Замовити рекламу на відеобордах у місті Київ (Київська область)
- 267943
Ахматової вул. 44 на розподілювачі, в напрямку Дніпровської набережної
- 267944
Бандери Степана пр-т 8, ТЦ "Городок", АТБ, Комфи, Ельдорадо, рух в напрямку О. Теліги
- 267945
Бандери Степана пр-т, до Петрівки, 700м від Північного моста, поряд з ТРЦ "Блокбастер"
- 267946
Броварський пр-т 33, біля McDonald’s, ст. м.Дарниця
- 267947
Заболотного академіка вул. 3 , навпроти ТЦ "Магелан"
- 267948
Перемоги пр-т 112, поруч з магазином "Watsons", рух в напрямку ст. м. "Житомирська"
- 267949
Шухевича Романа пр-т, наперехресті від Північного мосту, навпроти супермаркету "Novus" в напрямку Троєщини
- 249839
Набережне шосе 14 навпроти
- 249786
Кирилівська (Фрунзе) вул. 107
- 247618
Черновола ул., 27 - Златоустовская ул. [1], (разрешение 480х336)
- 238622
Глушкова пр-т., 1, 5 екранів, ВДНХ. Прайс за трансляцію ролика 10сек, 1 вихід в 5 хвилин, c 07:00 до 23:00. Розрахунки для інших параметрів розміщення уточнюйте у менеджера
- 232193
Днепровская наб., разделитель, к Бажана
- 267803
Набережно-Хрещатицька вул., 19/21, на р/п, (6-2), у бік ст.м. "Поштова площа"
- 225657
Перемоги просп., ст.метро "Святошин",біля ринку
- 267785
Шухевича Романа пр-т, наперехресті від Північного мосту, навпроти супермаркету "Novus" в напрямку Троєщини
- 267787
Глушкова Академіка просп./вул. Касіяна Василя (формат 5х15)
- 267788
Столичне шосе /вул. Лютнева, рух в напрямку ТЦ "Домосфера"ТРЦ "Атмосфера", ТРЦ "Art Mall"
- 267786
Кільцева дорога 27, від Перемоги пр-т, ст.м. Академмістечко
- 267783
Лугова вул. / Коноплянська вул., світлофор, рух в напрямку ТЦ "Кававан"
- 267784
Лугова вул., світлофор, рух в напрямку Автозаводська вул.
- 267781
Набережно-Рибальська вул / Електриків вул.7, АЗС "Glusco", рух в напрямку Набережно - Крещатицької вул.
- 267782
Набережно-Рибальська вул / Електриків вул.7, біля підземного переходу, рух в напрямку ТЦ "Блокбастер"
- 267780
Бандери Степана пр-т, до Петрівки, 700м від Північного моста, поряд з ТРЦ "Блокбастер"
- 267778
Полярна вул. 19, ресторан "Закарпатська Колиба", рух в напрямку вул. Сім'ї Кульженків
- 267779
Полярна вул. 19, рух в напрямку вул. Богатирська
- 267777
Заболотного академіка вул. 3 , навпроти ТЦ "Магелан"
- 267775
Броварський пр-т 33, біля McDonald’s, ст. м.Дарниця
- 267776
Броварський пр-т 33, біля McDonald’s, рух в напрямку ст. м. "Чернігівська"
- 267774
Михайла Грушевського вул. 30/1
- 222778
Саксаганського вул. 118
- 267672
ТРЦ Ocean Mall, провулок Лужевського Руслана, 3
- 247610
Голосеевский пр., 132, (разрешение 480х336)
- 191316
В. Васильківська 9/2 (Макулан) 10 секунд в 1 блоке
- 248076
Васильковская ул., 34, (разрешение 720х360)
- 237266
Бажана Миколи проспект 1д, рух до центру міста (після АЗС "КЛО")
- 236481
Повітрофлотський проспект, 42 (рух до Севастопольска площа)
- 238115
Героїв Сталінграду проспект, 3/12 (світлофор) напрямок руху до проспекту Степана Бандери
- 238116
Героїв Сталінграду проспект, 3/12 (світлофор) напрямок руху до проспекту Степана Бандери
- 238117
Героїв Сталінграду проспект, 3/12 (світлофор) напрямок руху до проспекту Степана Бандери
- 238118
Героїв Сталінграду проспект, 3/12 (світлофор) напрямок руху до проспекту Степана Бандери
- 238113
Героїв Сталінграду проспект, 3/12 (світлофор) напрямок руху до проспекту Степана Бандери
- 238114
Героїв Сталінграду проспект, 3/12 (світлофор) напрямок руху до проспекту Степана Бандери
- 237264
Бажана Миколи проспект 1д, рух до центру міста (після АЗС "КЛО")
- 237265
Бажана Миколи проспект 1д, рух до центру міста (після АЗС "КЛО")
- 236938
Набережне шосе (3),(за 500 метрів по ходу до Паркового мосту від мосту Метро)
- 236731
Олени Теліги, 2 (зуп.г.т. Івана Гонти)
Відеоборди в місті Київ - новий метод просування бізнесу
Коли традиційні формати зовнішньої реклами перестають приносити бажаний результат, на допомогу приходять нові способи інформування людей на вулиці. До них відносяться і відеоборди - габаритні екрани, що відрізняються гнучкими адаптаційними характеристиками. Такі конструкції тільки починають поширюватися, а тому особливо цінуються рекламодавцями. Причина: все нове завжди привертає увагу. А це і потрібно при зовнішньому просуванні.
Коротко про головне: що таке відеоборд у місті Київ?
Відеоборди (digital network panel) - це Led екрани в місті Київ, що є сучасною альтернативою класичним білбордам. Загальною характеристикою таких конструкцій є розміри. Стандартні розміри лед-екранів:
2,32х3,14 м;
3х6 м;
6х3 м;
4х8 м;
12х4 м.
Якщо говорити простими словами, відеоборд – це екран. Зібраний він із світлодіодних модулів. Їхня відмінна риса — підвищена яскравість. Необхідна вона для можливості перегляду реклами не тільки в нічний, а й денний час, коли промені сонця падають на екран у місті Київ. Стандартна яскравість бордів – 7500 кд/кв. м. Деякі моделі оснащуються екранами з підвищеною інтенсивністю передачі — до 14 000 кд/кв.м.
Демонструється реклама на відеобордах безперервно. Стандартний хронометраж ролика – 10 секунд. Кожен відеоборд має блоки, наповнені контентом, середня періодичність становить 3-5 хвилин, тобто ваша реклама буде повторюватися кожні 3 хвилини. Цього достатньо для того, щоб зачепити увагу аудиторії, зацікавити її.
Реклама на екранах у місті Київ тільки починає набирати обертів. Загалом у країні встановлено вже понад 1000 відеобордів. Частина з них – у місті Київ. Тут високотехнологічні рекламні щити розміщуються на центральних вулицях, фасадах торгових центрів.
Відеоборд - як альтернатива TV, інтернет рекламі
Функціональні цифрові борди є симбіозом декількох форматів рекламування. Вони об'єднують у собі:
Привабливість, інноваційність інтернет реклами;
Ненав'язливість, звичність зовнішньої реклами;
Ефективність, охоплення широкої аудиторії TV реклами.
Відеоборди сприяють охопленню розширеної аудиторії різних сегментів. Як додатковий бонус вони позитивно позначаються на архітектурі вулиць, що також покращує сприйняття реклами споживачами.
Як працюють Led екрани у місті Київ: про вплив щитів
Зовнішня реклама на світлодіодних екранах у місті Київ працює особливо добре. По-перше, вона у рази краще привертає увагу перехожих, водіїв, пасажирів громадського транспорту. Можливо це за рахунок яскравої та динамічної картинки. Наш мозок краще реагує на рух і швидше сприймає його. Тому якщо на шляху перехожого виникнуть два щити — класичний білборд і відеоборд — то першочергову увагу він зверне на другу конструкцію.
Цікавий факт: За даними досліджень, динамічну інформацію запам'ятовують понад 86% людей.
По-друге, відеоборди у місті Київ встановлені лише на вулицях, що відрізняються великим трафіком. Це сприяє охопленню широкої аудиторії. Високий показник досягається завдяки гарній зоні видимості конструкцій: реклама на екранах легко проглядається з великої відстані. Привертати увагу вона починає з відстані 500 м.
По-третє, за рахунок регулярної зміни роликів, реклама на світлодіодному екрані не встигає набридати перехожим. Як результат — позитивне ставлення до бренду, що просувається, підвищена довіра до нього.
Актуальною зовнішня реклама на екранах буде для будь-яких компаній, магазинів, брендів. З її допомогою можна вивести на ринок новий продукт, проінформувати мешканців міста про оновлення, сформувати попит на конкретний продукт. Позитивних результатів digital network panel дозволяє досягти брендування. Реклама на таких екранах завжди запам'ятовується, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Головне - правильно підходити до організації зовнішнього Led-просування.
Секрети ефективного зовнішнього просування
Щоб розміщення реклами на світлодіодних екранах дало бажаний ефект, необхідно пам'ятати кілька основних правил:
Утримуйте кадр із важливою інформацією не менше 3 секунд. Це може бути або логотип компанії або сайт, або адреса телефону;
Використовуйте великий шрифт;
Привертайте увагу динамікою, спалахами, контрастними кольорами;
Не ускладнюйте відео (використовуйте зрозумілі фрази, чіткі заклики до дії, виключіть деталі, що складно проглядаються з великої відстані);
Під час підготовки ролика враховуйте особливості місця, де розміщено відеоборд (дизайн фасаду будівлі, кольорова гама, навколишні об'єкти тощо).
Ще одне правило – комплексність. Відеореклама на екранах міста має супроводжуватися зовнішньою рекламою на інших форматах:
Комплексна організація просування дозволить розширити аудиторію, що охоплюється, і досягти кращих результатів рекламування.
5 причин популярності цифрових бордів
Сьогодні медіафасади в місті Київ вважаються одним із найбільш затребуваних методів зовнішнього просування. Пояснити це можна тим, що вони:
Представлені у невеликій кількості. Споживачі досі сприймають відеоролики на вулиці з цікавістю. Як результат – велика ймовірність донесення інформації до ЦА.
Дозволяють заощаджувати. По-перше, кожен екран може демонструвати кілька роликів від кількох рекламодавців. За рахунок цього вартість розміщення реклами на світлодіодному екрані знижується. По-друге, у цьому випадку відсутня необхідність додаткових витрат на друк постерів.
Вирізняються високою результативністю. Як показують результати дослідження, реклама на екрані в місті Київ ефективніша за рекламний банер на білборді.
Дозволяють змінювати ролик у потрібний момент. Змінити рекламу (у зв'язку з новою акцією, закриттям пропозиції або з інших причин) можна за лічені секунди без монтажу нового рекламного плаката.
Не дратують. На відміну від реклами в інтернеті, вуличні екрани не викликають у споживачів подразнення. Вони сприймаються як джерела, що дозволяють заповнити час очікування корисною інформацією.
Також до переваг відеобордів належить легкий алгоритм розміщення реклами. Все, що необхідно для запуску рекламної кампанії, — зняти ролик, вибрати локацію його розміщення, визначитися з частотою показів та надати файл рекламному агентству. Орендувати відповідну конструкцію та запустити на ній відеоролик можна навіть в онлайн режимі – за допомогою IDMedia. Ми пропонуємо широку базу відеобордів та вигідну ціну реклами на світлодіодних екранах.