Новости, размышления и просто полезная информация о наружной рекламе.

Як замовити рекламу фінансових послуг і "не попасти на бабки"?

Гроші змушують світ крутитися, принаймні так говорить відоме прислів'я. Світ фінансових послуг величезний, а то й найбільший у світі. І чинить колосальний вплив на кожного з нас. Він представлений банками, ломбардами, страховими та лізинговими компаніями та безліччю інших фінансових установ. Сьогоднішній ринок фінансових послуг переповнений пропозиціями різних фінансових установ, кожна з яких обіцяє надати найвигідніші умови співпраці. Вони борються за кожного клієнта, сподіваючись отримати максимальний прибуток. Одним із інструментів ефективної боротьби з конкурентами є добре продумана рекламна кампанія.

Зовнішня реклама грає у цьому ключову роль, маючи найнижчу вартість контакту, вона здатна охопити всі верстви населення. Десять білбордів, розміщених у жвавих місцях, здатні забезпечити успіх рекламної кампанії. Але все більш популярним стає, так званий, сіті формат: скроли та сітілайти. Вони не залежать від погодних умов, оскільки надрукована рекламна продукція знаходиться під склом, а динамічна складова конструкції (скролінг, англ. від scrolling — «прокрутка») сприяє залученню додаткової уваги до реклами. Також вони можуть підсвічуватись у нічний час доби, тим самим привертаючи увагу потенційних клієнтів. Ще одним важливим і затребуваним останніми роками видом зовнішньої реклами стали екрани, які дають можливість більш розгорнуто представити рекламований продукт за допомогою відео. Плюс до всього, екрани дуже сильно привертають увагу споживача: відео реклама на світлодіодному екрані в 5 разів ефективніша за статичне зображення (на тому ж білборді).

Як правильно розмістити рекламу фінансових послуг?

0 % за кредитом, безвідсоткова розстрочка, прихована комісія та багато іншого з чим стикаються громадяни України щодня, незалежно від того, отримують кредит вони в банку або купують пральну машину в магазині. Фінансові компанії в гонитві за клієнтом іноді вдаються до спірних методів, у тому числі і при розміщенні зовнішньої реклами, які можуть призвести до санкцій від контролюючих органів. Запорука успіху при розміщенні зовнішньої реклами багато в чому залежить від правильної розробки макета. Щоб макет відповідав, потрібно дотримуватися правил. Правила просування фінансових послуг в Україні регламентуються Законом України "Про Рекламу". У законі описуються основні вимоги, яких слід дотримуватися під час створення макета для зовнішньої реклами банків та інших фінансових установ. Закон «Про Рекламу зазнав змін 19 січня 2020 року у статтях, які відповідають за рекламування фінансових послуг. Відповідно до нових положень:

  1. Реклама фінансових послуг, представлена ​​способом, у якому важко її візуальне сприйняття, заборонена (наприклад, не рекомендується робити кольоровий текст, виділяти курсивом чи напівжирним шрифтом, вибудовувати з тексту геометричні фігури, використовувати римські цифри тощо.);

  2. Відсутність інформації про умови кредитів, розстрочок, знижок на рекламоносії також є порушенням закону при рекламуванні фінансових послуг;

  3. Розмір шрифту, яким описуються умови рекламованих фінансових послуг, повинен бути не менше 50% від розміру шрифту для назви фінансової установи, яка надає ці послуги або знака торгової марки;

  4. Всі виноски, уточнення, приклади повинні вказуватись шрифтом такого ж розміру та кольору, що й основна інформація про послуги;

  5. Рекламодавцем фінансових послуг може бути виключно фінансова установа або особи, які мають право на надання фінансових послуг

А що у банку?

На сьогоднішній день банки є найпопулярнішими фінансовими установами серед населення. Нові вимоги Національного Банку України стосуються насамперед розкриття інформації про умови кредитів та депозитів. У рекламі кредитів банківські установи зобов'язані вказувати:

  • Максимальну суму кредиту;

  • Строки кредитування;

  • Реальний річний процент.

А у випадку з депозитом:

  • Відсоткову ставку;

  • Строки вкладення;

  • Валюту та мінімальну суму.

Зауважимо, що Закон України "Про рекламу" (стаття 24) передбачає, що реклама фінансових послуг дозволяється лише за наявності спеціального дозволу, ліцензії, що підтверджує право на провадження такого виду діяльності. Реклама повинна містити номер ліцензії, дату її видачі та найменування органу, який видав цю ліцензію.

Компанія IDMedia завжди дбає про своїх клієнтів і надає повну інформацію про всі правила реклами, адже попереджений – отже, озброєний. За недобросовісне рекламування фінансових послуг передбачено штраф від 50 до 800 мінімумів доходів громадян за кожне порушення. Систематичне порушення фінансовою установою Закону «Про Рекламу» може призвести до позбавлення ліцензії.

Де замовити рекламу фінансових послуг?

Рекламне агентство IDMedia в обов'язковому порядку перед друком та розміщенням узгоджує макети з юристом (ця послуга входить у вартість оренди) і лише після підтвердження юристом ми віддаємо макет до друку. Ми ніколи не розміщуємо на білбордах не перевірену інформацію. Наше завдання забезпечити повний комплекс послуг та зробити так, щоб реклама приносила результат.

Зв'яжіться з нами

Залиште вашу заявку, ми зв'яжемося з вами через пару хвилин