Замовити рекламу на брандмауерах в Україні
для цього оберіть область, місто та натисніть пошук
- 238657
ТЦ Остров, Новощепний ряд, 2 (зі сторони вул Водопровідна)
- 265845
Галицька площа/вул. Кн. Романа, 4
- 262541
Пушкина - Ленина
- 264726
Среднефонтанская - Пироговская
- 251189
Гамаліївка, на Львів, Тернопіль, Івано - Франківськ, Стрий, Городок, Краковець
- 251188
Гамаліївка, на Камянку - Бузьку, Київ
- 187002
Львівська 40 Істор. центр, районна рада/адміністрація
- 187001
Істор. центр, районна рада/адміністрація, вул.Львівська 40
- 264548
Бандери С. пр., 13В (> Дорогожичі, Шулявка)
- 263671
Січових Стрільців, 37-41
- 264551
Скрипника М. вул., 9 (- Південний вокзал)
- 264550
ТРЦ Океан Молл, Лужевського, 3 (Дружби Народів бул.)
- 264549
Гришка М. вул.,10 (> Бажана М. пр., Григоренка вул.)
- 264547
Бажана М. пр., 30 (Бажана М. пр. > Бориспіль)
- 264546
Архипенка О. вул., 5 (Оболонь)
- 240816
Р. Шухевича (Г. Ватутіна,9)
- 240811
Чорновола В. вул., 10 (> Поділ, Артема вул., Лук'янівка)
- 240814
Куреневская пл, 2-Б (> Автозаводская, пл. Шевченко)
- 240805
Оболонская, 5 (>ТРЦ Dream Town)
- 240818
Новоконстантиновская, 2А NEW
- 55285
Дружби народів бул., 3Б (- Голосіївська пл., Центр)
- 55266
Дружби народів бул., 3А (- Голосіївська пл., Центр)
- 240809
В. Гетьмана, 42 (> Шулявка, п-т. Победы)
- 240813
Героев Днепра,13 (> м. Героев Сталинграда)
- 240815
Николая Бажана, 30 (пр-т. Бажана > Центр)
- 238658
Новощепной ряд, 2 (со стороны ул. Водопроводная)
- 235756
Київський шлях,73
- 264433
Під Дубом, 7 (ТРЦ "Форум Львів")
- 212798
Украина ТЦ парковка, пр. Соборный, 147
- 212797
Украина ТЦ парковка, пр. Соборный , 147
- 250586
Авраамовская угол ул.Пушкина
- 264140
Дружби народів, 3 а
- 264139
Академіка Заболотного, 14
- 264138
Перемоги, 49/2 цех №5 (ст.м. Шулявська, центр)
- 263678
Мор. вокзал (лівий + правий беклайти)
- 263677
В. Васильківська,9/2 (комплексне розміщення на всіх 3-х під'їздах)
- 263675
Катерининська вул.,90
- 263674
Інглезі вул., 3/3, з боку проспекта Небеснї Сотні (колиш. Маршала Жукова пр-т, 3/3)
- 263673
Дніпровська набережна, 12 (ТРЦ «River Mall»)
- 263672
Львівська площа, 8а
- 263670
проспект Степана Бандери, 36 (Blockbuster Mall), кутовий
Брандмауер – ваша реклама на висоті
Виділення на тлі конкурентів і практично 100% потрапляння в ЦА приблизно так можна описати брандмауери. Такі рекламні конструкції вважаються достатньо молодим форматом просування. Але незважаючи на свій вік, брандмауери мають високий попит. Особливо у великих містах. Причина цього — ефективність рекламних конструкцій.
Брадмауер - головне про особливості конструкції
Брандмауер - це великогабаритна реклама на будівлі, що є великим щитом. Розміщується така конструкція на багатоповерхових спорудах. Переважно на глухих стінах будівлі. Часто великі полотна можна зустріти на мостах, узбіччях магістралей. Сьогодні брендмауер вважається одним із найбільших рекламних форматів.
Цікаво: Слово «Брандмауер» перекладається з німецької як «пожежа» та «стіна». Раніше воно використовувалося для позначення протипожежної глухої стіни будівлі. Друга назва брандмауерів – брандмауерне пано. Також часто їх називають брандами (скорочено).
Використовуються великогабаритні рекламні щити в ситуаціях, коли необхідно сильно виділитися на тлі інших рекламних кампаній та привернути увагу розширеного числа пішоходів, та людей що проїжджають поруч на транспорті. Зазвичай до такого формату реклами вдаються відомі бренди. Нерідко він використовується кінотеатрами для оголошення кінопрем'єр.
Короткий звіт з історії
Точний рік появи на вулицях брандмауерів невідомий. Відомо лише те, що у 1853 році французький архітектор запропонував при зведенні нових будинків робити одну з їхніх стін із протипожежних матеріалів. За його логікою, це мало стати перешкодою для переходу вогню з однієї будівлі на іншу. Ініціатива була прийнята, а нові стіни отримали назву brandmauer. Вони зводилися лише з цегли та каменю. Віконні отвори – були відсутні.
Такий масивний і сумний вид споруд швидко набрид городянам. Боротися із проблемою вони вирішили за допомогою painted walls – фарбування стін. Ще трохи згодом таке «фарбування» стало рекламним. Сьогодні реклама на будівлі наноситься не за допомогою фарб, а шляхом кріплення на основу.
Особливості виробництва брандмауерних панно
Надрукувати цілісний банер великою площею неможливо, та й нема чого. Тому брандмауери виробляються шляхом збирання окремих секцій. Для виробництва останніх рекламна агенція з продажу брандмауерів використовує банерну тканину. Малюнок наноситься фарбами підвищеної стійкості, що забезпечує збереження його насиченості протягом тривалого часу. Вироблені секції кріпляться на заздалегідь підготовлену рекламну конструкцію промисловими альпіністами.
Цілі брандів: коли та кому потрібні конструкції
Основне завдання брандмауерів у рекламі – залучити велику аудиторію до маркетингової комунікації. Іншими словами, зацікавити максимальну кількість перехожих. Це досягається завдяки великим розмірам панно. Не помітити рекламний брандмауер навіть із значної відстані дуже важко.
Крім цього, бранди виконують інші завдання:
Підвищення довіри до бренду. «Чим більше рекламне панно, тим більше витрати, тим потужніша компанія» — приблизно так розмірковує рядовий споживач. Між фірмою, рекламна кампанія якої не така велика і меньше привертає увагу, і компанією, що рекламує послуги на брандмауерах, цільовий клієнт вибере другу.
Поліпшення впізнаваності бренду. Великогабаритні щити миттєво впадають у вічі. Інформація на них (завдяки великим розмірам та лаконічному вигляду) швидко запам'ятовується. Все це веде до підвищення впізнаваності конкретної пропозиції, а разом із нею — бренду.
Випередження конкурентів. Велика реклама на будинку здатна затьмарити будь-який класичний щит. Навіть яскравий скролл чи білборд буде на тлі такої реклами другорядним. Такий інструмент чудово "бореться" з конкурентами.
Як і рекламний щит, брандмауер веде до поступового зростання прибутку. Але в цьому випадку цей процес протікає значно швидше. Можливо це за рахунок wow ефекту потенційної аудиторії, яку охоплює великогабаритне панно. Такий щит помітний з великої відстані. І якщо на вивчення інформації з білборда у водія максимум 10 секунд, то на перегляд брендмауера можна виділити набагато більше часу, перебуваючи від нього на значній відстані.
Головні переваги реклами на фасаді та її недоліки
Підвищена ефективність - головна перевага, яку має реклама на фасаді в центральних містах. Бранди працюють значно краще за аналогічні, але менші за розміром конструкції. Також вони відрізняються:
Унікальністю. Якщо білборди можна зустріти на кожному кроці, то брандмауер – це реклама нового типу, яка зустрічається значно рідше. Як результат – підвищений інтерес цільової аудиторії.
Нестандартність. Велике рекламне поле дозволяє реалізувати практично будь-які маркетингові задуми. Завдяки цьому можна виділитися серед конкурентів не лише за рахунок розмірів, а й завдяки оригінальному підходу до реклами.
Видовищністю. Брандмауери - масивні конструкції виглядають потужно, видовищно, оригінально та швидко привертають до себе увагу оточуючих.
Але володіє рекламний брандмауер і деякими недоліками. Перший та основний - вартість. За ефективність таких конструкцій доведеться сплатити відповідну ціну. Але вона швидко окупиться результативністю запущеної рекламної кампанії.
Також до недоліків відноситься недостатня кількість місць під великогабаритні полотна в Україні. У деяких містах число не сягає й десятка. А узгодження нових точок розміщення брандів може тривати довгий час.
Основні правила гарної реклами на брандмауерах
Необхідно розуміти, що підвищені витрати бюджету та часу (підготовка рекламного банера, узгодження розміщення) повністю окупаються результатами використання зовнішньої реклами. Але лише за умови правильного підходу. Перше правило працюючої реклами – комплексність. Розміщення пропозиції лише на 1 брандмауері недостатньо. Доповнювати рекламні кампанії рекомендується використанням інших форматів зовнішньої реклами:
Відеоборди і т.д.
По-перше, це дозволить розширити обсяг аудиторії, що охоплюється. А по-друге, розміщення реклами на різних площинах призведе до підвищеної уваги ЦА, формування впізнаваності бренду.
Друге правило просування за допомогою брандів – час. Необхідно розуміти, що, крім оренди, потрібно буде оплатити монтаж, демонтаж і виробництво рекламного матеріалу. Раціонально розподілити ці витрати на 3-4 місяці, таким чином у перерахунку на 1 місяць сума буде не більшою. Оптимальний термін розміщення пропозиції на такому носії – від 3-6 місяців. Розміщувати рекламу на менший період малоефективно та дорого.
Чи варто замовляти великогабаритні поверхні
Брандмауери - ефективний носій зовнішньої реклами, який відразу вказує на статус, "вагу" та престижність компанії. З його допомогою можна визначити, який бренд є лідером у конкретній галузі у конкретному місті. І якщо ви плануєте отримати таке звання, то варто скористатися рекламою на брандмауерах. Вигідно зробити це допоможе IDMedia.