Рекламний екстендер – креативний підхід до зовнішньої реклами
На сьогоднішній день важко уявити місто без зовнішньої реклами. Нині вона всюди: вздовж проїжджої частини, на транспорті, будинках, вітринах. Через свою барвистість і привабливість рекламні макети завжди звертають на себе увагу, але окремі сюжети виділяються із загальної маси. Маркетологи борються за інтерес до своєї продукції і одним із рішень можна назвати використання в рекламі екстендерів.
Що таке екстендер?
Рекламний екстендер - це об'ємна зовнішня реклама, додаткова конструкція на рекламній поверхні найчастіше створена як додаток до білборду. Якщо дослівно, то слово Extend це розширення, збільшення. Екстендер підвищує рекламне поле конструкції. Розширення можливе в усіх напрямках. Це можуть бути як додаткові матеріали, що виступають за межі конструкцій, так і створення з їх допомогою ефекту 3D або унікального підсвічування. Вона допомагає привернути увагу, збільшити впізнаваність та інтерес до бренду чи товару.
Один із яскравих прикладів ефективності використання об'ємної зовнішньої реклами був у Києві в кварталі Софіївська Борщагівка, що динамічно зростає. До нього веде одна центральна вулиця, де розміщено велику кількість стандартних білбордів з рекламою дуже схожої продукції. З огляду на це реклама втрачала свою унікальність. Але розмістивши екстендер, рекламне повідомлення значно виділилося серед “густого лісу” рекламних конструкцій.
Види екстендерів
Можна виділити кілька комбінацій елементів, наприклад:
Плоский - найпростіший та бюджетний варіант. Екстендер виступає межі рекламного поля, при цьому залишається з ним в одній площині;
Об'ємний – до такого виду належать, наприклад, об'ємні букви чи предмети. Об'єкти можуть виходити за межі рекламної поверхні, створюючи ефект 3D.
Багатошаровий рекламний екстендер може комбінуватися з об'ємних та плоских елементів.
Також до будь-якого виду екстендера можна додати світлові елементи, що значно посилює ефект рекламного повідомлення. Світлові екстендери включають елементи підсвічування, світловідбиваючі плівки різних кольорів і відтінків, що приверне додаткову увагу до вашого продукту.
Конструкція з додатковими динамічними елементами, які можуть рухатися під природним впливом чи за допомогою электродвигунів. Наприклад, це можуть бути колеса автомобіля, що рухаються, годинник зі стрілкою, що обертається, рухомий покажчик. Останнім часом набирає обертів тенденція використання в рекламних конструкціях паєток, які, навіть при невеликому вітрі, рухаються і створюють ефект живої конструкції.
Особливості виробництва екстендерів
З огляду на особливості таких рекламних конструкцій, для створення екстендерів нам потрібні легкі та міцні матеріали.
Основними матеріалами є:
Алюміній;
Оцинкування;
Композит;
Оракал;
Банер;
Світловідбивні плівки.
Не слід забувати, що при виборі матеріалів враховується також термін експлуатації екстендеру.
Чим більша площа поверхні, тим більша парусність зовнішнього носія і не можна допустити помилки, адже обрив екстендера може призвести до несподіваних наслідків на вулиці.
Виробництво рекламної конструкції – трудомісткий процес, що займає багато часу від ідеї до її реалізації. Він вимагає точних розрахунків та хірургічної точності виконання. При розробці екстендера важливо враховувати багато технічних тонкощів. Тому, щоб здобути високий результат, варто звертатися до професіоналів.
Екстендер: "за" та "проти"
Використання екстендера збільшує вартість рекламної компанії за рахунок процесу виробництва та монтажу. Тому цей вид реклами вигідніший при довгостроковому розміщенні, де вартість виготовлення можна розподілити на більший термін. Оптимальний період використання рекламного екстендеру – від 3 до 6 місяців.
За цей час аудиторії не встигає набриднути рекламний сюжет, за неї незмінно чіпляється погляд перехожих.
На перший погляд може здатися, що витрати на екстендер значно більше в порівнянні зі звичною зовнішньою рекламою. Але якщо розглянути вигоди нестандартного підходу, зрозуміло, що це виправданий вчинок. Люди з великим задоволенням обговорюють нестандартні рішення, фотографуючи та пересилаючи такий вид реклами друзям. А журналісти міських порталів часто публікують подібне розміщення в статтях. Що дає додатковий ефект.
Для рекламного екстендера показник ефективності рекламоносія становить 60-70%. Екстендер привертає додаткову увагу до інформації, а нестандартність рішення формує позитивне сприйняття та фіксує у пам'яті рекламний образ. У деяких випадках рекламний бюджет може бути навіть знижений за рахунок розміщення меншої кількості рекламних білбордів за такої ж чи більшої ефективності порівняно зі стандартним розміщенням.
Де замовити рекламу на екстендерах?
Щоб замовити білборд з екстендером або сітілайт, потрібно вказати локації, надати макет і матеріал за допомогою якого планується виготовлення елементів. Рекламне агентство IDMedia допоможе:
Підібрати поверхні, на яких це розміщення можливе;
Розробити неповторний макет;
Зробити рекламні конструкції будь-якої складності;
Зробити монтаж у найкоротші терміни;
Проводити регулярний моніторинг та ремонт.
IDMedia - рекламне агентство, яке допоможе виділитися.