Замовити рекламу в метро на екранах в Україні
для цього оберіть область, місто та натисніть пошук
- 263608
Метро "Южный вокзал"
- 263607
Метро "Холодная Гора"
- 263606
Метро "Университет"
- 263605
Метро "Пушкинска"
- 263604
Метро "Индустриальная"
- 263603
Метро "Научная"
- 263602
Метро "Дворец спорта"
- 263601
Метро "Исторический музей"
- 263600
Метро "им.Масельского"
- 263599
Метро "Героев труда"
- 263598
Метро "Гагарина"
- 263597
Метро "Ботанический сад"
- 263596
Метро "Ак.Барабашова"
- 263595
Метро "23 августа"
- 239011
Вокзальная 6 шт +Звук
- 239010
Политехнический институт 6 шт +Звук
- 239009
Театральная 6 шт +Звук
- 239007
Майдан Незалежності 5 шт +Звук
- 239006
Площадь Льва Толстого 6 шт +Звук
- 239004
Красный Хутор Кол-во 2
- 239003
Бориспольская Кол-во 4
- 239001
Харьковская Кол-во 4
- 238996
Дружбы народов Кол-во 4
- 238993
Дворец спорта Кол-во 6
- 238992
Золотые ворота Кол-во 2
- 238991
Лукьяновская Кол-во 4
- 238990
Дорогожичи Кол-во 4
- 238986
Выставочный центр Кол-во 4
- 238985
Васильковская Кол-во 4
- 238984
Голосеевская Кол-во 4
- 238983
Демеевская Кол-во 2
- 238981
Дворец «Украина» Кол-во 2
- 238980
Олимпийская Кол-во 2
- 238979
Площадь Льва Толстого Кол-во 4
- 238978
Майдан Незалежности Кол-во 4
- 238977
Почтовая площадь Кол-во 4
- 238976
Контрактовая площадь Кол-во 4
- 238975
Тараса Шевченка Кол-во 4
Реклама на екранах у метро: новий рівень взаємодії з аудиторією
У сучасних мегаполісах реклама стає невід'ємною частиною повсякденного життя. Метрополітен, будучи одним із найпопулярніших видів громадського транспорту, привертає увагу рекламодавців, які прагнуть максимально ефективно донести свої повідомлення до широкої аудиторії. Одним із найбільш інноваційних та ефективних методів просування товарів та послуг у метро є екрани, що встановлюються на станціях та у вагонах.
Переваги реклами на екранах метро
Реклама на екранах у метро має низку переваг, які роблять її привабливою для рекламодавців:
По-перше, динамічний формат відео дозволяє передати більше інформації за короткий проміжок часу, ніж статичні постери та банери. Зображення, що рухаються, і звуковий супровід привертають увагу пасажирів, роблячи рекламу більш запам'ятовується.
По-друге, відеореклама на телевізорах у метро може бути легко адаптована під різні цільові аудиторії та час доби. Наприклад, вранці можна показувати рекламу кави та сніданків, а ввечері — ресторанів та розважальних заходів. Це дозволяє значно збільшити ефективність рекламних кампаній.
Відеоекрани передбачають високий рівень залучення уваги
Екрани в метро розташовані таким чином, що пасажири мимоволі звертають на них увагу. Очікування поїзда, поїздка у вагоні — це моменти, коли люди готові сприймати візуальну інформацію. Відео, що транслюється на екранах, не вимагає активної участі з боку глядача, але при цьому має високий ступінь впливу завдяки поєднанню зображень і звуку.
Важливо, що комплексний підхід до розміщення реклами дає кращі результати. Так, наприклад, розміщуючи рекламу на екранах метро, комбінуйте її з іншими форматами зовнішньої реклами:
Де замовити рекламу на екранах метро?
Розміщенням реклами на екранах у метро займається рекламна агенція IDMedia, яка є лідером у рекламній сфері України вже понад десять років. Компанія надає послуги з розміщення зовнішньої реклами з повним пакетом супутніх послуг, серед них:
Розробка стратегії рекламної кампанії;
Підбір адресної програми;
Розробка макетів;
Друк плакатів та банерів;
Монтаж, фотозвіт та щомісячний моніторинг.
Реклама на екранах у метро – це інноваційний та ефективний метод просування товарів та послуг. Завдяки динамічному формату, високому ступеню залучення та можливості адаптації під різні аудиторії, відеореклама на екранах в метро стає все більш популярною. Використання сучасних технологій та креативних рішень дозволяє брендам не лише привертати увагу, а й взаємодіяти з пасажирами, підвищуючи впізнаваність та лояльність до своїх продуктів та послуг.