Замовити рекламу на відеобордах у місті Київ (Київська область)
- 246291
Дмитрівська вул. 2 Євразія
- 250220
Лаврухіна, 4 Район ТРЦ
- 250219
Набережно-Крещитицька, 9
- 250217
Січових стрільців (Артема), 25 (БЦ Паладис)
- 137098
БЦ на Мечнікова вул., 3 (м. Кловська)
- 137112
В. Васильківська вул., 9/2 (Кут)
- 266884
Митрополита О. Шептицького, 4-А (2 Екрани)
- 266890
ТРЦ Dream Yellow (12 Екранів)
- 266891
ТРЦ Dream Berry, м. Київ, Оболонський пр. 21 (12 Екранів)
- 266883
Берковецька, 6-Д (13 екранів)
- 266885
Здолбунівська, 15 (18 Екранів)
- 266889
Кільцева дорога, 1 (5 екранів)
- 266888
Антоновича, 176 (16 Екранів)
- 266887
Олександра Мишуги, 4 (3 Екрани)
- 266881
Романа Шухевича, 2-Т (5 екранів)
- 266879
Архітектора Вербицького, 1 ТРЦ New Way (2 Екрана)
- 211194
Саксаганського / Руставелі
- 191316
В. Васильківська 9/2 (Макулан) 10 секунд в 1 блоке
- 191315
Мечнікова, 3 (метро Кловська) 10 секунд в 1 блоке
- 191318
Лесі Українки, 26 (метро Печерськ)
- 191317
В. Васильківська 57/3 (Планетарій) 10 секунд в 1 блоке
- 191313
Ползунова, 6 (Готель IBIS) 10 секунд в 1 блоке
- 266755
Міхновського Миколи (Дружби Народів) бул., 13, (Новус, Нова пошта № 46, Готель Дружба), в напрямку Либідська пл.
- 266756
Лобановського Валерія просп., 126 (АЗС "Укрнафта", автомагазин АТЛ, Парк "Урочище Совки"), в напрямку Севастопольська пл.
- 266757
Вадима Гетьмана, вул, з/п Караваєві Дачі, на мосту, в напрямку центру
- 266761
Велика Васильківська вул., 127 (Парк Марії Заньковецької), в напрямку Палац "Україна"
- 266758
Юри Гната вул.,9 (ТЦ "Квадрат", ТЦ "Дитяча Країна",кінотеатр "Лейпциг", Сільпо, Велика кишеня, Ельдорадо), в напрямку просп. Перемоги
- 266759
Юри Гната вул.,9 (ТЦ "Квадрат", ТЦ "Дитяча Країна",кінотеатр "Лейпциг", Сільпо, Велика кишеня, Ельдорадо), в напрямку просп. Перемоги
- 266760
Юри Гната вул.,9 (ТЦ "Квадрат", ТЦ "Дитяча Країна",кінотеатр "Лейпциг", Сільпо, Велика кишеня, Ельдорадо), в напрямку просп. Перемоги
- 266754
Антоновича вул. (Горького), 164-166 (супермаркет "Фуршет", "Нова пошта" відділення №82, перетин з вул. Загородня), в напрямку Либідська площа
- 266747
Бандери Степана просп., Північний (Московський) міст(заїзд на міст), (SkayMall, Х-Парк, "ОККО", МакДональдз), в напрямку Троєщина
- 266748
Бандери Степана просп., Північний (Московський) міст(заїзд на міст), (SkayMall, Х-Парк, "ОККО", МакДональдз), в напрямку Троєщина
- 218592
Харківське шосе,50 (ТЦ "МегаСіті", Інститут хімії, АІС, "ОККО", Сільпо), в напрямку Харківська площа
- 218593
Харківське шосе,50 (ТЦ "МегаСіті", Інститут хімії, АІС, "ОККО", Сільпо), в напрямку Харківська площа
- 218591
Харківське шосе,50 (ТЦ "МегаСіті", Інститут хімії, АІС, "ОККО", Сільпо), в напрямку Харківська площа
- 266746
Перемоги просп. 57 напроти (ст. М. Берестейська, KIA motors, Музей-майстерня, УкрСібБанк, АЗС "Glusco" ), в напрямку з міста
- 266745
Бажана М. просп., 8, 300м до метро Осокорки ("Novus", "KFC", МакДональдз, Нова Пошта №60, АЗС "ANP"), в напрямку Бориспільське шосе
- 266739
Голосіївський просп., 58а (до ст. м. Голосіївська, готель "Мир", парк Голосіївський), в напрямку Одеська площа
- 266740
Голосіївський просп., 58а (до ст. м. Голосіївська, готель "Мир", парк Голосіївський), в напрямку Одеська площа
- 266741
Голосіївський просп., 58а (до ст. м. Голосіївська, готель "Мир", парк Голосіївський), в напрямку Одеська площа
- 265007
Казимира Малевича (вул. Боженка), 11 (2 екрани; можна використовувати як один)
Відеоборди в місті Київ - новий метод просування бізнесу
Коли традиційні формати зовнішньої реклами перестають приносити бажаний результат, на допомогу приходять нові способи інформування людей на вулиці. До них відносяться і відеоборди - габаритні екрани, що відрізняються гнучкими адаптаційними характеристиками. Такі конструкції тільки починають поширюватися, а тому особливо цінуються рекламодавцями. Причина: все нове завжди привертає увагу. А це і потрібно при зовнішньому просуванні.
Коротко про головне: що таке відеоборд у місті Київ?
Відеоборди (digital network panel) - це Led екрани в місті Київ, що є сучасною альтернативою класичним білбордам. Загальною характеристикою таких конструкцій є розміри. Стандартні розміри лед-екранів:
2,32х3,14 м;
3х6 м;
6х3 м;
4х8 м;
12х4 м.
Якщо говорити простими словами, відеоборд – це екран. Зібраний він із світлодіодних модулів. Їхня відмінна риса — підвищена яскравість. Необхідна вона для можливості перегляду реклами не тільки в нічний, а й денний час, коли промені сонця падають на екран у місті Київ. Стандартна яскравість бордів – 7500 кд/кв. м. Деякі моделі оснащуються екранами з підвищеною інтенсивністю передачі — до 14 000 кд/кв.м.
Демонструється реклама на відеобордах безперервно. Стандартний хронометраж ролика – 10 секунд. Кожен відеоборд має блоки, наповнені контентом, середня періодичність становить 3-5 хвилин, тобто ваша реклама буде повторюватися кожні 3 хвилини. Цього достатньо для того, щоб зачепити увагу аудиторії, зацікавити її.
Реклама на екранах у місті Київ тільки починає набирати обертів. Загалом у країні встановлено вже понад 1000 відеобордів. Частина з них – у місті Київ. Тут високотехнологічні рекламні щити розміщуються на центральних вулицях, фасадах торгових центрів.
Відеоборд - як альтернатива TV, інтернет рекламі
Функціональні цифрові борди є симбіозом декількох форматів рекламування. Вони об'єднують у собі:
Привабливість, інноваційність інтернет реклами;
Ненав'язливість, звичність зовнішньої реклами;
Ефективність, охоплення широкої аудиторії TV реклами.
Відеоборди сприяють охопленню розширеної аудиторії різних сегментів. Як додатковий бонус вони позитивно позначаються на архітектурі вулиць, що також покращує сприйняття реклами споживачами.
Як працюють Led екрани у місті Київ: про вплив щитів
Зовнішня реклама на світлодіодних екранах у місті Київ працює особливо добре. По-перше, вона у рази краще привертає увагу перехожих, водіїв, пасажирів громадського транспорту. Можливо це за рахунок яскравої та динамічної картинки. Наш мозок краще реагує на рух і швидше сприймає його. Тому якщо на шляху перехожого виникнуть два щити — класичний білборд і відеоборд — то першочергову увагу він зверне на другу конструкцію.
Цікавий факт: За даними досліджень, динамічну інформацію запам'ятовують понад 86% людей.
По-друге, відеоборди у місті Київ встановлені лише на вулицях, що відрізняються великим трафіком. Це сприяє охопленню широкої аудиторії. Високий показник досягається завдяки гарній зоні видимості конструкцій: реклама на екранах легко проглядається з великої відстані. Привертати увагу вона починає з відстані 500 м.
По-третє, за рахунок регулярної зміни роликів, реклама на світлодіодному екрані не встигає набридати перехожим. Як результат — позитивне ставлення до бренду, що просувається, підвищена довіра до нього.
Актуальною зовнішня реклама на екранах буде для будь-яких компаній, магазинів, брендів. З її допомогою можна вивести на ринок новий продукт, проінформувати мешканців міста про оновлення, сформувати попит на конкретний продукт. Позитивних результатів digital network panel дозволяє досягти брендування. Реклама на таких екранах завжди запам'ятовується, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Головне - правильно підходити до організації зовнішнього Led-просування.
Секрети ефективного зовнішнього просування
Щоб розміщення реклами на світлодіодних екранах дало бажаний ефект, необхідно пам'ятати кілька основних правил:
Утримуйте кадр із важливою інформацією не менше 3 секунд. Це може бути або логотип компанії або сайт, або адреса телефону;
Використовуйте великий шрифт;
Привертайте увагу динамікою, спалахами, контрастними кольорами;
Не ускладнюйте відео (використовуйте зрозумілі фрази, чіткі заклики до дії, виключіть деталі, що складно проглядаються з великої відстані);
Під час підготовки ролика враховуйте особливості місця, де розміщено відеоборд (дизайн фасаду будівлі, кольорова гама, навколишні об'єкти тощо).
Ще одне правило – комплексність. Відеореклама на екранах міста має супроводжуватися зовнішньою рекламою на інших форматах:
Комплексна організація просування дозволить розширити аудиторію, що охоплюється, і досягти кращих результатів рекламування.
5 причин популярності цифрових бордів
Сьогодні медіафасади в місті Київ вважаються одним із найбільш затребуваних методів зовнішнього просування. Пояснити це можна тим, що вони:
Представлені у невеликій кількості. Споживачі досі сприймають відеоролики на вулиці з цікавістю. Як результат – велика ймовірність донесення інформації до ЦА.
Дозволяють заощаджувати. По-перше, кожен екран може демонструвати кілька роликів від кількох рекламодавців. За рахунок цього вартість розміщення реклами на світлодіодному екрані знижується. По-друге, у цьому випадку відсутня необхідність додаткових витрат на друк постерів.
Вирізняються високою результативністю. Як показують результати дослідження, реклама на екрані в місті Київ ефективніша за рекламний банер на білборді.
Дозволяють змінювати ролик у потрібний момент. Змінити рекламу (у зв'язку з новою акцією, закриттям пропозиції або з інших причин) можна за лічені секунди без монтажу нового рекламного плаката.
Не дратують. На відміну від реклами в інтернеті, вуличні екрани не викликають у споживачів подразнення. Вони сприймаються як джерела, що дозволяють заповнити час очікування корисною інформацією.
Також до переваг відеобордів належить легкий алгоритм розміщення реклами. Все, що необхідно для запуску рекламної кампанії, — зняти ролик, вибрати локацію його розміщення, визначитися з частотою показів та надати файл рекламному агентству. Орендувати відповідну конструкцію та запустити на ній відеоролик можна навіть в онлайн режимі – за допомогою IDMedia. Ми пропонуємо широку базу відеобордів та вигідну ціну реклами на світлодіодних екранах.