Звіти про рекламу: всеукраїнська рекламна коаліція, DOORS consulting та ІКЗР
Міркувати про те, які формати зовнішньої реклами більш потрібні, можна довго і не завжди вдало. Деякі підприємства віддають перевагу класичним білбордам, частина рекламодавців орієнтуються на невеликий міський формат типу скроли або сітілайти, а деякі обрали нові відеоборди. Єдиний вірний спосіб визначити працюючі та популярні носії сьогодні – це офіційні дані. У звітах про рекламу щорічно оприлюднюються зведення про зміни рекламного ринку в Україні. І готують цю інформацію кілька організацій: ІКНР, ВРК та DOORS consulting…
ІКНР
ІКНР розшифровується як промисловий комітет зовнішньої реклами. Це об'єднання провідних медіаагентств та рекламних операторів України, які визначають напрямок руху всього ринку зовнішньої реклами в країні. Комітет виділяє собі два основні завдання:
Спрощення взаємодії представників рекламного ринку;
Створення стандартної системи моніторингу аудиторії зовнішньої реклами.
Основні дослідження комітету припадають на огляд ринку зовнішньої реклами за конкретний період (рік/півріччя). Звіти ІКНР включають активність рекламодавців у різних категоріях, розподіл форматів по регіону, витрати бюджету на рекламу і т.д. Їх особливість полягає у простоті, зрозумілості та лаконічності. Діяльність Комітету спрямована на те, щоб донести результати своїх досліджень до максимальної кількості учасників ринку.
Всеукраїнська рекламна коаліція
ВРК — це всеукраїнська рекламна коаліція, яка була започаткована ще 1997 року і вважається сьогодні найбільшим об'єднанням учасників рекламного ринку в Україні. Лише на сьогоднішній день кількість агентів, що входять до її складу, становить 150. І ця цифра постійно збільшується. Учасниками ВРК є:
Медіа агентства;
Маркетингові та PR агентства;
Компанії, що займаються дослідницькими проєктами;
Рекламодавці і не тільки.
Входять до ВРК не лише українські, а й закордонні бренди зі світовим ім'ям. Приєднатися до рекламної коаліції можуть будь-які представники ринку зовнішньої реклами в Україні, які відповідають умовам клубу.
Головна місія коаліції — створити та розвивати цивілізований ринок реклами в Україні. Об'єднання регулярно публікує рейтинги різних комунікаційних, медіа, PR агенцій, а також українських рекламодавців, ділиться самостійними дослідженнями та іншими експертними матеріалами. Саме ВРК належать такі проекти, як:
Effie Awards Ukraine;
WOW DONE Awards;
Київський Міжнародний Фестиваль Реклами;
Best Marketing Innovations та ін.
Сьогодні ВРК є одним із найавторитетніших об'єднань, яке займається аналізом та розвитком ринку реклами нашої країни.
DOORS consulting
Ще одним важливим представником українського рекламного ринку є DOORS consulting. Компанія була створена у 2004 році. З того часу вона займається лише одним видом діяльності — безперервним моніторингом усіх форматів зовнішньої реклами, які є в Україні. Використовуючи дослідницьку методику, компанії вдається прораховувати максимально точну ефективність рекламних носіїв, і навіть особливості охоплюваної ними аудиторії.
Крім результатів досліджень, DOORS consulting регулярно надає корисні матеріали та інструменти, які допомагають:
Розрахувати охоплення аудиторії;
Визначити рівень взаємодії на аудиторію;
Визначити частотні характеристики кампанії, що запускається, і не тільки.
Основним партнером DOORS consulting є комунікаційний альянс України, спільно з яким проводяться всі дослідження.
Усі три організації займаються одним – вивчення ринку зовнішньої реклами України. Їхні звіти — це можливість максимально точно визначити для себе, які рекламні носії користуються популярністю серед мешканців конкретної області, а які поступово йдуть на задній план. Використання даних DOORS consulting, ІКНР та ВРК допоможе організувати максимально ефективну рекламну кампанію. Тому ігнорувати нові публікації цих комітетів точно не варто. Якщо ж вам нема коли розбиратися у звітах та рейтингах, на допомогу завжди прийдуть фахівці рекламного агентства IDMedia. Ми безперервно моніторимо звіти та інші проекти українських дослідників рекламного ринку, щоб запускати максимально ефективну рекламу для своїх клієнтів.