Замовити рекламу на відеобордах у місті Київ (Київська область)
- 246326
Телиги Елены ул. 37, к м.Дорогожичи
- 246275
Михаила Грушевского ул. 36
- 222926
Чоколовский бул. 20, Пиццерия Solo Pizza
- 246328
Днепровская набережная,17а, супермаркет Novus
- 247792
Лобановского пр., 119 - Демеевская ул., 2, (разрешение 480х336)
- 247566
Большая Васильковская ул.,129, (разрешение 480х336)
- 259550
Леси Украинки б-р, 34 (возле остановки), напротив Военной академии
- 237941
Скляренка Семена / Ливарська (поруч АЗС ОККО) рух від центру міста)
- 267102
Любомира Гузара (Комарова) просп. 12
- 267103
Полярна вул., 8Г, навпроти ТЦ "Полярний"
- 267101
Харківське шосе/ Симферопільська вул., біля Сільпо
- 267100
Григоренко Петра пр.,15/27
- 267099
Братиславська вул. 42, біля АЗС
- 267098
Червоної Калини (Маяковського Володимира) пр.,43/2, ТЦ "Фестивальний"
- 267097
Борщагівська вул., 173 магазин Nike
- 267096
Січових Стрільців вул./ Кудрявський узвіз
- 267095
Євгена Коновальця вул., 29
- 267094
Бойчука Михайла вул. 2/34
- 267093
Теліги Олени вул., навпроти буд.№12б
- 267092
Липківського Василя вул.
- 267091
Повітряних Сил пр. (Повітрофлотський пр.), 24
- 267090
Набережне шосе, в напрямку мосту Метро
- 267088
Велика Васильківська вул. 102
- 267089
Велика Васильківська вул. М.Палац Україна
- 232266
Дарницкая пл., пр.Соборности, к м.Патона, слева
- 232253
Промышленная, Южный мост, из центра
- 249347
Соломенская площадь, к проспекту Победы
- 232217
Дружбы Народов, 22, к Печерскому мосту, в центр
- 232199
Днепровская наб., разделитель, к м.Патона
- 232193
Днепровская наб., разделитель, к Бажана
- 232178
Южный мост, правый берег, разделитель, в центр
- 232169
Южный мост, правый берег, разделитель, из центра
- 232155
Набережное шоссе, Пешеходный мост, к Подолу
- 249341
Набережное шоссе, к Пешеходному мосту, Подолу
- 232144
Дружбы народов, АЗС "Socar", к Печерскому мосту
- 236034
Днепровская наб., напротив с/м "Велмарт", к Бажана
- 246291
Дмитрівська вул. 2 Євразія
- 250220
Лаврухіна, 4 Район ТРЦ
- 250219
Набережно-Крещитицька, 9
- 250217
Січових стрільців (Артема), 25 (БЦ Паладис)
- 137098
БЦ на Мечнікова вул., 3 (м. Кловська)
- 137112
В. Васильківська вул., 9/2 (Кут)
- 266884
Митрополита О. Шептицького, 4-А (2 Екрани)
- 266890
ТРЦ Dream Yellow (12 Екранів)
- 266891
ТРЦ Dream Berry, м. Київ, Оболонський пр. 21 (12 Екранів)
- 266883
Берковецька, 6-Д (13 екранів)
- 266885
Здолбунівська, 15 (18 Екранів)
Відеоборди в місті Київ - новий метод просування бізнесу
Коли традиційні формати зовнішньої реклами перестають приносити бажаний результат, на допомогу приходять нові способи інформування людей на вулиці. До них відносяться і відеоборди - габаритні екрани, що відрізняються гнучкими адаптаційними характеристиками. Такі конструкції тільки починають поширюватися, а тому особливо цінуються рекламодавцями. Причина: все нове завжди привертає увагу. А це і потрібно при зовнішньому просуванні.
Коротко про головне: що таке відеоборд у місті Київ?
Відеоборди (digital network panel) - це Led екрани в місті Київ, що є сучасною альтернативою класичним білбордам. Загальною характеристикою таких конструкцій є розміри. Стандартні розміри лед-екранів:
2,32х3,14 м;
3х6 м;
6х3 м;
4х8 м;
12х4 м.
Якщо говорити простими словами, відеоборд – це екран. Зібраний він із світлодіодних модулів. Їхня відмінна риса — підвищена яскравість. Необхідна вона для можливості перегляду реклами не тільки в нічний, а й денний час, коли промені сонця падають на екран у місті Київ. Стандартна яскравість бордів – 7500 кд/кв. м. Деякі моделі оснащуються екранами з підвищеною інтенсивністю передачі — до 14 000 кд/кв.м.
Демонструється реклама на відеобордах безперервно. Стандартний хронометраж ролика – 10 секунд. Кожен відеоборд має блоки, наповнені контентом, середня періодичність становить 3-5 хвилин, тобто ваша реклама буде повторюватися кожні 3 хвилини. Цього достатньо для того, щоб зачепити увагу аудиторії, зацікавити її.
Реклама на екранах у місті Київ тільки починає набирати обертів. Загалом у країні встановлено вже понад 1000 відеобордів. Частина з них – у місті Київ. Тут високотехнологічні рекламні щити розміщуються на центральних вулицях, фасадах торгових центрів.
Відеоборд - як альтернатива TV, інтернет рекламі
Функціональні цифрові борди є симбіозом декількох форматів рекламування. Вони об'єднують у собі:
Привабливість, інноваційність інтернет реклами;
Ненав'язливість, звичність зовнішньої реклами;
Ефективність, охоплення широкої аудиторії TV реклами.
Відеоборди сприяють охопленню розширеної аудиторії різних сегментів. Як додатковий бонус вони позитивно позначаються на архітектурі вулиць, що також покращує сприйняття реклами споживачами.
Як працюють Led екрани у місті Київ: про вплив щитів
Зовнішня реклама на світлодіодних екранах у місті Київ працює особливо добре. По-перше, вона у рази краще привертає увагу перехожих, водіїв, пасажирів громадського транспорту. Можливо це за рахунок яскравої та динамічної картинки. Наш мозок краще реагує на рух і швидше сприймає його. Тому якщо на шляху перехожого виникнуть два щити — класичний білборд і відеоборд — то першочергову увагу він зверне на другу конструкцію.
Цікавий факт: За даними досліджень, динамічну інформацію запам'ятовують понад 86% людей.
По-друге, відеоборди у місті Київ встановлені лише на вулицях, що відрізняються великим трафіком. Це сприяє охопленню широкої аудиторії. Високий показник досягається завдяки гарній зоні видимості конструкцій: реклама на екранах легко проглядається з великої відстані. Привертати увагу вона починає з відстані 500 м.
По-третє, за рахунок регулярної зміни роликів, реклама на світлодіодному екрані не встигає набридати перехожим. Як результат — позитивне ставлення до бренду, що просувається, підвищена довіра до нього.
Актуальною зовнішня реклама на екранах буде для будь-яких компаній, магазинів, брендів. З її допомогою можна вивести на ринок новий продукт, проінформувати мешканців міста про оновлення, сформувати попит на конкретний продукт. Позитивних результатів digital network panel дозволяє досягти брендування. Реклама на таких екранах завжди запам'ятовується, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Головне - правильно підходити до організації зовнішнього Led-просування.
Секрети ефективного зовнішнього просування
Щоб розміщення реклами на світлодіодних екранах дало бажаний ефект, необхідно пам'ятати кілька основних правил:
Утримуйте кадр із важливою інформацією не менше 3 секунд. Це може бути або логотип компанії або сайт, або адреса телефону;
Використовуйте великий шрифт;
Привертайте увагу динамікою, спалахами, контрастними кольорами;
Не ускладнюйте відео (використовуйте зрозумілі фрази, чіткі заклики до дії, виключіть деталі, що складно проглядаються з великої відстані);
Під час підготовки ролика враховуйте особливості місця, де розміщено відеоборд (дизайн фасаду будівлі, кольорова гама, навколишні об'єкти тощо).
Ще одне правило – комплексність. Відеореклама на екранах міста має супроводжуватися зовнішньою рекламою на інших форматах:
Комплексна організація просування дозволить розширити аудиторію, що охоплюється, і досягти кращих результатів рекламування.
5 причин популярності цифрових бордів
Сьогодні медіафасади в місті Київ вважаються одним із найбільш затребуваних методів зовнішнього просування. Пояснити це можна тим, що вони:
Представлені у невеликій кількості. Споживачі досі сприймають відеоролики на вулиці з цікавістю. Як результат – велика ймовірність донесення інформації до ЦА.
Дозволяють заощаджувати. По-перше, кожен екран може демонструвати кілька роликів від кількох рекламодавців. За рахунок цього вартість розміщення реклами на світлодіодному екрані знижується. По-друге, у цьому випадку відсутня необхідність додаткових витрат на друк постерів.
Вирізняються високою результативністю. Як показують результати дослідження, реклама на екрані в місті Київ ефективніша за рекламний банер на білборді.
Дозволяють змінювати ролик у потрібний момент. Змінити рекламу (у зв'язку з новою акцією, закриттям пропозиції або з інших причин) можна за лічені секунди без монтажу нового рекламного плаката.
Не дратують. На відміну від реклами в інтернеті, вуличні екрани не викликають у споживачів подразнення. Вони сприймаються як джерела, що дозволяють заповнити час очікування корисною інформацією.
Також до переваг відеобордів належить легкий алгоритм розміщення реклами. Все, що необхідно для запуску рекламної кампанії, — зняти ролик, вибрати локацію його розміщення, визначитися з частотою показів та надати файл рекламному агентству. Орендувати відповідну конструкцію та запустити на ній відеоролик можна навіть в онлайн режимі – за допомогою IDMedia. Ми пропонуємо широку базу відеобордів та вигідну ціну реклами на світлодіодних екранах.