Реклама концертів та правила створення афіш для зовнішньої реклами
Зовнішня реклама існує у житті людей з давніх-давен. У суспільстві споживання вона стала невід'ємною частиною повсякденного життя, проникнувши у всі сфери життєдіяльності людини. Сьогодні неможливо уявити не один успішний бізнес чи політичну кампанію, культурні події та навіть медицину без реклами на білбордах чи відеобордах, на зупинках громадського транспорту чи метро. Про рекламу написано багато різних статей, проте зараз ми хочемо поговорити про таку сферу її застосування, як концертна діяльність та гастролі. Споживач зазвичай бачить кінцевий продукт рекламної кампанії, а саме готовий, красивий банер, відеоряд чи афішу. Але за цим стоїть довга і часом важка праця команди професіоналів: менеджерів рекламної агенції, дизайнерів, юристів. Так, ви все вірно зрозуміли, юристів, адже розміщення рекламного матеріалу в Україні суворо регулюється відповідним Законом про Рекламу. І для концертів у ньому є свої суворі вимоги. Ми виділимо найголовніші з них:
У рекламі заборонено розміщувати інформацію чи зображення, які порушують загальноприйняті норми моралі, гуманізму, етики тощо. Це може спричинити обурення з боку певної групи споживачів і призвести до судових позовів.
У сюжеті для зовнішньої реклами дозволено використовувати фотографії чи ім'я людини лише за наявності письмової згоди використання його у рекламної кампанії. Таку згоду можна написати у вільній формі, наприклад Я, ПІБ людини, не проти що моє зображення використовують у рекламній кампанії в зазначений період, нижче ПІБ, дата, підпис. Це зроблено для того, щоб запобігти недобросовісному використанню особистих даних.
Розміщувати текст, зображення або музику, які використовуються в інших рекламних кампаніях, заборонено.
У рекламі заборонено розміщувати інформацію, яка може образити людину за ознаками походження, її раси чи національності, статі, освіти, політичних поглядів, ставлення до релігії, мови, роду, характеру занять тощо. Також забороняється дискредитація товарів інших виробників, у тому числі непряма.
У рекламі концертів, конкурсів та фестивалів заборонено використовувати музику чи звуки без інформації про використання чи не використання фонограм.
Таким чином, реклама послуг, пов'язаних з концертною, гастрольною, гастрольно-концертною, конкурсною, фестивальною діяльністю повинна містити одне з двох попереджень: "З використанням фонограми" або "Живий звук». Ця інформація повинна займати на афішах, інших рекламних засобах, не менше 5 відсотків загальної площі обсягу всієї реклами.
Якщо на афіші або банері вказуються номери телефонів мобільних операторів, необхідно додавати рядок-виноску про тарифікацію дзвінків:
*Вартість дзвінків згідно з тарифами Вашого оператора.
Ну а щоб отримати в результаті прекрасний кінцевий продукт рекламної кампанії, і не турбуватися про відповідність законам - довірте цю справу професіоналам, якими є співробітники компанії IDMedia. Ми допоможемо створити правильний макет, визначитися з локаціями для Вашого продукту, надати юридичний супровід та все це за найвигіднішими цінами на ринку зовнішньої реклами. А також зробимо рекламну кампанію ефективною, адже ефективна реклама концертів – це запорука продажу квитків у максимальній кількості за доступною ціною.