Замовити рекламу на брандмауерах у місті Київ (Київська область)
- 240818
Новоконстантиновская, 2А NEW
- 240778
Чорновола В'ячеслава вул./ Полтавська вул. 12
- 240792
Шухевича Романа просп. 1-А
- 240787
Скрипника Мстислава Патріарха вул. 7 (Залізничний вокзал "Південний")
- 240788
Саксаганського вул. 23/50 (площа реклами 126 кв.м)
- 240781
Прорізна вул. 25 (площа реклами 123 кв.м)
- 240796
Правди просп. 31 (у напрямку ТРЦ Retroville)
- 240782
Покотила Володимира вул. 3
- 240800
Палладіна Академіка просп. 7/60 (ліве крило будинку)
- 240794
Палладіна Академіка просп. 23 (ст. м. Академмістечко)
- 240770
Набережне шосе, 14 (площа реклами 70 кв.м); освітлення САЛ*
- 66709
Музейний пров. 2 (Грушевського вул.) (площа реклами 253 кв.м)
- 240795
Межигірська вул. 78
- 240783
Лобановського Валерія просп. 115 (ліве крило будівлі)
- 240780
Липківського Василя вул. 8
- 240797
Кірпи Георгія вул. 2 (Залізничний вокзал)
- 240774
Жилянська вул. 101
- 240799
Глушкова Академіка просп. 25 (Одеська пл.)
- 240793
В. Васильківська вул. 39А (площа реклами 120 кв.м)
- 240785
Братиславська вул. 22 (ліве крило будинку)
- 66723
Берестейський просп. 67 (колиш. Перемоги, ліве крило будівлі)
- 66724
Берестейський просп. 67 (колиш. Перемоги, праве крило будівлі)
- 240779
Бажана Миколи просп. 36
- 240791
Ахматової Анни вул. 14Б (у напрямку ТРЦ River Mall)
- 66678
Антоновича вул. 180 (вид на ТРЦ OCEAN PLAZA, площа реклами 218 кв.м)
- 266506
М. Омеляновича-Павличенка, 4/6 (зворотня сторона КИЇВМІСЬКБУДА)
- 266507
Галицька, 3 (ТРК "Украина", фасад)
- 266505
Дружби Народів, 3А
- 87340
Степана Бандери ,21 (Фасадна частина)
- 266501
Берестейський, 49/2 цех №7 (фасад навпроти вул. Нестерова)
- 266500
Берестейський, 49/2, завод Більшевик цех №7 (торець)
- 262538
Межигірська вул., 79А (вихід з метро Т. Шевченка)
- 262539
Антоновича вул., 62
- 241632
Набережно-Хрещатицька вул., 31А
- 209608
Столичное шоссе,104 Авторынок "Центральный" Центральный въезд, въезд на Оптово-розничный рынок, напротив парковки и рядов продажи автозапчастей
- 264548
Бандери С. пр., 13В (> Дорогожичі, Шулявка)
- 263671
Січових Стрільців, 37-41
- 264551
Скрипника М. вул., 9 (- Південний вокзал)
- 264550
ТРЦ Океан Молл, Лужевського, 3 (Дружби Народів бул.)
- 264549
Гришка М. вул.,10 (> Бажана М. пр., Григоренка вул.)
- 264547
Бажана М. пр., 30 (Бажана М. пр. > Бориспіль)
- 264546
Архипенка О. вул., 5 (Оболонь)
- 240816
Р. Шухевича (Г. Ватутіна,9)
- 240811
Чорновола В. вул., 10 (> Поділ, Артема вул., Лук'янівка)
Брандмауер у місті Київ: велика реклама для великого бізнесу
Виділитися серед конкурентів, підвищити впізнаваність, привернути увагу більшості жителів міста —цього дозволяє досягти великогабаритна реклама на фасаді будівель. Такі щити називаються брандмауерами. Вони прийшли до нас із Європи та стали невід'ємним інструментом зовнішнього просування. Скористатися ним можете і ви.
Брандмауери - зовнішня реклама, якої немає рівних
Брандмауер – це реклама на фасадах будівель у місті Київ. Великогабаритні щити розміром із багатоповерхівку можуть перекривати одну зі стін будинку, торгтвельного центру, заводу чи фабрики. Не помітити таке велике настінне полотно важко. У цьому полягає його головна перевага.
Цікавий факт: закріплюються полотна на спеціальних кріпленнях, яке виробляє рекламне агентство з продажу брандмауерів, промисловими альпіністами.
Розміри стандартного брендмауера у місті Київ виходять за межі стандартного розміру у 18 квадратів (класичний розмір у зовнішній рекламі), а іноді зустрічаються настінні полотна габаритів у 300 – 500 кв.м. У місті Київ рекламний брандмауер можна зустріти в центральних районах. Уздовж трас такі щити використовуються рідко. Тут найчастіше можна зустріти класичні білборди чи рекламні арки. А ось брандмауери встановлюються у місцях, де витрати на виробництво будуть виправдані; у місцях із найвищим трафіком.
Особливості впливу рекламних поверхонь
Реклама на фасаді у місті вважається відносно новим методом просування. Тому великогабаритні щити краще привертають увагу і допомагають охопити велику (порівняно з класичними конструкціями) аудиторію.
Цікавий факт: Брандмауер часто сприймається як показник лідируючих позицій на ринку. Такі банери, що виділяються і запам'ятовуються, позитивно позначаються на впізнаваності бренду.
Основна дія брандмауерів спрямована на формування іміджу компанії. Для споживачів така реклама – показник статусності, престижності та надійності бренду. Крупногабаритна реклама на будівлі в місті допомагає «додати вагу» компанії. Як результат:
Підвищення впізнаваності;
Формування довіри споживачів;
Збільшення продажів, прибутку.
Брандмауер може стати відправною точкою у формуванні іміджу. А може, підкреслити без того вагомий статус компанії. Результат просування залежить від оформлення рекламного банера.
Головною особливістю брандмауерів від інших рекламних щитів є підвищений інтерес оточуючих. Щойно у місті з'являється новий брандмауер, одразу виникають і відповідні обговорення. Медіа-портали розбирають оригінальну рекламу. Споживачі розповідають знайомим про крутий плакат на фасаді будівлі. Як результат – стрімке поширення інформації про конкретний продукт. А водночас зростає охоплення більш широкої аудиторії.
Як посилити ефект реклами на брандмауерах у місті Київ
Щоб брендмауер приніс максимальний результат, потрібно пам'ятати кілька правил. Перше – універсальний постер. При підготовці рекламного банеру, враховуйте, що для досягнення бажаного ефекту він повинен розміщуватись як мінімум на 3-4 місяці.
Цікавий факт: Надрукувати нестандартний плакат повністю неможливо. Тому полотно збирається із кількох секцій. Друкуються вони за тим самим принципом, як і банери для білбордів.
Правило друге – враховуйте особливості архітектури. Банер у будь-якому випадку виділятиметься. Але робити це він має гармонійно. Тому перед підготовкою банера зверніть увагу на оформлення конкретної будівлі, яка розташована поруч з конструкцією.
Правило третє – доповнюйте настінні полотна іншими щитами. Використовувати лише один брандмауер у рекламі — невигідно. Просування має бути комплексним. Підключати до нього рекомендується:
Розміщувати рекламу рекомендується у місцях найбільшого накопичення цільової аудиторії, і в частинах міста з підвищеним трафіком. Ефективними вважаються щити, встановлені вздовж трас на завантажених перехрестях, площах.
Переваги настінних полотен для реклами
Головна перевага реклами на брандмауерах – помітність конструкції. Не звернути увагу на полотно, яке повністю або частково перекриває стіну досить важко. Настінний брандмауер – рекламна конструкція, яка чітко проглядається вже з відстані 400-600 метрів (залежно від габаритів самого полотна). Він привертає увагу щонайменше 80% перехожих та проїжджаючих повз. І більшість із них уважно вивчає інформацію з банера.
Також до переваг даного формату відносяться:
Позитивний вплив на архітектуру міста (брендмауер прикрашає будівлю, є орієнтиром для гостей міста);
Охоплення великої аудиторії (за рахунок збільшених розмірів та великого радіусу огляду);
Можливість розміщення у будь-якій частині міста (у тому числі й історичних районах).
Серед недоліків брандмауерів можна виділити лише їхню високу вартість. Пояснюється вона підвищеною складністю розміщення панно. Тому використовувати таку рекламу рекомендується лише для довгострокового просування. Орендувати фасад будівлі для розміщення настінного панно на кілька тижнів – безглуздо та дорого.
Для оренди великогабаритних конструкцій звертайтесь до IDMedia. Наше агентство надає вигідні ціни на розміщення реклами на брандмауерах у місті Київ та пропонує розширену базу настінних полотен, доступних до оренди. Ми гарантуємо надійну співпрацю, яка обов'язково принесе якісний результат.