Замовити рекламу на сітілайтах у місті Маріуполь (Донецька область)
- 188276
Ленина, 10/20 - ул. Торговая (Райффайзн Банк Аваль)
- 188277
Ленина, 10/20 - ул. Торговая (Райффайзн Банк Аваль)
- 188278
Ленина - ул. Артема,48 (Драмтеатр, пиццерия "Mamma Mia")
- 188279
Ленина - ул. Артема,48 (Драмтеатр, пиццерия "Mamma Mia")
- 188280
Ленина - Драмтеатр №2 (маг. "Компьютерные технологии")
- 188281
Ленина - Драмтеатр №2 (маг. "Компьютерные технологии")
- 188282
Ленина - Драмтеатр №4 (маг. "Интероптика")
- 188283
Ленина - Драмтеатр №4 (маг. "Интероптика")
- 188284
Ленина - ЦУМ № 1 (Пиццерия "Челентано", кафе "МакДональдс")
- 188285
Ленина - ЦУМ № 1 (Пиццерия "Челентано", кафе "МакДональдс")
- 188286
Ленина - ЦУМ № 2 (Левый вход)
- 188287
Ленина - ЦУМ № 2 (Левый вход)
- 188288
Ленина - ЦУМ № 3 (Смотровая площадка)
- 188289
Ленина - ЦУМ № 3 (Смотровая площадка)
- 188290
Ленина - ЦУМ № 4 (Смотровая площадка, Правый вход)
- 188291
Ленина - ЦУМ № 4 (Смотровая площадка, Правый вход)
- 188292
Ленина - маг. "Золотой Век"
- 188293
Ленина - маг. "Золотой Век"
- 188294
Металлургов - пр.Ленина (ТЭД динамичный)
- 188295
Ленина - Горисполком № 1
- 188296
Ленина - Горисполком № 1
- 188297
Ленина - Горисполком № 2
- 188298
Ленина - Горисполком № 2
- 188299
Ленина - Горисполком № 3
- 188300
Ленина - Горисполком № 3
- 188301
Ленина - Горисполком № 4
- 188302
Ленина - Горисполком № 4
- 188303
Ленина - Горисполком № 5
- 188304
Ленина - Горисполком № 5
- 188305
Ленина - Горисполком № 6
- 188306
Ленина - Горисполком № 6
- 188307
Ленина - Горисполком № 7
- 188308
Ленина - Горисполком № 7
- 188309
Ленина, 87 - пер. Нахимова (Кафе "Луч света")
- 188310
Ленина, 87 - пер. Нахимова (Кафе "Луч света")
- 188311
Ленина, 80 - Поликлиника №3
- 188312
Ленина, 80 - Поликлиника №3
- 188313
Ленина, 96 - бул. Хмельницкого (рест. "Акватория") разд.
- 188314
Ленина, 96 - бул. Хмельницкого (рест. "Акватория") разд.
- 188315
Ленина - пр. Строителей (стомат. поликлиника) разд.
- 188316
Ленина - пр. Строителей (стомат. поликлиника) разд.
- 188317
Ленина - пр. Строителей (ТЦ "Обжора")
- 188318
Ленина - пр. Строителей (ТЦ "Обжора")
- 188319
Строителей, 92 - Остановка из центра в Порт
- 188320
Ленина - ул. Зелинского, маг. "Щирый кум" (разделитель)
- 188321
Ленина - ул. Зелинского, маг. "Щирый кум" (разделитель)
- 188322
Металлургов, 43 - маг."Белый Парус (маг. "Люксоптика") № 1
- 188323
Металлургов, 43 - маг."Белый Парус (маг. "Люксоптика") № 1
- 188324
Металлургов, 43 - маг."Белый Парус (маг. "Зарина") № 2
- 188325
Металлургов, 43 - маг."Белый Парус (маг. "Зарина") № 2
Сітілайти у місті Маріуполь - реклама, яка працює
Без належного зовнішнього просування у місті Маріуполь домогтися впізнаваності бренду та високого попиту на його послуги, товари – важко. Щоб завоювати довіру та увагу споживачів, необхідно постійно та ненав'язливо нагадувати про себе. Впоратися з таким завданням дозволять сітілайти, які можна орендувати у місті.
Сітілайти — це...
Сітілайт - це найпопулярніший носій зовнішньої реклами. Він є конструкцією, в яку поміщають плакат, що підсвічується зсередини. Конструкція city light складається із двох частин:
Опора (ніжка висотою 0,6 м, що утримує основний щит);
Короб (блок розміром 1,8х1,2 м, що має дві рекламні поверхні).
Усередині боксу розташовані люмінесцентні лампи. Вони й забезпечують підсвічування рекламного банера. Це робить його добре помітним навіть у темний час доби. Також підсвічування city light забезпечує додаткове освітлення вулиці. Тому такі конструкції часто зустрічаються в районах міста Маріуполь.
Особливості впливу citylight
Основне завдання сітілайтів - іміджева реклама. Такі конструкції чудово справляються із підвищенням впізнаваності бренду, формуванням його популярності серед конкретної ЦА. Також часто реклама на сітілайтах використовується магазинами, компаніями, які реалізують товари або надають послуги недалеко від рекламної конструкції.
Орієнтовані сітілайти, насамперед, на пішоходів. Причому це стосується не тільки самостійних конструкцій, а й поверхонь, що встановлюються на фасадах будівель. При цьому вплинути сіті лайт може і на автомобілістів. Для цього достатньо розмістити конструкції вздовж автомобільної дороги. Головне, щоб швидкість руху на конкретній ділянці була невисокою. В іншому випадку водії не встигнуть вивчити інформацію.
Що дають сітілайти в місті Маріуполь
Компаніями міста Маріуполь реклама на сітілайтах використовується для кількох цілей:
Підвищення впізнаваності. У сітілайтів розміри досить компактні (порівняно з іншими носіями наружки). Це дозволяє встановлювати конструкції у великій кількості у різних районах. Як результат (для компанії) – збільшена частота контактування з ЦА;
Напрям споживача. Грамотно виконане розміщення сітілайтів у місті Маріуполь дозволяє «провести» покупця до безпосередньої точки продажу конкретного товару чи надання послуги;
Формування попиту. На міських вулицях сітілайти завжди виділяються. Вони приковують увагу перехожих, змушують їх прочитати інформацію. І тут головне - правильно її надати, щоб потенційний клієнт став постійним і міг рекомендувати вас.
У місті Маріуполь сітілайти рекомендується використовувати одночасно з іншими носіями реклами:
Це дозволить досягти кращих результатів реклами та суттєво підвищить статус бренду в очах його аудиторії.
Сітілайти у місті Маріуполь, переваги використання city light
Захоплення широкої аудиторії – головна перевага сітілайтів. Використання таких лайтбоксів дозволяє впливати на велику кількість людей щодня. Головне — грамотно сформувати рекламну пропозицію, щоб перехожим хотілося не лише вивчити її, а й скористатися нею.
Також до переваг розміщення на сітілайтах реклами відноситься:
Цілодобова дія. Завдяки тому, що сітілайт забезпечений внутрішнім підсвічуванням, рекламна пропозиція добре проглядається незалежно від часу доби, а також видимості за поганих погодних умов.
Позитивний вплив на архітектуру. Реклама на сітілайт добре вписується в архітектурний ансамбль міста Маріуполь. Це сприятливо позначається як на загальній архітектурі міста, та на настрої перехожих.
Відсутність обслуговування. Рекламні банери розміщуються за міцним ударостійким склом. Вони не схильні до негативного впливу механічних впливів, опадів, вітру. Обслуговування таких щитів зводиться лише до регулярної заміни банерів.
Доступна вартість. У порівнянні з використанням інших носіїв, оренда сітілайтів більш бюджетна. Пояснюється це великою кількістю таких конструкцій та їх габаритами.
Серед істотних недоліків конструкцій можна назвати лише короткочасний зоровий контакт із нею. Мало хто зупиняється, щоб вивчити інформацію. Тому реклама на таких щитах має бути чіткою, зрозумілою, короткою.
Оренда сітілайтів у місті Маріуполь або правила працюючої реклами
Щоб досягти кращих результатів рекламної кампанії, необхідно грамотно підходити до її організації. У цьому процесі важливо враховувати 3 основні правила.
Перше – місце розташування. Якщо ви плануєте орендувати сітілайт у місті Маріуполь, віддавайте перевагу конструкціям, які розташовані в прохідних місцях. Дуже важливо враховувати «прохідність» цільової аудиторії, а не загальної кількості городян.
Друге правило – комплексне просування. На додаток до сітілайтів можна замовити білборди, скроли, розтяжки та інші носії реклами. Збільшена кількість використовуваних щитів позитивно позначиться на загальному результаті рекламування.
Третє правило – креативний макет. Пам'ятайте, що сітілайт швидко чіпляє увагу перехожих. Але її утримання залежить від розміщеного сюжету. Тому підходити для його розробки варто відповідально. Перед замовленням дизайну перегляньте банери великих брендів — вони мають те, чому треба повчитися.
Як замовити сітілайти в місті Маріуполь
Недорого і швидко орендувати сітілайт ви можете в IDMedia. На сайті рекламного агентства ви знайдете повний перелік доступних до оренди конструкцій з фотографіями, адресою, описом. Все, що потрібно вам - вибрати відповідний варіант і замовити розміщення на ньому банера.
Звертаючись до АйДіМедіа, ви гарантуєте собі:
Економію бюджету за рахунок лояльного прайсу;
Комплексне зовнішнє просування;
Розміщення банерів у будь-якій області країни;
Отримання професійної допомоги в організації рекламної кампанії.
Уточнити питання, що вас цікавлять, ви можете у менеджера агентства. Він не тільки детально розкаже що таке сітілайт і кому він необхідний. Але й допоможе визначитися зі схемою розміщення рекламних банерів, їхньою кількістю і не тільки.