Новости, размышления и просто полезная информация о наружной рекламе.

Як розмістити рекламу алкогольних виробів та тютюну на зовнішніх носіях?

Обмеження реклами товарів, що завдають шкоди здоров'ю людини, зумовлене бажанням державної влади скоротити кількість хвороб та смертей українців, пов'язаних із надмірним вживанням алкоголю та тютюнових виробів. У Законі України «Про рекламу» чітко прописані пункти, що забороняють рекламу вищезгаданих продуктів не лише на зовнішній рекламі, а й на радіо та телебаченні (з 6 до 23 години), а також у друкованих виданнях (крім спеціалізованих). Крім цього, Верховною Радою України було прийнято два додаткові законопроекти «Про основні положення державної політики запобігання алкоголізму в Україні» та «Про запобігання вживанню та зменшенню шкідливого впливу тютюнових виробів на здоров'я населення».

Основні пункти Закону "Про рекламу", що забороняють розміщувати рекламу алкогольної та тютюнової продукції

Про рекламу Алкоголю та Тютюн на зовнішніх носіях детально написано у Законі України про рекламу. А саме у розділі 3, статті 22. Ознайомившись із статтею, можна виділити три головні пункти, пов'язані з рекламою алкогольної продукції та тютюнових виробів:

  1. Розміщення тютюнових виробів на рекламі в Україні суворо заборонено під будь-яким видом.

  2. Розміщення тютюнових виробів на рекламі в Україні заборонено.

Винятком є ​​нічний час (з 23 до 6 годин) на телебаченні, а також спеціалізовані друковані видання.

Єдиний пункт, який дозволяє трохи обійти заборону, звучить так:

«Спонсорство теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів із використанням знаків для товарів та послуг, інших об'єктів права інтелектуальної власності, під якими випускаються тютюнові вироби, забороняється. Дозволяється спонсорство теле-, радіопередач, театрально-концертних, спортивних та інших заходів із використанням знаків для товарів та послуг, під якими випускаються алкогольні напої».

Таким чином, можна зробити висновок, що на відміну від реклами тютюнових виробів, реклама алкоголю все ж таки можлива, але для цього необхідно подати її як спонсорство. Ставши спонсором вікторини, шоу, спортивного заходу, вказавши добре відомий логотип алкогольної продукції як спонсорський та розмістивши інформацію про нове захоплююче шоу на зовнішніх носіях, телебаченні чи радіо, а також у друкованих та електронних виданнях по всій Україні – ви не порушите закон та прорекламуєте необхідний товар.

Важливо враховувати основні правила, які в жодному разі не можна порушувати:

  • У рекламі алкогольної продукції та тютюнових виробів не повинні брати участь неповнолітні особи;

  • Така реклама не повинна містити сцени вживання тютюнових виробів та алкогольної продукції;

  • Не може розташовуватись ближче ніж за 300 метрів від дитячих садків та шкіл, а також навчальних закладів для дітей, яким ще немає 18 років;

  • Не може формувати думку про те, що куріння чи вживання алкоголю є важливим фактором досягнення успіху у будь-яких сферах життя;

  • Не повинна справляти враження, що вживання алкоголю чи куріння може допомогти у вирішенні особистих проблем;

  • Не може формувати думку, що алкоголь та цигарки мають лікувальні, стимулюючі чи заспокійливі властивості;

  • Не повинна спонукати до вживання або негативно розцінювати факт відмови від вживання тютюнових виробів та алкогольних напоїв;

  • Не може містити зображень лікарів та медичних працівників;

  • Спонсорство програм новин забороняється.

Також під час спонсорства підписується договір про спонсорство, наприклад, з радіо на якому запускається програма. Скажімо у вигляді передноворічного шоу про “ігристий настрій”, у свою чергу на борді можна зазначити, що “ТМ шампанського” є спонсором радіо шоу під назвою “Ігристий настрій”, яке виходить на одній із радіостанцій у певний період року у певний час доби.

І ще важливий момент: бренди, які рекламують алкогольні напої та тютюнові вироби мають за законом України, передавати на соціальну рекламу про згубний вплив куріння та алкоголю щонайменше 5% коштів, витрачених на просування за допомогою реклами тютюнових виробів та алкоголю. А також програма або передача, підготовлена ​​за підтримки спонсора, повинна бути позначена за допомогою титрів або дикторського тексту на початку та/або наприкінці.

Замовляйте зовнішню рекламу в IDMedia

Для того, щоб замовити рекламу на бордах алкогольної продукції, як спонсор цікавого та унікального заходу вам потрібно звернутися до фахівців IDMedia і ми з радістю вам допоможемо:

  • Знайти цільову аудиторію;

  • Створити ідею проведення заходу;

  • Визначитися з територією проведення заходу та його реклами;

  • Скласти імовірний бюджет;

  • Підібрати програму підтримки заходу на зовнішню рекламу по всій території України.

Для зовнішнього розміщення своїм клієнтам ми рекомендуємо такі формати зовнішньої реклами:

Більш детальну інформацію рекомендуємо уточнити у менеджера компанії, для цього виберіть зручний спосіб зв'язку в розділі контакти або надішліть заявку, щоб ми найближчим часом зв'язалися з вами.

Зв'яжіться з нами

Залиште вашу заявку, ми зв'яжемося з вами через пару хвилин