Замовити рекламу на брандмауерах в Україні
для цього оберіть область, місто та натисніть пошук
- 243304
Митрополита Шептицького, 22 - перетин вул. Анатолія Живова 9х13м
- 264726
Среднефонтанская - Пироговская
- 263674
Інглезі вул., 3/3, з боку проспекта Небеснї Сотні (колиш. Маршала Жукова пр-т, 3/3)
- 114804
Пантелеймоновская ТЦ Александровский, ТЦ "Александровский" № 3
- 114803
Пантелеймоновская ТЦ Александровский, ТЦ "Александровский" № 2
- 114802
Пантелеймоновская ТЦ Александровский, ТЦ "Александровский" № 1
- 114801
Преображенская-Пантелеймоновская, конструкция установлена на здании Эльдорадо
- 114800
Преображенская-Пантелеймоновская, конструкция установлена на здании Эльдорадо
- 114799
Преображенская-Пантелеймоновская, конструкция установлена на здании Эльдорадо
- 114798
Преображенская-Пантелеймоновская, конструкция установлена на здании Эльдорадо
- 114797
Преображенская-Пантелеймоновская, конструкция установлена на здании Эльдорадо
- 150420
Грушевського вул. (Потьомкінська) - вул. Примаченка (Маяковського).
- 190956
Плехановская, 65 (стадион ОСК "Металлист") Опора № 2
- 190958
Плехановская, 65 (стадион ОСК "Металлист") Опора № 4
- 190957
Плехановская, 65 (стадион ОСК "Металлист") Опора № 3
- 190959
Плехановская, 65 (стадион ОСК "Металлист") Опора № 5
- 190960
Плехановская, 65 (стадион ОСК "Металлист") Опора № 6
- 190977
Плехановская, 65 (стадион ОСК "Металлист") Баннер на спец конструкции на Юго-западной трибуне
- 190978
Плехановская, 65 (стадион ОСК "Металлист") Баннер на спец конструкции на Юго-восточной трибуне
- 190994
Героев Труда, 10 (вторая сторона)
- 235501
Героїв Харкова, 199Б
- 243301
Юбилейный проспект,44
- 231623
Полтавский Шлях ул., 46 (из центра)
- 266520
Клочківська вул., 274
- 266524
ПРИВОКЗАЛЬНА ПЛОЩА
- 220844
Анатолія Живова - вул. Митрополита Шептицького, (біля ринку)
- 251161
Анатолія Живова - вул. Митрополита Шептицького, Брендмауер 9х12м (біля ринку) (2)
- 232516
Богоявленський пр., 21 - вул Будівельніків (Автовокзал)
- 220858
Минайська - перехрестя вул. Кирила і Мефодія (Центр міста)
- 220840
Волі, 5 брендмауер розмір 7.70х9.50м (поряд ЦУМу)
- 220842
Словацького, готель Україна , брендмауер розміром 20х6 м (120 кв м)
- 231629
ул.Фейербаха,8
- 266519
Сумська,1 вул. + Конституції пл. (ст.м. Історичний музей)
- 231630
Ярослава Мудрого, 37 ул.(Юракадемия)
- 266518
Шевченка,98
- 243300
Университетская ул., 31 + Павловская пл.
- 266517
Павлівська пл., 1/3+ пл.Пролетарська (ЦУМ)
- 119577
Героев Небесной Сотни пл., 3 (Руднева пл., 3)
- 266516
Вірменський пров. 2
- 266525
Вірменський пров. 1/3
- 266515
Короленка вулиця, 19
- 235504
Нетеченская набережная 8
- 266514
Гагаріна пр-т,181
- 266513
Гагаріна пр-т,129
- 8298
Курчатова, 10, АВТОВОКЗАЛ
Брандмауер – ваша реклама на висоті
Виділення на тлі конкурентів і практично 100% потрапляння в ЦА приблизно так можна описати брандмауери. Такі рекламні конструкції вважаються достатньо молодим форматом просування. Але незважаючи на свій вік, брандмауери мають високий попит. Особливо у великих містах. Причина цього — ефективність рекламних конструкцій.
Брадмауер - головне про особливості конструкції
Брандмауер - це великогабаритна реклама на будівлі, що є великим щитом. Розміщується така конструкція на багатоповерхових спорудах. Переважно на глухих стінах будівлі. Часто великі полотна можна зустріти на мостах, узбіччях магістралей. Сьогодні брендмауер вважається одним із найбільших рекламних форматів.
Цікаво: Слово «Брандмауер» перекладається з німецької як «пожежа» та «стіна». Раніше воно використовувалося для позначення протипожежної глухої стіни будівлі. Друга назва брандмауерів – брандмауерне пано. Також часто їх називають брандами (скорочено).
Використовуються великогабаритні рекламні щити в ситуаціях, коли необхідно сильно виділитися на тлі інших рекламних кампаній та привернути увагу розширеного числа пішоходів, та людей що проїжджають поруч на транспорті. Зазвичай до такого формату реклами вдаються відомі бренди. Нерідко він використовується кінотеатрами для оголошення кінопрем'єр.
Короткий звіт з історії
Точний рік появи на вулицях брандмауерів невідомий. Відомо лише те, що у 1853 році французький архітектор запропонував при зведенні нових будинків робити одну з їхніх стін із протипожежних матеріалів. За його логікою, це мало стати перешкодою для переходу вогню з однієї будівлі на іншу. Ініціатива була прийнята, а нові стіни отримали назву brandmauer. Вони зводилися лише з цегли та каменю. Віконні отвори – були відсутні.
Такий масивний і сумний вид споруд швидко набрид городянам. Боротися із проблемою вони вирішили за допомогою painted walls – фарбування стін. Ще трохи згодом таке «фарбування» стало рекламним. Сьогодні реклама на будівлі наноситься не за допомогою фарб, а шляхом кріплення на основу.
Особливості виробництва брандмауерних панно
Надрукувати цілісний банер великою площею неможливо, та й нема чого. Тому брандмауери виробляються шляхом збирання окремих секцій. Для виробництва останніх рекламна агенція з продажу брандмауерів використовує банерну тканину. Малюнок наноситься фарбами підвищеної стійкості, що забезпечує збереження його насиченості протягом тривалого часу. Вироблені секції кріпляться на заздалегідь підготовлену рекламну конструкцію промисловими альпіністами.
Цілі брандів: коли та кому потрібні конструкції
Основне завдання брандмауерів у рекламі – залучити велику аудиторію до маркетингової комунікації. Іншими словами, зацікавити максимальну кількість перехожих. Це досягається завдяки великим розмірам панно. Не помітити рекламний брандмауер навіть із значної відстані дуже важко.
Крім цього, бранди виконують інші завдання:
Підвищення довіри до бренду. «Чим більше рекламне панно, тим більше витрати, тим потужніша компанія» — приблизно так розмірковує рядовий споживач. Між фірмою, рекламна кампанія якої не така велика і меньше привертає увагу, і компанією, що рекламує послуги на брандмауерах, цільовий клієнт вибере другу.
Поліпшення впізнаваності бренду. Великогабаритні щити миттєво впадають у вічі. Інформація на них (завдяки великим розмірам та лаконічному вигляду) швидко запам'ятовується. Все це веде до підвищення впізнаваності конкретної пропозиції, а разом із нею — бренду.
Випередження конкурентів. Велика реклама на будинку здатна затьмарити будь-який класичний щит. Навіть яскравий скролл чи білборд буде на тлі такої реклами другорядним. Такий інструмент чудово "бореться" з конкурентами.
Як і рекламний щит, брандмауер веде до поступового зростання прибутку. Але в цьому випадку цей процес протікає значно швидше. Можливо це за рахунок wow ефекту потенційної аудиторії, яку охоплює великогабаритне панно. Такий щит помітний з великої відстані. І якщо на вивчення інформації з білборда у водія максимум 10 секунд, то на перегляд брендмауера можна виділити набагато більше часу, перебуваючи від нього на значній відстані.
Головні переваги реклами на фасаді та її недоліки
Підвищена ефективність - головна перевага, яку має реклама на фасаді в центральних містах. Бранди працюють значно краще за аналогічні, але менші за розміром конструкції. Також вони відрізняються:
Унікальністю. Якщо білборди можна зустріти на кожному кроці, то брандмауер – це реклама нового типу, яка зустрічається значно рідше. Як результат – підвищений інтерес цільової аудиторії.
Нестандартність. Велике рекламне поле дозволяє реалізувати практично будь-які маркетингові задуми. Завдяки цьому можна виділитися серед конкурентів не лише за рахунок розмірів, а й завдяки оригінальному підходу до реклами.
Видовищністю. Брандмауери - масивні конструкції виглядають потужно, видовищно, оригінально та швидко привертають до себе увагу оточуючих.
Але володіє рекламний брандмауер і деякими недоліками. Перший та основний - вартість. За ефективність таких конструкцій доведеться сплатити відповідну ціну. Але вона швидко окупиться результативністю запущеної рекламної кампанії.
Також до недоліків відноситься недостатня кількість місць під великогабаритні полотна в Україні. У деяких містах число не сягає й десятка. А узгодження нових точок розміщення брандів може тривати довгий час.
Основні правила гарної реклами на брандмауерах
Необхідно розуміти, що підвищені витрати бюджету та часу (підготовка рекламного банера, узгодження розміщення) повністю окупаються результатами використання зовнішньої реклами. Але лише за умови правильного підходу. Перше правило працюючої реклами – комплексність. Розміщення пропозиції лише на 1 брандмауері недостатньо. Доповнювати рекламні кампанії рекомендується використанням інших форматів зовнішньої реклами:
Відеоборди і т.д.
По-перше, це дозволить розширити обсяг аудиторії, що охоплюється. А по-друге, розміщення реклами на різних площинах призведе до підвищеної уваги ЦА, формування впізнаваності бренду.
Друге правило просування за допомогою брандів – час. Необхідно розуміти, що, крім оренди, потрібно буде оплатити монтаж, демонтаж і виробництво рекламного матеріалу. Раціонально розподілити ці витрати на 3-4 місяці, таким чином у перерахунку на 1 місяць сума буде не більшою. Оптимальний термін розміщення пропозиції на такому носії – від 3-6 місяців. Розміщувати рекламу на менший період малоефективно та дорого.
Чи варто замовляти великогабаритні поверхні
Брандмауери - ефективний носій зовнішньої реклами, який відразу вказує на статус, "вагу" та престижність компанії. З його допомогою можна визначити, який бренд є лідером у конкретній галузі у конкретному місті. І якщо ви плануєте отримати таке звання, то варто скористатися рекламою на брандмауерах. Вигідно зробити це допоможе IDMedia.