Новости, размышления и просто полезная информация о наружной рекламе.

Вплив погодних умов на зовнішню рекламу

Осінній та зимовий періоди часто не балують нас своїми погодними умовами. Дощі, сильні пориви вітру і хуртовини дуже ускладнюють роботу з розміщення зовнішньої реклами, такі умови також позначаються і на стані вже поклеєних плакатів.

Як впливають погодні умови на різні формати зовнішньої реклами?

Розглянемо варіанти конструкцій та їх залежність від погодних умов та пори року:

Кожен з цих форматів має свою особливість, відмінність в матеріалі, що експонується, і характеристики, що впливають на цільову аудиторію.

Білборди

Найпоширеніші рекламні конструкції в Україні. Найпопулярніший формат – це рекламний щит розміром 3 на 6 метрів. Для розміщення реклами на ньому використовується два типи матеріалу:

  • BlueBack – не просвічуваний папір, призначений для повнокольорового широкоформатного друку. Блакитне покриття з тильного боку паперу забезпечує повну непрозорість та відсутність спотворень кольорів.

  • Банерна тканина – міцна вінілова тканина білого кольору, яка армована ниткою з поліестеру. Її головна відмінність – це міцність, пластичність, значна площа.

Використовуючи блюбек, важливо розуміти, що в першу чергу це папір, хоч він і володіє спеціальними властивостями. Тому ідеальні умови для монтажу цього матеріалу – помірна вологість, плюсова температура повітря та мінімальний вітер.

Надмірна вологість повітря збільшує час висихання клею, а мінусова температура кристалізує його, що призводить до погіршення властивостей клею.

Сильний вітер відразу після монтажу може зірвати плакат, якщо той не встиг просохнути до кінця.

Щоб уникнути негативного впливу, рекомендується дотримуватися оптимальних погодних умов для монтажних робіт. За потреби можна перенести дату монтажу на кілька днів. Це забезпечить тривале та якісне розміщення постера.

Для стандартного розміщення ми рекомендуємо використовувати папір BlueBack та дотримуватися технології монтажу. Матеріал впевнено прослужить мінімальний період розміщення - це один місяць, але в середньому такий матеріал залишається в хорошому стані два або три місяці. Що робить співвідношення ціни та якості ідеальним. Це дозволяє робити зміну сюжету раз на місяць, не несучи великих витрат за бюджетом. Єдиний мінус цього матеріалу є обов'язкове дотримання технології монтажу, яка залежить від погодних умов і іноді монтаж потрібно відкласти на кілька днів до появи оптимальних погодних умов.

Другий матеріал для розміщення на білбордах - це банер. Банер майже не піддається зовнішнім факторам, як BlueBack. У довгостроковій перспективі, коли розміщення триває більше 6 місяців, дощ і сніг можуть змити фарбу, зробивши кольори більш тьмяними, а сонце - білий колір вінілового матеріалу жовтим і сам банер тендітним, це ускладнює його повторне використання. Його основний плюс – висока зносостійкість. У середньому банер залишається в хорошому стані до 24 місяців. До мінусів можна віднести вартість друку. Друк одного банера можна порівняти із вартістю друку шести постерів на папері блюбек. Тому банери рекомендують розміщувати на тих конструкціях, де не планується зміна сюжету. Таким чином, ви можете отримати розміщення на тривалий період, не турбуючись про стан вашої реклами, без додаткової витрати коштів на заміну постера BlueBack.

Призми

Конструкції призматронів дуже схожі з білбордами, як і рекламний щит, призма найчастіше має розмір 3х6, але через динамічну частину стає неможливим використання банера. Для розміщення на цих конструкціях використовується виключно папір блюбек, при цьому метод монтажу відрізняється від монтажу на білборд.

Ламелі, з яких складається призма, закочуються до цеху, де залишаються на добу до повного висихання. Тільки після цього вони виставляються безпосередньо на конструкцію. Такий спосіб більш витратний за часом, проте постер при цьому менш схильний до погодних умов на початковому етапі. Також з огляду на особливості поклейки постера на ламелі, у цієї конструкції в порівнянні з білбордом можливий монтаж під час низької температури, так як постер вже наклеєний і висушений у цеху. Але ця конструкція має свої мінуси, оскільки через застосування ламелей у постера збільшується кількість стиків і після встановлення на конструкцію під впливом погодних умов і постійного руху ці стики з часом починають відклеюватися. А на ремонт йде трохи більше часу, ніж на білборд, оскільки поклейка ламелей здійснюється в цеху.

Сітілайти, тумби, зупинкові павільйони

Такі формати найбільш поширені в центральних частинах великих міст, вважається, що даний вид реклами органічно вписується в сучасну архітектуру міста. Розмір конструкції 1,2 х1, 8 метрів. Найчастіше конструкції з освітленням, що у вечірній час доби привертає додаткову увагу.

Погодні умови майже не позначаються на цих конструкціях, тому що плакат захищений від дощу та снігу спеціальним захисним екраном, але при сильному вітрі волога все ж таки може потрапити всередину рекламної конструкції, що може негативно вплинути на якість плаката. Через попадання вологи постер може повести і утворитися ефект хвилі. Матеріал, який використовують для цих конструкцій, це бакліт або банер.

Бакліт - це білий щільний папір до 150 г/м2 із властивістю розсіювати світло. Вона має ефект глянцю та ультрафіолетовий захист. На деякі рекламні конструкції такого формату передбачена можливість розміщення банера, що автоматично нівелює всі погодні явища, оскільки конструкція вже захищена.

З негативних відгуків клієнтів можемо підкреслити лише розмір конструкції, адже чим більше розмір рекламного поля, тим її легше помітити, але з кожним роком люди все більше використовують міський формат для своїх рекламних компаній.

Скроли

Другий за значимістю та поширенням формат у центральних частинах міста. Стандартний розмір конструкції 2,32*3,14 та 3*4 метри. Дані конструкції є динамічними з внутрішнім освітленням, що робить їх більш помітними за рахунок красивого внутрішнього підсвічування та привернення уваги через рух конструкції. Погодні умови майже не позначаються на цих конструкціях, тому що монтаж плаката роблять у спеціальний закритий короб, який захищений від дощу та снігу, але також, як і у випадку з сітілайтами, при сильному вітрі можливе попадання вологи. Матеріал, який використовують для цих конструкцій - ламінований папір POLYMAN або пластик ламінований поліпропілен щільністю до 190 г/м2. Спеціальний папір з покриттям з білої полімерної плівки та армованого поліефірного шару. Такий плакат виглядає презентабельно та яскраво, а в момент зміни сюжету людина не замислюючись звертає увагу на рекламну конструкцію, так влаштовано око людини - реагувати на зміни у навколишньому середовищі. До недоліків можна віднести вологу, яка при попаданні в захищену конструкцію може зіпсувати всі сюжети в скроллері, тому при найменших дефектах плакат потрібно замінити.

Беклайт

Конструкція, яка дуже схожа на скроллер. Беклайти іноді називають лайтбоксами, їх розмір, як і у скролів, найбільш поширений - це 2,32 х3, 14 і 3х4. Матеріалами для розміщення можуть бути як банер так і поліман або поліпропілен, все залежить від типу конструкції.

Екрани

Конструкції, які зараз масово встановлюватимуться по всій території України. Яскраві відеоборди, які добре проглядаються як вдень, так і вночі. Конструкції, що не залежать від погодних умов, з моменту оплати до запуску проходить мінімальна кількість часу, оскільки сюжет розміщується на конструкції віддалено. З недоліків можна відзначити лише вартість, вона найчастіше вища за інші конструкції, через дорожнечу самої конструкції, великий попит і витрати на електрику.

Дорожні арки та мости

Цей формат зустрічається в основному на дорогах із великим трафіком чи трасах. Монтаж банера роблять спеціалісти на заздалегідь підготовлений каркас. Через велику площу цих конструкцій на них вирізаються повітряні кишені, щоб зменшити парусність. Монтаж даних конструкцій можливий тільки в безвітряну погоду та при помірній температурі, оскільки при сильному морозі банер може лопнути під час монтажу. Конструкція найчастіше розміщується на основних автомагістралях.

Брандмауери

Цей формат зустрічається у всіх великих містах на фасадах будівлі або на об'єктах, що будуються. Встановлюються окремі конструкції, які можуть прикривати тимчасову реставрацію будівлі або проводити монтаж додаткових конструкцій на існуючі будівлі. На подібні конструкції проводиться розміщення банерів або банерної сітки. Через велику площу цих конструкцій на них вирізаються повітряні кишені або використовується банерна сітка, щоб зменшити парусність. Монтаж цих конструкцій можливий тільки в безвітряну погоду та при помірній температурі, оскільки при сильному морозі банер може луснути під час монтажу. Подібна реклама досить дорогий формат, але має дуже сильний іміджевий ефект.

Що робити, якщо плакат облетів під час розміщення?

Рекламне агентство IDMedia цінує своїх клієнтів і вживає всіх можливих заходів для того, щоб реклама була в належному вигляді протягом терміну експонування та приносила результат. А також, щоб через успішну рекламну кампанію кожен клієнт міг ділитися досвідом і рекомендувати нас. Тому будь-які роботи пов'язані з виправленням недоліків протягом місяця розміщення ми беремо на себе, якщо не було зазначено інших умов. Якщо відклеївся шматочок - ми його оперативно підклеїмо. Якщо облетів плакат, ми замінимо його запасним. Ми з першого разу робимо роботу якісно, ​​щоб не довелося її переробляти. Це можливо при дотриманні рекомендацій щодо погодних умов для монтажу, що забезпечує високу якість виконаної роботи. Ми прописали умови виконання робіт у договорі і деякі з них:

  1. У нас завжди мають бути запасні плакати. Пункт 2.6. У разі використання паперових плакатів Клієнт повинен надати не менше 20% від загального обсягу запасних плакатів.

  2. Плакати мають бути надані заздалегідь. Пункт 2.5. Клієнт забов'язаний надати, не пізніше 3 робочих днів до початку рекламної кампанії, узгоджені контрольним макетом рекламні плакати.

  3. Ми беремо стандартну кількість часу на монтаж постерів, але завжди намагаємось випередити цей термін. Пункт 2.7. Розміщення рекламного матеріалу здійснюється протягом 5 робочих днів із моменту початку рекламної кампанії.

  4. І все-таки є умови, які можуть вплинути на заплановане розміщення. Пункт 6.3. Підрядник може призупинити розміщення зовнішньої реклами за наступних погодних умов:

  • Зниження температури повітря нижче -10 градусів за Цельсієм;

  • Підвищення температури повітря вище 40 градусів за Цельсієм;

  • Наявність вітру більше 10 метрів на секунду;

  • Злива або сильний дощ;

  • Сильний снігопад;

  • Туман;

  • Інші атмосферні явища, що не сприяють якісному розміщенню

Де замовити рекламу в Україні?

Рекламне агентство IDMedia слідкує за тим, щоб реклама була розміщена вчасно. Наше завдання – надати якісну послугу. Ми раціонально підходимо до справи, наш сервіс регулярно моніторить ситуацію під час поганих погодних умов і якщо з'являється навіть мінімальне вікно для монтажу, вони його використовують, щоб розміщення реклами відбулося якнайшвидше.

Зв'яжіться з нами

Залиште вашу заявку, ми зв'яжемося з вами через пару хвилин