Замовити рекламу на сітілайтах у місті Ужгород (Закарпатська область)
- 266220
вул.Жупанатська,1"А"
- 266221
вул.Жупанатська,1 "Б"
- 266222
пл.Жупанатська,2 "А"
- 266223
пл.Жупанатська,2 "Б"
- 266224
пл.Кирила і Мефодія,11 "А"
- 266225
пл.Кирила і Мефодія,12 "Б"
- 266226
пр.Свободи,36"А"
- 266227
пр.Свободи,36"Б"
- 266228
пр.Свободи,31"А"
- 266229
вул.Швабська,12"А"
- 266230
вул.Швабська,12"Б"
- 266231
вул.Швабська,27"А"
- 266232
вул.Швабська,12"Б"
- 266233
вул.Швабська,33"А"
- 266234
вул.Швабська,33"Б"
- 266235
вул.Гагарина,13"А"
- 266236
вул.Гагарина,13"Б"
- 266237
вул.Гагаріна,43"А"
- 266238
вул.Гагаріна,43"Б"
- 266239
вул.Гагаріна,51"А"
- 266240
вул.Гагаріна,51"Б"
- 266241
вул.Гагаріна,57"А"
- 266242
вул.Гагаріна,57"Б"
- 266243
вул.Гагаріна,69"А"
- 266244
вул.Гагаріна,69"Б"
- 266245
вул.Українська-Антонова,"А"
- 266246
вул.Українська-Антонова,"Б"
- 255790
Слов'янська набережна, біля гот.Ужгород, ресторану Венеція, в сторону Боздошського парку
- 255791
Слов'янська набережна, біля гот.Ужгород, ресторану Венеція, в сторону транспортного мосту
- 255792
Собранецька 52, біля рест.Капітанський мостик, в сторону аеропорту, ТЦ Дастор
- 255793
Собранецька 52, біля рест.Капітанський мостик, в сторону вул.Корятовича
- 255794
Свободи - Швабська, в сторону 16 - ти поверхівки
- 255795
Свободи - Швабська, в сторону жд, автовакзалу
- 255796
Поштова, центр міста, автозупинка, в сторону вул. Корятовича
- 255797
Поштова, центр міста, автозупинка, в сторону Міської ради
- 255780
Свободи,біля салону меблів IMPERIAL, кондитерської Шоколадниця, в сторону 16-ти поверхівки
- 255781
Свободи,біля салону меблів IMPERIAL, кондитерської Шоколадниця, в сторону у-магу Україна
- 255782
Станційна, біля жд вокзалу, маг.BUDMIX
- 255783
Станційна, біля жд вокзалу, маг.BUDMIX
- 255784
Дружби народів, біля парку Дружби народів, заїзд на транспортний міст, в сторону 16-ти етажки
- 255785
Дружби народів , біля парку Дружби народів, зїзд з транспортного мосту, із сторони 16-ти етажки
- 255786
Кирила і Мефодія, біля у-магу Україна, світлофор, пішохідний перехід, біля Кафедрального собору
- 255787
Кирила і Мефодія, біля у-магу Україна, світлофор, пішохідний перехід, біля Кафедрального собору
- 255788
Народна, біля облради, в сторону вул. Дружби народів
- 255789
Народна, біля облради, в сторону центру, пл.Поштова
- 255772
Минайська, біля жд лікарні, кінотеатру Доміон, рест.Сафарі, автобусна зупинка, виїзд з міста
Сітілайти у місті Ужгород - реклама, яка працює
Без належного зовнішнього просування у місті Ужгород домогтися впізнаваності бренду та високого попиту на його послуги, товари – важко. Щоб завоювати довіру та увагу споживачів, необхідно постійно та ненав'язливо нагадувати про себе. Впоратися з таким завданням дозволять сітілайти, які можна орендувати у місті.
Сітілайти — це...
Сітілайт - це найпопулярніший носій зовнішньої реклами. Він є конструкцією, в яку поміщають плакат, що підсвічується зсередини. Конструкція city light складається із двох частин:
Опора (ніжка висотою 0,6 м, що утримує основний щит);
Короб (блок розміром 1,8х1,2 м, що має дві рекламні поверхні).
Усередині боксу розташовані люмінесцентні лампи. Вони й забезпечують підсвічування рекламного банера. Це робить його добре помітним навіть у темний час доби. Також підсвічування city light забезпечує додаткове освітлення вулиці. Тому такі конструкції часто зустрічаються в районах міста Ужгород.
Особливості впливу citylight
Основне завдання сітілайтів - іміджева реклама. Такі конструкції чудово справляються із підвищенням впізнаваності бренду, формуванням його популярності серед конкретної ЦА. Також часто реклама на сітілайтах використовується магазинами, компаніями, які реалізують товари або надають послуги недалеко від рекламної конструкції.
Орієнтовані сітілайти, насамперед, на пішоходів. Причому це стосується не тільки самостійних конструкцій, а й поверхонь, що встановлюються на фасадах будівель. При цьому вплинути сіті лайт може і на автомобілістів. Для цього достатньо розмістити конструкції вздовж автомобільної дороги. Головне, щоб швидкість руху на конкретній ділянці була невисокою. В іншому випадку водії не встигнуть вивчити інформацію.
Що дають сітілайти в місті Ужгород
Компаніями міста Ужгород реклама на сітілайтах використовується для кількох цілей:
Підвищення впізнаваності. У сітілайтів розміри досить компактні (порівняно з іншими носіями наружки). Це дозволяє встановлювати конструкції у великій кількості у різних районах. Як результат (для компанії) – збільшена частота контактування з ЦА;
Напрям споживача. Грамотно виконане розміщення сітілайтів у місті Ужгород дозволяє «провести» покупця до безпосередньої точки продажу конкретного товару чи надання послуги;
Формування попиту. На міських вулицях сітілайти завжди виділяються. Вони приковують увагу перехожих, змушують їх прочитати інформацію. І тут головне - правильно її надати, щоб потенційний клієнт став постійним і міг рекомендувати вас.
У місті Ужгород сітілайти рекомендується використовувати одночасно з іншими носіями реклами:
Це дозволить досягти кращих результатів реклами та суттєво підвищить статус бренду в очах його аудиторії.
Сітілайти у місті Ужгород, переваги використання city light
Захоплення широкої аудиторії – головна перевага сітілайтів. Використання таких лайтбоксів дозволяє впливати на велику кількість людей щодня. Головне — грамотно сформувати рекламну пропозицію, щоб перехожим хотілося не лише вивчити її, а й скористатися нею.
Також до переваг розміщення на сітілайтах реклами відноситься:
Цілодобова дія. Завдяки тому, що сітілайт забезпечений внутрішнім підсвічуванням, рекламна пропозиція добре проглядається незалежно від часу доби, а також видимості за поганих погодних умов.
Позитивний вплив на архітектуру. Реклама на сітілайт добре вписується в архітектурний ансамбль міста Ужгород. Це сприятливо позначається як на загальній архітектурі міста, та на настрої перехожих.
Відсутність обслуговування. Рекламні банери розміщуються за міцним ударостійким склом. Вони не схильні до негативного впливу механічних впливів, опадів, вітру. Обслуговування таких щитів зводиться лише до регулярної заміни банерів.
Доступна вартість. У порівнянні з використанням інших носіїв, оренда сітілайтів більш бюджетна. Пояснюється це великою кількістю таких конструкцій та їх габаритами.
Серед істотних недоліків конструкцій можна назвати лише короткочасний зоровий контакт із нею. Мало хто зупиняється, щоб вивчити інформацію. Тому реклама на таких щитах має бути чіткою, зрозумілою, короткою.
Оренда сітілайтів у місті Ужгород або правила працюючої реклами
Щоб досягти кращих результатів рекламної кампанії, необхідно грамотно підходити до її організації. У цьому процесі важливо враховувати 3 основні правила.
Перше – місце розташування. Якщо ви плануєте орендувати сітілайт у місті Ужгород, віддавайте перевагу конструкціям, які розташовані в прохідних місцях. Дуже важливо враховувати «прохідність» цільової аудиторії, а не загальної кількості городян.
Друге правило – комплексне просування. На додаток до сітілайтів можна замовити білборди, скроли, розтяжки та інші носії реклами. Збільшена кількість використовуваних щитів позитивно позначиться на загальному результаті рекламування.
Третє правило – креативний макет. Пам'ятайте, що сітілайт швидко чіпляє увагу перехожих. Але її утримання залежить від розміщеного сюжету. Тому підходити для його розробки варто відповідально. Перед замовленням дизайну перегляньте банери великих брендів — вони мають те, чому треба повчитися.
Як замовити сітілайти в місті Ужгород
Недорого і швидко орендувати сітілайт ви можете в IDMedia. На сайті рекламного агентства ви знайдете повний перелік доступних до оренди конструкцій з фотографіями, адресою, описом. Все, що потрібно вам - вибрати відповідний варіант і замовити розміщення на ньому банера.
Звертаючись до АйДіМедіа, ви гарантуєте собі:
Економію бюджету за рахунок лояльного прайсу;
Комплексне зовнішнє просування;
Розміщення банерів у будь-якій області країни;
Отримання професійної допомоги в організації рекламної кампанії.
Уточнити питання, що вас цікавлять, ви можете у менеджера агентства. Він не тільки детально розкаже що таке сітілайт і кому він необхідний. Але й допоможе визначитися зі схемою розміщення рекламних банерів, їхньою кількістю і не тільки.