Новости, размышления и просто полезная информация о наружной рекламе.

Білборд чи бігборд?! Як же правильно?

Як тільки люди не називають рекламні поверхні, йдеться про найпоширеніші конструкції формату 3х6 метрів, це і банер, і борд, і щит, поверхня, площина, вивіска, рекламна конструкція або взагалі «ось ця величезна штука з рекламою біля дороги». Але найпопулярнішими назвами та найбільш наближеними до істини завжди були майже ідентичні слова – білборд та бігборд. І все-таки, як насправді правильно? Зараз розбиратимемося.

Вищезгадані конструкції Білборд (або бігборд) є одним з видів зовнішньої реклами. У такому разі, для початку, просто необхідно розібратися, що таке зовнішня реклама, які її види існують і як, коли, і де вона з'явилася.

Зовнішня реклама – це реклама, розміщена надворі, на фасадах будинків, і навіть на транспорті. Спрямована на людей, які перебувають на вулиці як пішоходи або пересуваються на транспорті. Є одним із найефективніших видів реклами. За відносно низьких витрат, рекламний продукт за рахунок зовнішньої реклами піднімає свої показники впізнаваності бренду та реалізації товару на новий, якісніший рівень.

Види зовнішньої реклами:

Перші, так звані, зразки зовнішньої реклами з'явилися у Давньому Єгипті (а потім — у Греції, Римі). Один із перших прикладів зовнішньої реклами знайдений у місті Стародавнього Єгипту - Мемфісі. З його допомогою чоловік просував дар тлумачити сни. Ще одну аналогічну знахідку відносять до міста Ефес, стародавнє місто в Азії, там знайдена плита, яка рекламувала публічний будинок, так само відомо про рекламу на папірусах, які використовувалися для реклами продажу рабів або їх використовували як рекламні афіші, в яких розповідали про різні заходи. проходять у місті.

Ще у стародавньому Римі існували рекламні дошки чи відведені місця на стінах будинків, у яких вугіллям чи фарбою залишали рекламні повідомлення.

  • У 15 столітті почали використовувати перші рекламні постери, це з появою перших друкарських верстатів.

  • У 17 столітті почали використовувати вітрини з метою поширення реклами про свій товар.

  • У 18-му столітті з'явилася літографія (кардинально новий вид друку на той час, з'явився в результаті винаходу гравюри на дереві), що значно збільшило друк рекламних листівок і плакатів.

І вже з 20-го століття зовнішня реклама ставала дедалі більше затребуваною. 21 століття, це звичайно ж, століття цифрових технологій, де цифрові екрани поступово, а в багатьох розвинених країнах вже повністю, захопили ринок зовнішньої реклами. Рекламодавці в нашій країні продовжують робити ставку на звичні рекламні щити і не помиляються, коли приходять до думки, що бігборд це те, що допоможе бренду, торговій марці чи товару підкорити цільову аудиторію. Вам треба зробити яскраве освідчення у коханні, барвисто привітати з Днем Народження – білборд це зробить за вас. Потрібна масштабна реклама про нові соціальні правила поведінки в суспільстві - бігборд впорається і з цим на відмінно. Можна сміливо сказати, що в наш час у нашій країні білборд займає найпомітнішу нішу серед форматів зовнішності.

Ось ми і підійшли до питання про те, як правильно: бігборд чи білборд?!

Щоб розібратися потрібно зазирнути в історію розвитку зовнішньої реклами, зокрема у період появи та активного становлення цього виду просування.

Перші борди (у звичному нам вигляді) з'явилися у США наприкінці 20-х років 20 століття, період, коли активно почало розвиватися машинобудування і продаж/купівля автомобілів. Рекламодавці задумалися про те, як донести свою рекламу до водіїв та пасажирів, унаслідок чого і почали збільшувати рекламні поверхні та встановлювати їх уздовж доріг у містах та за межами. Саме тоді з'явилося слово «billboard», «bill» - це рекламне оголошення, «board» - дерев'яна дошка.

Тепер з'ясуємо, внаслідок чого з'явилося слово бігборд.

Як би парадоксально це не було, англомовне слово «Bigboard» як позначення рекламної конструкції активно почали застосовувати саме на пострадянському просторі в 90-х роках, коли місцеві компанії та підприємства дійшли до того, що реклама – це двигун прогресу, а помітна реклама (якщо бути точніше - реклама на білбордах) - допоможе їм вийти на новий рівень отримання прибутку. Першою компанією, яка досить масштабно захопила ринок зовнішньої реклами в Україні, була компанія з однойменною назвою «Bigboаrd». Разом із встановленням самої рекламної конструкції, співробітники вищезгаданої компанії, встановлювали на них таблички на яких була написана назва компанії «Bigboаrd», і звісно цю назву почали використовувати люди, коли йшлося про рекламний щит.

Отже, не важко здогадатися, чому вірна назва щита - білборд, а не бігборд. Білборд – похідне слово від англійської мови. Перекладається як дошка для оголошень. А бігборд – це звичайна назва компанії, яка займалася становленням зовнішньої реклами на пострадянському просторі.

Зв'яжіться з нами

Залиште вашу заявку, ми зв'яжемося з вами через пару хвилин