Замовити рекламу на скроллах в Україні
для цього оберіть область, місто та натисніть пошук
- 232447
Центральний, 171 - зупинка вул 3-я Слобідська №2, ТЦ COMFY, ATБ-Market
- 232382
Центральний, 73 - зупинка вул Соборна, ресторан "Maison"
- 232381
Центральний, 73 - зупинка вул Соборна, ресторан "Maison"
- 232448
Центральний, 171 - зупинка вул 3-я Слобідська №2, ТЦ COMFY, ATБ-Market
- 11517
Кн. Ольги ( Маг. "Рукавичка")
- 114306
Пушкіна - пр. Кірова,
- 212636
Незалежності, 115 (6-ий від ТЦ "Формаркет")
- 212626
Незалежності, 115 (5-ий від ТЦ "Формаркет")
- 212618
Незалежності, 113 (4-ий від ТЦ "Формаркет")
- 212601
Незалежності, 113 (3-ий від ТЦ "Формаркет")
- 212582
Незалежності, 111 (1-ий від ТЦ "Формаркет")
- 11515
Петлюри (ринок новий на розв'язці) від вул. Петлюри
- 11516
Петлюри (ринок новий на розв'язці)від вул. Садової
- 267230
Петлюри (ринок новий на розв'язці) від вул. Любінської
- 267229
Чорновола - Варшавська ( WOG)
- 223699
Городоцька вул./ Кульпарківська вул. (ТЦ «СКРИНЯ»)
- 131931
Городоцька вул./ Кульпарківська вул. (ТЦ «СКРИНЯ»)
- 131930
Городоцька вул./ Кульпарківська вул. (ТЦ «СКРИНЯ»)
- 131929
Городоцька вул./ Кульпарківська вул. (ТЦ «СКРИНЯ»)
- 131403
Хмельницького Б. вул., 275, в центр
- 246510
Княгині Ольги вул., 27
- 131848
Городоцька вул., 191, в центр
- 131808
Городоцька вул., 247, в центр
- 246502
Городоцкая ул, 261
- 223691
Городоцкая ул, 261
- 131559
Городоцкая ул, 261
- 180334
Городоцкая ул, 261
- 131695
Городоцька вул., 217, із центру
- 246515
Городоцкая ул., 301/Ряшивская ул.
- 131489
Любинська вул / Петлюри С вул, в центр
- 131487
Любинская ул / Петлюры С ул, в центр
- 11365
Гетьмана Мазепи, 11
- 139363
Гетьмана Мазепи вул., 13
- 229293
Кам'янецька, 25, розмір 2,3 х 3,2 м скролл
- 229288
Кам'янецька, 25, розмір 2,3 х 3,2 м скролл
- 229299
Зарічанська, 24, розмір 2,3 х 3,2 м скролл
- 140878
Соборна вхід до Злата Плази.Фуршету
- 140877
Соборна вхід до Злата Плази.Фуршету
- 140874
Соборна, магазин "Слово"По напрямку до "Злата Плази" №9
- 140858
Соборна, магазин "Слово"По напрямку до "Злата Плази" №1
- 140857
Соборна, магазин "Слово"По напрямку до "Злата Плази" №1
- 263111
Подільська, 93 ( стоянка біля "Офіс центр")
- 263109
Подільська, 93 ( стоянка біля "Офіс центр")
- 263107
Подільська, 93 ( стоянка біля "Офіс центр")
- 256071
Миру - вул.Свободинеподалік: ТЦ "Виставка", ТЦ "Ріко", клуб "СВ", Приватбанк, Ринок, безліч роздрібної торгівлі
- 256077
Миру - вул.Свободинеподалік: ТЦ "Виставка", ТЦ "Ріко", клуб "СВ", Приватбанк, Ринок, безліч роздрібної торгівлі
- 256083
Свободи - вул.Вайсера, неподалік: центральна частина міста, центральний прод.ринок, висотні новобудови, безліч роздрібної торгівлі (від центру)
- 256090
Вайсера - вул.Соборна, неподалік: центральна частина міста, центральний прод.ринок, ТЦ "Квартал", ЦНАП
- 256084
Свободи - вул.Вайсера, неподалік: центральна частина міста, центральний прод.ринок, висотні новобудови, безліч роздрібної торгівлі (в центр)
- 256103
Кам'янецька - вул.Староміська, неподалік: центральна частина міста, центральний прод.ринок, будинок побуту "П.Буг"
Скроли - інноваційний інструмент зовнішнього просування
Швидко звернути увагу споживачів на новий продукт, сформувати довірливе ставлення до бренду та виділитися на тлі конкурентів – для вирішення цих завдань було розроблено скроли. Динамічні рекламні поверхні поступово витісняють традиційні конструкції із центральних районів українських міст. Пояснюється це їхньою найкращою ефективністю, доступною вартістю та інноваційним виглядом. Використовувати такі конструкції для реклами можете і ви, орендувавши відповідний скрол у IDMedia.
Скрол - це... Основні технічні особливості щита
Скроли (скролерні дисплеї, динамічні сітіборди) – це конструкції зовнішньої реклами, призначені для одночасного розміщення кількох плакатів. Стандартні розміри таких щитів: 2,32 х3, 14 м, 1,2 х1, 8 м, 1,2 х3, 0 м, 3х4 м. Складаються скроли з декількох обов'язкових елементів:
Механізм прокручування рекламних банерів (забезпечує можливість динамічної зміни зображень);
Внутрішнє джерело люмінесцентного підсвічування (сприяє тому, щоб рекламні скролери добре переглядалися навіть у темну пору доби);
Основний бокс (виконується з прозорого, ударостійкого скла, всередині якого розміщується банер, надрукований на спеціальному папері — Polyman).
Зовнішньо динамічні носії зовнішньої реклами схожі на Лед екран. Пояснюється це потужним внутрішнім підсвічуванням і спеціальним папером для плакатів. Останній добре пропускає світло, створюючи ефект цифрового зображення.
Одночасно скрол може бути використаний для розміщення 8 постерів. Кожен банер демонструється протягом 10 секунд, після чого рекламні ролери прокручуються і надають до перегляду нове зображення. Такого часу цілком достатньо для того, щоб споживач прочитав усю інформацію та встиг її засвоїти. А якщо врахувати, що середній контакт із зовнішньою рекламою становить близько 6 секунд, то після мінімальної втрати концентрації динамічна конструкція за рахунок зміни сюжету знову привертає погляд.
Основні види: якими бувають скроли в Україні?
На вулицях України реклама на скролерах з'явилася нещодавно (якщо порівнювати з традиційними форматами зовнішнього просування) — у 2010-2012 роках. Зараз динамічні сітіборди тільки набирають свою популярність, чим пояснюється їхня скорочена кількість (особливо, якщо йдеться про погано розвинені з точки зору маркетингу місця). При цьому представлені скролери у всій різноманітності:
Настінні. Односторонні конструкції, які можуть бути розміщені на фасадах великих будівель (торговельні центри, офіси). У цьому випадку зображення показуються лише з одного боку.
Односторонні на опорі. Такі щити встановлюються вздовж доріг, пішохідних вулиць на майданах. У разі динамічна реклама також демонструється лише з одного боку.
Двосторонні динамічно-статичні. Універсальні конструкції, які з одного боку демонструють кілька зображень, а з іншого – лише одне.
Двосторонні динамічні. Максимально функціональні ролери, які змінюють рекламні банери з обох боків.
Вибирати відповідний формат зовнішньої реклами слід з урахуванням її спрямованості.
Сфери використання щитів: коли актуальна реклама на скролерах
Реклама, що наноситься на скролер — це потужний інструмент привернення уваги. Динамічність зображень та їх підвищена яскравість викликають у перехожих та тих, хто проїжджає підвищений інтерес. Використовувати такий ефект можна для досягнення будь-яких цілей:
Підвищення попиту на конкретний товар, послугу (при виведенні на ринок нового продукту чи необхідності розпродажу вже наявної продукції);
Масове інформування споживачів про нові акції, знижки, пропозиції (динамічний сіті борд охоплює широку аудиторію за рахунок свого розміщення в місцях, що мають велику прохідність);
Формування впізнаваності бренду та лояльного ставлення до нього (споживачі позитивно сприймають зовнішню рекламу на скролах, тому що вона не встигає набриднути та виглядає оригінально, небанально).
Також динамічні рекламні конструкції актуальні за умови обмеженого бюджету просування. Заощаджений бюджет можна використовувати для оренди інших рекламних носіїв:
Сітілайт (конструкція під рекламу розмірами 1,2 х1, 8 м);
Білборд (рекламний щит 6х3);
Led екран (світлодіодний бокс);
За потреби скролер може бути орендований під одного рекламодавця. У такому разі вартість просування буде вищою, як і її ефективність. Потрібна скролерна реклама як великим компаніям, так і тдля фірм, що тільки починають розвиватися.
Переваги оренди скролерних дисплеїв
Головна перевага, яку мають скроли, — підвищена зацікавленість споживачів. Динамічна картинка викликає у перехожих інтерес, змушує їх зупинити та зафіксувати погляд на рекламній пропозиції. Пояснюється це оригінальним виглядом конструкцій. Вони гарно виділяються на тлі інших носіїв зовнішньої реклами. Особливо це помітно у темну пору доби, коли скроли ефектно підсвічуються зсередини.
Також до переваг таких щитів відносяться:
Доступна вартість оренди рекламної площини (за підвищеної ефективності, порівняно з результативністю інших цифрових носіїв реклами);
Підвищена стійкість до зовнішніх впливів (загартоване скло, з яких виробляється основний короб, стійко витримує як атмосферні опади, так і механічні удари);
Працездатність за будь-яких погодних умов (щити продовжують повноцінно функціонувати при температурі від -30 до +55 градусів);
Цілодобове просування (за рахунок потужного внутрішнього підсвічування встановлена на скроллер реклама добре помітна навіть у темний час доби, в умовах щільного туману, сильної зливи).
Ще одна важлива перевага конструкцій – лояльність аудиторії. Кожен банер демонструється зазвичай не довше 10 секунд. За такий час встановлена на скрол зовнішня реклама не встигає набриднути споживачеві. Навпаки, вона формує щирий інтерес, що позитивно позначається на загальному відношенні цільової аудиторії до бренду.
Арендуйте відповідний скролер у будь-якому місті України
Орендувати скролер відповідних габаритів у районі з високою прохідністю ваших цільових клієнтів ви можете у IDMedia. Ми пропонуємо всі доступні в Україні формати зовнішньої реклами та надаємо можливість оренди необхідних конструкцій за доступною вартістю. Вибрати відповідний скроллви можете у каталозі сайту. Також в онлайн режимі можливе бронювання обраної конструкції. За додатковою інформацією зверніться до менеджера агентства (номери для зв'язку вказані в розділі «Контакти»).