Замовити рекламу на сітілайтах у місті Черкаси (Черкаська область)
- 254251
площа Ж/Д вокзалу
- 254254
Гагаріна 77 район ТРЦ "Гранд Маркет" "Митниця"
- 254257
Шевченка / вул.В.Чорновола, Міська поліклініка №2
- 254258
Шевченка / вул.В.Чорновола, Міська поліклініка №2
- 254267
Чорновола / просп. Хіміків "парк Хіміків", студмістечко
- 254272
Менделєєва, Обласна лікарня
- 265503
Припортова вул., (Бізнес-центр Митниця)
- 265504
Припортова вул., (Бізнес-центр Митниця)
- 254273
Ж/Д вокзалу площа, вул. Ложешнікова
- 254274
Ж/Д вокзалу площа, вул. Ложешнікова
- 129085
Шевченка б-р,264-вул.Леніна !!! Розмір 1.22х1.84 м!!!
- 129086
Шевченка б-р,264-вул.Леніна !!! Розмір 1.22х1.84 м!!!
- 202684
Шевченка бульв., 175 - Святотроїцька вул.
- 159418
Шевченка бул., 472, навпроти 700-річчя Черкас пл., ресторану "Папа Карло", з центру
- 159325
Хрещатик вул., біля Укрсоцбанку, в бік ТРЦ "Хрещатик-сіті"
- 159324
Хрещатик вул., біля музею ім. Шевченка, з боку ТРЦ "Хрещатик-сіті"
- 159398
Шевченка бул. / Кривалівска вул. (кол. Паризької Комуни вул.), біля супермаркету "АТБ"
- 159404
Гоголя вул. / Смілянська вул., в бік Центрального ринку
- 159406
Шевченка бул. / 700-річчя Черкас пл., біля ресторану "Папа Карло", в центр
- 191123
Вишневецького навпроти буд. 38
- 191124
Вишневецького навпроти буд. 38
- 254263
Вишневецкого / ул. Хрещатик ("Медколедж")
- 229511
Хрещатик / ул. Кирова, кинотеатр "Салют"
- 229512
Хрещатик / ул. Кирова, кинотеатр "Салют"
- 229513
Байды Вишневецкого / ул. Гоголя, банк "Восток"
- 229514
Байды Вишневецкого / ул. Гоголя, банк "Восток"
- 229515
Байды Вишневецкого / ул. Гоголя, банк "Форвард"
- 229516
Байды Вишневецкого / ул. Гоголя, банк "Форвард"
- 229517
Лазарева / ул. Хрещатик
- 229518
Лазарева / ул. Хрещатик
- 229519
Шевченка / ул. Чехова
- 229520
Шевченка / ул. Чехова
- 229521
Шевченка 208, ТРЦ "Любава"
- 229522
Шевченка 208, ТРЦ "Любава"
- 229523
Шевченка 241 ЦЕНТР
- 229524
Шевченка 241 ЦЕНТР
- 229525
Хмельницкого ул.Гоголя СУД
- 229526
Хмельницкого ул.Гоголя СУД
- 229527
Ленина ЗАГС ФРАГРАНС
- 229528
Ленина ЗАГС ФРАГРАНС
- 229529
Шевченка, 397 Beer Bank
- 229530
Шевченка, 397 Beer Bank
- 229531
Шевченка Митницкая Автостанция
- 229532
Шевченка Митницкая Автостанция
- 229533
Хрещатик 205 Паприка
- 229534
Хрещатик 205 Паприка
- 229535
Шевченка Лазарева ОПТИМА
- 229536
Шевченка Лазарева ОПТИМА
- 229537
Сталинграда Гагарина КИШЕНЯ
- 229538
Сталинграда Гагарина КИШЕНЯ
Сітілайти у місті Черкаси - реклама, яка працює
Без належного зовнішнього просування у місті Черкаси домогтися впізнаваності бренду та високого попиту на його послуги, товари – важко. Щоб завоювати довіру та увагу споживачів, необхідно постійно та ненав'язливо нагадувати про себе. Впоратися з таким завданням дозволять сітілайти, які можна орендувати у місті.
Сітілайти — це...
Сітілайт - це найпопулярніший носій зовнішньої реклами. Він є конструкцією, в яку поміщають плакат, що підсвічується зсередини. Конструкція city light складається із двох частин:
Опора (ніжка висотою 0,6 м, що утримує основний щит);
Короб (блок розміром 1,8х1,2 м, що має дві рекламні поверхні).
Усередині боксу розташовані люмінесцентні лампи. Вони й забезпечують підсвічування рекламного банера. Це робить його добре помітним навіть у темний час доби. Також підсвічування city light забезпечує додаткове освітлення вулиці. Тому такі конструкції часто зустрічаються в районах міста Черкаси.
Особливості впливу citylight
Основне завдання сітілайтів - іміджева реклама. Такі конструкції чудово справляються із підвищенням впізнаваності бренду, формуванням його популярності серед конкретної ЦА. Також часто реклама на сітілайтах використовується магазинами, компаніями, які реалізують товари або надають послуги недалеко від рекламної конструкції.
Орієнтовані сітілайти, насамперед, на пішоходів. Причому це стосується не тільки самостійних конструкцій, а й поверхонь, що встановлюються на фасадах будівель. При цьому вплинути сіті лайт може і на автомобілістів. Для цього достатньо розмістити конструкції вздовж автомобільної дороги. Головне, щоб швидкість руху на конкретній ділянці була невисокою. В іншому випадку водії не встигнуть вивчити інформацію.
Що дають сітілайти в місті Черкаси
Компаніями міста Черкаси реклама на сітілайтах використовується для кількох цілей:
Підвищення впізнаваності. У сітілайтів розміри досить компактні (порівняно з іншими носіями наружки). Це дозволяє встановлювати конструкції у великій кількості у різних районах. Як результат (для компанії) – збільшена частота контактування з ЦА;
Напрям споживача. Грамотно виконане розміщення сітілайтів у місті Черкаси дозволяє «провести» покупця до безпосередньої точки продажу конкретного товару чи надання послуги;
Формування попиту. На міських вулицях сітілайти завжди виділяються. Вони приковують увагу перехожих, змушують їх прочитати інформацію. І тут головне - правильно її надати, щоб потенційний клієнт став постійним і міг рекомендувати вас.
У місті Черкаси сітілайти рекомендується використовувати одночасно з іншими носіями реклами:
Це дозволить досягти кращих результатів реклами та суттєво підвищить статус бренду в очах його аудиторії.
Сітілайти у місті Черкаси, переваги використання city light
Захоплення широкої аудиторії – головна перевага сітілайтів. Використання таких лайтбоксів дозволяє впливати на велику кількість людей щодня. Головне — грамотно сформувати рекламну пропозицію, щоб перехожим хотілося не лише вивчити її, а й скористатися нею.
Також до переваг розміщення на сітілайтах реклами відноситься:
Цілодобова дія. Завдяки тому, що сітілайт забезпечений внутрішнім підсвічуванням, рекламна пропозиція добре проглядається незалежно від часу доби, а також видимості за поганих погодних умов.
Позитивний вплив на архітектуру. Реклама на сітілайт добре вписується в архітектурний ансамбль міста Черкаси. Це сприятливо позначається як на загальній архітектурі міста, та на настрої перехожих.
Відсутність обслуговування. Рекламні банери розміщуються за міцним ударостійким склом. Вони не схильні до негативного впливу механічних впливів, опадів, вітру. Обслуговування таких щитів зводиться лише до регулярної заміни банерів.
Доступна вартість. У порівнянні з використанням інших носіїв, оренда сітілайтів більш бюджетна. Пояснюється це великою кількістю таких конструкцій та їх габаритами.
Серед істотних недоліків конструкцій можна назвати лише короткочасний зоровий контакт із нею. Мало хто зупиняється, щоб вивчити інформацію. Тому реклама на таких щитах має бути чіткою, зрозумілою, короткою.
Оренда сітілайтів у місті Черкаси або правила працюючої реклами
Щоб досягти кращих результатів рекламної кампанії, необхідно грамотно підходити до її організації. У цьому процесі важливо враховувати 3 основні правила.
Перше – місце розташування. Якщо ви плануєте орендувати сітілайт у місті Черкаси, віддавайте перевагу конструкціям, які розташовані в прохідних місцях. Дуже важливо враховувати «прохідність» цільової аудиторії, а не загальної кількості городян.
Друге правило – комплексне просування. На додаток до сітілайтів можна замовити білборди, скроли, розтяжки та інші носії реклами. Збільшена кількість використовуваних щитів позитивно позначиться на загальному результаті рекламування.
Третє правило – креативний макет. Пам'ятайте, що сітілайт швидко чіпляє увагу перехожих. Але її утримання залежить від розміщеного сюжету. Тому підходити для його розробки варто відповідально. Перед замовленням дизайну перегляньте банери великих брендів — вони мають те, чому треба повчитися.
Як замовити сітілайти в місті Черкаси
Недорого і швидко орендувати сітілайт ви можете в IDMedia. На сайті рекламного агентства ви знайдете повний перелік доступних до оренди конструкцій з фотографіями, адресою, описом. Все, що потрібно вам - вибрати відповідний варіант і замовити розміщення на ньому банера.
Звертаючись до АйДіМедіа, ви гарантуєте собі:
Економію бюджету за рахунок лояльного прайсу;
Комплексне зовнішнє просування;
Розміщення банерів у будь-якій області країни;
Отримання професійної допомоги в організації рекламної кампанії.
Уточнити питання, що вас цікавлять, ви можете у менеджера агентства. Він не тільки детально розкаже що таке сітілайт і кому він необхідний. Але й допоможе визначитися зі схемою розміщення рекламних банерів, їхньою кількістю і не тільки.