Новости, размышления и просто полезная информация о наружной рекламе.

Розміщення зовнішньої реклами на зупиночних павільйонах як модне явище!

На зміну традиційним рекламним щитам поступово приходять нові, оригінальніші формати просування. Один із них — реклама на зупинках громадського транспорту. Ще не чули про такі? Це ненадовго, тому що оригінальна реклама на зупинках набирає все більшої популярності і скоро точно потрапить вам на очі.

Зупиночні павільйони - новий рекламний тренд

Зупиночні павільйони – це не просто реклама на зупинці громадського транспорту. Це повноцінна архітектурна споруда, яка запросто може стати невеликою пам'яткою міста (як мінімум району) або просто оригінальною інтерактивною зоною.

Наприклад, відома компанія, що випускає спортивний одяг та аксесуари, зробила незвичайне брендування зупинок громадського транспорту, зробивши повноцінну фотозону. Як це спрацювало? Дуже легко: люди, які чекають на громадський транспорт, могли зробити кілька кумедних фотографій (фон виконаний у формі тантамарески з вирізом для обличчя в різних місцях). Як результат — привернення уваги до бренду, а потім ще й його безкоштовна реклама в соцмережах (адже кумедні фотки швидко збирають багато лайків). До речі, аналогічна реклама на стендах на зупинках використовувалася і американським брендом газованих напоїв.

Ще один цікавий приклад використання павільйонів зупинки: створення акваріума мережею ресторанів. Звісно, ​​водою зупинку ніхто не заповнював. А ось інтерактивну воду та рибу запустили. У такий спосіб компанія привернула підвищену увагу до себе (не щодня чекаєш на автобус «в акваріумі») і підкреслила свіжість своїх продуктів.

Акваріум на зупинці – не межа. Технологія warm glass дозволила фармацевтичній торговій марці зробити з місця очікування транспорту повноцінне місце обігріву. Щоб зігріти руки, перехожим достатньо було прикласти їх до рекламного щита. Спочатку ставлення оточуючих було скептичним і недовірливим (а ось увага — підвищенею). Але всі швидко звикли до нової технології та почали охоче користуватися (увага до реклами при цьому підвищувалася).

Що дають зупиночні павільйони?

Реклама на зупинках розрахована на людей, які очікують на громадський транспорт, саме на цю цільову аудиторію звичайний щит над дорогою має найменший вплив, оскільки погано проглядається всередині транспорту. На таку цільову більше розраховані сітілайти, скроли та зупинкові павільйони. Реклама на зупинках громадського транспорту працює трохи інакше. Вона:

  • Миттєво привертає до себе увагу. Інтерактивна, анімована, оригінальна та відео реклама на зупинках – молодий тренд. Це як ковток свіжого повітря в безодні нескінченних нудних щитів. І цей «ковток повітря» вкрай необхідний для аудиторії. Тому люди охоче звертають увагу на оригінальні рекламні конструкції і навіть взаємодіють із ними (фотографуються, беруть участь в інтерактивних процесах).

  • Добре рекламує. Основне завдання зупинкових павільйонів – просування. І вони чудово справляються з цим. Через оригінальну подачу. Причому реклама не закінчується на зупинці. Фотографії того ж «акваріума» або тантамарески відомого американського бренду швидко розліталися соціальними мережами, тематичними сайтами. Ось і безкоштовна (але вкрай ефективна) реклама у подарунок.

  • Прикрашає місто. Хто б що не говорив, а аудиторія вибіркова і вибаглива. Ця реклама гармонійно вписується в міську архітектуру і стає її оригінальним доповненням, або самостійною центральною частиною.

Якщо порівнювати розміщення реклами на автобусних зупинках та використання повноцінних зупинкових павільйонів, то останнє буде значно ефективнішим. Тому цей спосіб просування використовують великі бренди зі світовим ім'ям. Причому поки що ця ніша лише починає набирати популярності. Шанс урвати “ласий рекламний шматочок” ще є!

Скільки коштує реклама на зупинках та павільйонах?

Зробити повноцінний брендований павільйон зупинки дорожче, ніж розмістити рекламу на зупинках або білбордах. Але й працює такий формат набагато краще. Як мінімум – дозволяє яскраво та голосно заявити про бренд, виділившись на тлі конкурентів. Як максимум – привертає увагу практично 100% перехожих через незвичайний вигляд. Тому якщо хочете креативно заявити про себе та отримати максимальну користь від рекламування, зверніть увагу на павільйони на зупинках. А правильно організувати рекламну кампанію допоможуть фахівці рекламного агентства IDMedia!

Зв'яжіться з нами

Залиште вашу заявку, ми зв'яжемося з вами через пару хвилин