Білборди в Україні
для цього оберіть область, місто та натисніть пошук
- 191554
Легоцького вул., перед ТЦ "ТОКІО" (до кільця)
- 191553
Легоцького вул., перед ТЦ "ТОКІО" (до кільця)
- 191556
Легоцького вул., перед ТЦ "ТОКІО" (за кільцем)
- 191555
Легоцького вул., перед ТЦ "ТОКІО" (за кільцем)
- 266975
Тараса Шевченка
- 266974
Тараса Шевченка
- 266973
Тараса Шевченка
- 266972
Тараса Шевченка
- 266971
Тараса Шевченка
- 266970
Надвірнянська, автодорога T0906, траса ( автошлях Н-10 )
- 266969
Надвірнянська, автодорога T0906, траса ( автошлях Н-10 )
- 2583
Радевича вул. (в районі нафторозвідки), виїзд на смт Машівка
- 2582
Радевича вул. (в районі нафторозвідки), в'їзд до Карлівки з боку Машівки
- 249164
Столичное шоссе - Конча-Заспа (на тер-и правительственной резиденции) напр. в Киев
- 264846
в'їзд в Ірпінь на Ірпінську трасу, вздовж мосту через р. Ірпінь, перед Романівкою
- 264197
виїзд з Ірпеня на Ірпінську трасу, вздовж мосту через р. Ірпінь, перед Романівкою
- 211926
Корабельна вул., м-н Фрегат (біля ринку)
- 211925
Корабельна вул., м-н Фрегат (біля ринку)
- 265974
Привокзальна вул., 12
- 265972
Привокзальна вул., 4 (біля м-ну Файномаркет)
- 265973
Привокзальна вул., 4 (біля м-ну Файномаркет)
- 120931
Перша Виставкова вул., 12
- 2333
Каштанова, біля буд. №2, В'їзд з Кіровограда, поряд АЗС "SHELL"
- 2332
Каштанова, біля буд. №2, Виїзд на Кіровоград, поряд АЗС "SHELL"
- 266965
Червоної Калини 1/9 пертин з Каштановою
- 266964
Червоної Калини 1/9 перетин з Каштановою
- 135514
Декабристов, напротив 254 перед первым въездом на ЖК "Столичный"в Киев
- 223223
Червоної Калини (Маяковського Володимира) пр.,2/1/ Закревського вул., виїзд на ж/м Троєщина
- 266953
Соборна вул., біля школи № 3
- 266952
Соборна вул., біля школи № 3
- 266961
Соборності- перехрестя Карпенка Карого (правий)
- 266865
на розі вул. Жовтнева та вул. Вокзальна (на з/д переїзді)
- 266493
Жовтнева та вул. Вокзальна (на з/д переїзді)
- 66161
Київська траса Новя Лінія транспорт прямує в Київ Навпроти Нова Лінія, "Palma Group S.A."
- 243069
Соборна вул. - Черкаська вул. (районка), справа
- 243072
Соборна вул. - Ротондівска вул. ( военторг )
- 265615
Перемоги вул., школа №6
- 265616
Перемоги вул., школа №6
- 229813
Шевченка блв. - вул. Грушевського (від центра зліва) (призматрон)
- 229822
Шевченка блв. - вул. Гуржіївська (призматрон)
- 229901
Шевченка блв., 468 (напроти пл. 700-річчя)
- 229875
Шевченка бул., 249 (центр,фонтан) призматрон
- 243058
Перемоги - Мічуріна (за базаром)
Бігборди як зовнішня реклама, що це таке та кому вони потрібні?
Білборд або бігборд - це рекламний щит, який широко використовується для зовнішньої реклами в Україні. Поширений розмір таких конструкцій – 3х6 метрів. Таких габаритів вистачає для того, щоб реклама на білбордах повністю переглядалася з великої відстані. Позитивно позначаються розміри при сприйнятті рекламно-інформаційного повідомлення водіями. Навіть незважаючи на велику швидкість руху, вони встигають вивчити рекламну пропозицію. Тому використовувати такі щити можна для охоплення будь-якої цільової аудиторії.
Які формати зовнішньої реклами є доступними для бронювання в Україні?
Ринок зовнішньої реклами перевищує кількість 130000 поверхонь і, якщо у Києві кількість рекламних конструкцій зменшується, але кількість рекламних площин зростає за рахунок модифікації рекламної конструкції, то в інших регіонах країни кількість зовнішньої реклами збільшується. Серед усіх форматів можемо виділити основні:
Всі вони використовуються для досягнення різних цілей та розраховані на різні цільові аудиторії.
Бігборд: характеристики та особливості
Бігборд, або як їх ще називають, білл борд, білд борд, біг борд або просто борд є конструкцією, що складається з двох елементів: опорна ніжка і рама (безпосередньо рекламний щит). Стандартна висота поверхні під рекламний банер складає 3 метри, а ширина – 6 метрів. При цьому робоче поле буває двох типів під поклейку плакатів та розміщення банера. Також зустрічаються білборди з великими габаритами – 3х12. Вони є двома об'єднаними стандартними щитами. Висота опорної ніжки залежить від місця установки конструкції, що відкривається огляду.
Для розміщення на білбордах використовуються банери або плакати, які можна надрукувати, якщо вони відповідають наступним характеристикам:
Колірна модель - CMYK;
Формат - TIF;
Роздільна здатність - 75 dpi;
Альфа-канали - відсутні.
Для підвищення ефективності банер має бути оформлений помірно яскраво (щоб виділятися серед зелених насаджень чи інших рекламних конструкцій, але при цьому не різати очей перехожих, водіїв). Велику роль відіграє оригінальність дизайну, розмір шрифту, формулювання речення. Ці характеристики безпосередньо впливають на ефективність рекламної конструкції.
Якими бувають щити для зовнішньої реклами: особливості сторін
Сьогодні біг борди поділяються на кілька видів відповідно до своїх характеристик. Перша – кількість сторін. Відповідно до неї рекламні щити можуть бути:
Односторонні. У цьому випадку розміщення реклами відбувається лише на одній стороні конструкції, спрямованої на місце безпосереднього скупчення ЦА (парки, зони відпочинку) або проти руху перехожих/транспорту;
Двосторонні. Найпоширеніший формат рекламних конструкцій. Це коли зовнішня реклама охоплює відразу два напрями руху. Сторона А - за напрямом руху праворуч, сторона - проти напрямку руху зліва;
Три- (трикутник) та чотири- (квадрат) сторонні. Складні конструкції, рекламні щити, які можуть охоплювати до 360 градусів. Лицьова сторона кожного окремого бігборду орієнтована на конкретний напрямок. Ефективною є реклама на білбордах такого типу на кругових розв'язках, перехрестях, а також інших ділянках дороги з великим потоком людей з різних боків.
Вибирати щити для розміщення реклами слід з урахуванням особливостей цільової аудиторії (де відзначається її підвищене скупчення), і навіть відповідно до пропозиції.
Основні види зовнішньої реклами за ЦА
Друга важлива характеристика, якою розрізняються великогабаритні рекламні щити - це цільова аудиторія. Біг борди можуть бути спрямовані на водіїв чи пішоходів. У першому випадку рекламна пропозиція спрямована на проїжджу частину. Така зовнішня реклама повинна добре переглядатися водіями, а також пасажирами громадського транспорту. Її ключова особливість – мінімальний зміст тексту. Найбільш ефективною реклама на білбордах для водіїв та пасажирів вважається на дорожніх ділянках із повільним рухом (кругова розв'язка, ділянки дороги з обмеженою швидкістю, перехрестя).
Також білборд або бігборд може бути спрямований на пішоходів. Такі щити містять значно більше текстової інформації. Встановлюються вони на тротуарах, в парках, основних міських вулицях. Крім цього, орієнтовані на пішоходів рекламні щити можуть розміщуватися і на фасадах будівель.
Статичний та динамічний бігборд - у чому різниця
Наступна важлива характеристика, відповідно до якої розрізняють такі види зовнішньої реклами, - це статичність рекламної поверхні. Відповідно до неї біг борд може бути:
Статичним - класична конструкція, що окремо стоїть;
Динамічний - призматрон, де банер наноситься на тригранні призми, які обертаються із заданою періодичністю.
Найбільш ефективним вважається розміщення реклами на динамічних білбордах (або, як їх ще називають призматронах). Такі конструкції краще привертають увагу за рахунок картинки, що регулярно змінюється. При цьому вони дозволяють просувати одразу кілька реклам на одній поверхні.
Особливості розміщення: де може бути розміщена реклама на білбордах в Україні
Основними точками розміщення реклами на білбордах є траси та тротуари. Встановлюються конструкції на жвавих вулицях, дорогах із підвищеним транспортним трафіком та дорожніх ділянках із зниженою швидкістю руху. Особливо активно використовуються бігборди у центральних районах міст, а також на в'їздах.
При цьому оренда білбордів має на увазі під собою вибір схеми розміщення рекламних банерів. Сьогодні рекламники розрізняють декілька таких моделей:
Гніздова - реклама на білбордах розміщується у місцях найбільшого скупчення людей: зупинки, перехрестя, центральні вулиці;
Павутинка - банери наносяться на білборди (або бігборди), встановлені навколо об'єкта, що просувається: магазину, офісу;
Магістральна – реклама на бігбордах розміщується вздовж значних доріг: в'їзд у місто, дороги з підвищеним автомобільним трафіком;
Експертна - унікальний формат просування, що підбирається рекламодавцем самостійно відповідно до цілей оренди білбордів, цільової аудиторії, кількості конструкцій, що орендуються.
Вибирати схему, за якою розміщуватиметься реклама на білбордах, самостійно досить важко. Вирішення цього питання рекомендується довіряти фахівцям, які оцінять особливості запланованого просування та зуміють підібрати модель розміщення банерів, яка принесе найбільшу ефективність. За допомогою у визначенні відповідної схеми ви завжди можете звернутися до рекламного агентства IDMedia.
Де можна використовувати білборди: сфери застосування
Використовувати білборд для реклами можуть усі сфери: починаючи продуктовими магазинами та закінчуючи політичними організаціями. Особливістю великогабаритних щитів є висока ефективність. Підійде така зовнішня реклама у випадках, коли необхідно:
Вивести на ринок новий продукт/послугу;
Розширити аудиторію, що охоплюється;
Підвищити впізнаваність бренду;
Сформувати потрібне ставлення споживачів до бренду/людини;
Збільшити продажі компанії/магазину.
Саме універсальність є однією з основних причин популярності білбордів в Україні. Крім безпосереднього просування, використовувати такі щити можна як покажчики руху до конкретної адреси. Позитивно вони впливають і на архітектуру міста. Але лише за умови оригінального оформлення банера.
Як працює біг борд: особливості впливу
Однією з ключових особливостей бігбордів є дія. Такі щити не змушують цільових споживачів миттєво скористатися конкретною пропозицією. Вони працюють, переважно, на закріплення у пам'яті ЦА необхідної інформації. Регулярна візуальна взаємодія з рекламою на бігборді веде до запам'ятовування конкретної інформації потенційним споживачем. І за першої ж асоціації з пропозицією він згадує про неї і приймає рішення: скористатися цим продуктом чи ні.
Чому вам потрібна оренда білборду: 5 переваг рекламних щитів
Серед усіх представлених зовнішньою рекламою видів просування білборди відрізняються максимальною популярністю. Пояснити це можна такими перевагами конструкцій:
Масштабне охоплення ЦА. Цільові споживачі активно відгукуються на великогабаритні рекламні щити. Такі конструкції привертають увагу понад 85% перехожих та водіїв. При цьому вони щодня впливають на нову аудиторію;
Можливість проведення будь-якої рекламної кампанії. Використовувати білборд можна задля розміщення довгострокової, концептуальної чи тимчасової реклами;
Великі розміри. За рахунок своїх великих габаритів, бігборди добре проглядаються навіть із великої відстані. Помітна рекламна пропозиція і для водіїв, що пересуваються на великій (щодо пішоходів) швидкості;
Цілодобова робота. Реклама на білбордах працює щодня та без перерв. Її не можна відключити і неможливо ігнорувати (що вкрай важко робити через великі розміри щитів);
Можливість формування впізнаваності марки. Рекламні банери, розміщені на біг бордах, позитивно сприймаються цільовими споживачами та допомагають бренду ставати більш впізнаваним.
Також незаперечною перевагою таких конструкцій є вартість. Встановлена на білборд ціна значно нижча за вартість інших майданчиків просування. При цьому оренда таких щитів приносить компаніям значно більше плодів за рахунок своєї ефективності.
Оренда білбордів за вигідною ціною в Україні
У нашій рекламній агенції ви можете орендувати білборд за вигідною ціною в будь-якому регіоні України. Ми забезпечуємо 100% покриття по містах та надаємо доступні умови розміщення реклами. Вибрати відповідний (за конструкцією, розміщенням) рекламний щит ви можете самостійно - у каталозі IDMedia.
Також в онлайн-режимі ви можете орендувати обраний білборд на потрібний період часу. Ми надаємо рекламні щити, встановлені в найбільш ефективних місцях. І гарантуємо, що ефективність реклами, а також встановлена на бігборд ціна вас приємно здивують.
Для більш детальної інформації або оформлення замовлення на оренду необхідної конструкції – зв'яжіться з нашим менеджером 0-800 33 53 55☎