Замовити рекламу на відеобордах у місті Київ (Київська область)
- 266209
Столичне шосе - вул. Ліснича, в сторону центру
- 266210
Столичне шосе - вул. Заболотного, супермаркет "Фора", поворот на авторинок, з центру
- 266118
Братиславська, 11 (3 екрани)
- 266119
Полярна, 20-Д (2 екрани)
- 266120
Дніпровська наб., 13-В (4 екрани)
- 266121
Степана Бандери, 36-А, (ТРЦ Blockbuster Mall)
- 266122
Оноре де Бальзака, 65/1 (2 екрани)
- 266123
Чабани, Одеське шосе, 8. (3 екрани)
- 228105
Шевченко пл. - вул. Сошенко - вул. Вишгородська, на круговій розв'язці
- 228106
Шевченко пл. - вул. Сошенко - вул. Вишгородська, на круговій розв'язці
- 228107
Шевченко пл. - вул. Сошенко - вул. Вишгородська, на круговій розв'язці
- 266049
Сверстюка Євгена вул. (Марини Раскової вул.), cт. метро "Лівобережна" (ТТ 4.8 676х468)
- 265965
ДНІПРОВСЬКА НАБЕРЕЖНА, 33
- 265891
Кільцева дорога, 200 м. до заправки "Shell", роздільник, в бік пр. Берестейського (колиш. пр. Перемоги)
- 238297
Голосіївський (40-річчя Жовтня), 114
- 237319
Кільцева дорога, розподілювач / напроти буд. №36 по вул.Зодчих, по ходу до проспекту Перемоги
- 227253
Шухевича пр. (бывш. Ватутина пр.), 26, напротив АЗС БРСМ, в сторону Троещинского рынка, из центра
- 218254
Днепровская набережная, 33, (ТЦ Аркадия, , ТРЦ River Mall), в направлении моста Патона
- 227381
Палладина пр., возле ТРЦ "Лавина молл", супермаркетов "Ашан, "Эпицентр", разделитель, в сторону пр. Победы
- 238243
Правди проспект, 58 (ТЦ" Орнамент")
- 238244
Правди проспект, 58 (ТЦ" Орнамент")
- 265181
Кільцева дорога, 200 м. до заправки "Shell", роздільник, в бік пр. Берестейського (колиш. пр. Перемоги)
- 245402
Івашкевича вул., 3, роздільник, в бік Правди пр., McDonald's
- 230326
Дружбы Народов 14, в сторону левого берега. Киев
- 230327
Дружбы Народов 14, в сторону правого берега . Киев
- 216260
Большая Васильковская 22 (пл.Льва Толстого)
- 228150
Броварской пр. - пр. Освободителей, на светофоре, в сторону пр. Броварского
- 227362
Курбаса пр., 5, в сторону центра
- 227363
Курбаса пр., 5, в сторону центра
- 227361
Курбаса пр., 5, в сторону центра
- 161925
Глубочицкая ул., 44, возле магазина "Flagman", супермаркета "Эльдорадо", в сторону Подола
- 199820
Шевченко б-р. (UHDTV75-32 шт.)
- 265007
Казимира Малевича (вул. Боженка), 11 (2 екрани; можна використовувати як один)
- 265008
Лобановського, 123, у бік Деміївської пл. (Московської пл.)
- 265003
Харківське шосе, 21, (розширення 640х480)
- 247438
Леси Украинки бул., 13 (Метро "Печерская") [1], (разрешение 480х336)
- 247769
Елены Телиги ул., 2, (разрешение 480х336)
- 247890
Межигорская ул., 82а, (разрешение 480х336)
- 242850
Палладина академика пр., 46
- 242851
Бажана пр. (перед Григоренко пр.)
- 247983
М. Бойчука ул. (Киквидзе), 6а, (разрешение 480х336)
- 242856
Оболонский пр., 2а (на разделителе)
Відеоборди в місті Київ - новий метод просування бізнесу
Коли традиційні формати зовнішньої реклами перестають приносити бажаний результат, на допомогу приходять нові способи інформування людей на вулиці. До них відносяться і відеоборди - габаритні екрани, що відрізняються гнучкими адаптаційними характеристиками. Такі конструкції тільки починають поширюватися, а тому особливо цінуються рекламодавцями. Причина: все нове завжди привертає увагу. А це і потрібно при зовнішньому просуванні.
Коротко про головне: що таке відеоборд у місті Київ?
Відеоборди (digital network panel) - це Led екрани в місті Київ, що є сучасною альтернативою класичним білбордам. Загальною характеристикою таких конструкцій є розміри. Стандартні розміри лед-екранів:
2,32х3,14 м;
3х6 м;
6х3 м;
4х8 м;
12х4 м.
Якщо говорити простими словами, відеоборд – це екран. Зібраний він із світлодіодних модулів. Їхня відмінна риса — підвищена яскравість. Необхідна вона для можливості перегляду реклами не тільки в нічний, а й денний час, коли промені сонця падають на екран у місті Київ. Стандартна яскравість бордів – 7500 кд/кв. м. Деякі моделі оснащуються екранами з підвищеною інтенсивністю передачі — до 14 000 кд/кв.м.
Демонструється реклама на відеобордах безперервно. Стандартний хронометраж ролика – 10 секунд. Кожен відеоборд має блоки, наповнені контентом, середня періодичність становить 3-5 хвилин, тобто ваша реклама буде повторюватися кожні 3 хвилини. Цього достатньо для того, щоб зачепити увагу аудиторії, зацікавити її.
Реклама на екранах у місті Київ тільки починає набирати обертів. Загалом у країні встановлено вже понад 1000 відеобордів. Частина з них – у місті Київ. Тут високотехнологічні рекламні щити розміщуються на центральних вулицях, фасадах торгових центрів.
Відеоборд - як альтернатива TV, інтернет рекламі
Функціональні цифрові борди є симбіозом декількох форматів рекламування. Вони об'єднують у собі:
Привабливість, інноваційність інтернет реклами;
Ненав'язливість, звичність зовнішньої реклами;
Ефективність, охоплення широкої аудиторії TV реклами.
Відеоборди сприяють охопленню розширеної аудиторії різних сегментів. Як додатковий бонус вони позитивно позначаються на архітектурі вулиць, що також покращує сприйняття реклами споживачами.
Як працюють Led екрани у місті Київ: про вплив щитів
Зовнішня реклама на світлодіодних екранах у місті Київ працює особливо добре. По-перше, вона у рази краще привертає увагу перехожих, водіїв, пасажирів громадського транспорту. Можливо це за рахунок яскравої та динамічної картинки. Наш мозок краще реагує на рух і швидше сприймає його. Тому якщо на шляху перехожого виникнуть два щити — класичний білборд і відеоборд — то першочергову увагу він зверне на другу конструкцію.
Цікавий факт: За даними досліджень, динамічну інформацію запам'ятовують понад 86% людей.
По-друге, відеоборди у місті Київ встановлені лише на вулицях, що відрізняються великим трафіком. Це сприяє охопленню широкої аудиторії. Високий показник досягається завдяки гарній зоні видимості конструкцій: реклама на екранах легко проглядається з великої відстані. Привертати увагу вона починає з відстані 500 м.
По-третє, за рахунок регулярної зміни роликів, реклама на світлодіодному екрані не встигає набридати перехожим. Як результат — позитивне ставлення до бренду, що просувається, підвищена довіра до нього.
Актуальною зовнішня реклама на екранах буде для будь-яких компаній, магазинів, брендів. З її допомогою можна вивести на ринок новий продукт, проінформувати мешканців міста про оновлення, сформувати попит на конкретний продукт. Позитивних результатів digital network panel дозволяє досягти брендування. Реклама на таких екранах завжди запам'ятовується, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Головне - правильно підходити до організації зовнішнього Led-просування.
Секрети ефективного зовнішнього просування
Щоб розміщення реклами на світлодіодних екранах дало бажаний ефект, необхідно пам'ятати кілька основних правил:
Утримуйте кадр із важливою інформацією не менше 3 секунд. Це може бути або логотип компанії або сайт, або адреса телефону;
Використовуйте великий шрифт;
Привертайте увагу динамікою, спалахами, контрастними кольорами;
Не ускладнюйте відео (використовуйте зрозумілі фрази, чіткі заклики до дії, виключіть деталі, що складно проглядаються з великої відстані);
Під час підготовки ролика враховуйте особливості місця, де розміщено відеоборд (дизайн фасаду будівлі, кольорова гама, навколишні об'єкти тощо).
Ще одне правило – комплексність. Відеореклама на екранах міста має супроводжуватися зовнішньою рекламою на інших форматах:
Комплексна організація просування дозволить розширити аудиторію, що охоплюється, і досягти кращих результатів рекламування.
5 причин популярності цифрових бордів
Сьогодні медіафасади в місті Київ вважаються одним із найбільш затребуваних методів зовнішнього просування. Пояснити це можна тим, що вони:
Представлені у невеликій кількості. Споживачі досі сприймають відеоролики на вулиці з цікавістю. Як результат – велика ймовірність донесення інформації до ЦА.
Дозволяють заощаджувати. По-перше, кожен екран може демонструвати кілька роликів від кількох рекламодавців. За рахунок цього вартість розміщення реклами на світлодіодному екрані знижується. По-друге, у цьому випадку відсутня необхідність додаткових витрат на друк постерів.
Вирізняються високою результативністю. Як показують результати дослідження, реклама на екрані в місті Київ ефективніша за рекламний банер на білборді.
Дозволяють змінювати ролик у потрібний момент. Змінити рекламу (у зв'язку з новою акцією, закриттям пропозиції або з інших причин) можна за лічені секунди без монтажу нового рекламного плаката.
Не дратують. На відміну від реклами в інтернеті, вуличні екрани не викликають у споживачів подразнення. Вони сприймаються як джерела, що дозволяють заповнити час очікування корисною інформацією.
Також до переваг відеобордів належить легкий алгоритм розміщення реклами. Все, що необхідно для запуску рекламної кампанії, — зняти ролик, вибрати локацію його розміщення, визначитися з частотою показів та надати файл рекламному агентству. Орендувати відповідну конструкцію та запустити на ній відеоролик можна навіть в онлайн режимі – за допомогою IDMedia. Ми пропонуємо широку базу відеобордів та вигідну ціну реклами на світлодіодних екранах.