Замовити рекламу на сітілайтах у місті Мелітополь (Запорізька область)
- 94005
Героев Украины, 210/1 (Н.П.№9)
- 94006
Ситилайт пр 30лет Победы 49 (ЕЛЕНА)
- 94007
Ситилайт пр 50лет Победы 38 (Алекс)
- 94008
50лет Победы 38 (Алекс)
- 94135
Героев Украины, 210/1 (Детки Опт)
- 93930
ул Кирова 53 (шахматная школа)
- 93931
Героев Украины, 210/1 (Детки Опт)
Сітілайти у місті Мелітополь - реклама, яка працює
Без належного зовнішнього просування у місті Мелітополь домогтися впізнаваності бренду та високого попиту на його послуги, товари – важко. Щоб завоювати довіру та увагу споживачів, необхідно постійно та ненав'язливо нагадувати про себе. Впоратися з таким завданням дозволять сітілайти, які можна орендувати у місті.
Сітілайти — це...
Сітілайт - це найпопулярніший носій зовнішньої реклами. Він є конструкцією, в яку поміщають плакат, що підсвічується зсередини. Конструкція city light складається із двох частин:
Опора (ніжка висотою 0,6 м, що утримує основний щит);
Короб (блок розміром 1,8х1,2 м, що має дві рекламні поверхні).
Усередині боксу розташовані люмінесцентні лампи. Вони й забезпечують підсвічування рекламного банера. Це робить його добре помітним навіть у темний час доби. Також підсвічування city light забезпечує додаткове освітлення вулиці. Тому такі конструкції часто зустрічаються в районах міста Мелітополь.
Особливості впливу citylight
Основне завдання сітілайтів - іміджева реклама. Такі конструкції чудово справляються із підвищенням впізнаваності бренду, формуванням його популярності серед конкретної ЦА. Також часто реклама на сітілайтах використовується магазинами, компаніями, які реалізують товари або надають послуги недалеко від рекламної конструкції.
Орієнтовані сітілайти, насамперед, на пішоходів. Причому це стосується не тільки самостійних конструкцій, а й поверхонь, що встановлюються на фасадах будівель. При цьому вплинути сіті лайт може і на автомобілістів. Для цього достатньо розмістити конструкції вздовж автомобільної дороги. Головне, щоб швидкість руху на конкретній ділянці була невисокою. В іншому випадку водії не встигнуть вивчити інформацію.
Що дають сітілайти в місті Мелітополь
Компаніями міста Мелітополь реклама на сітілайтах використовується для кількох цілей:
Підвищення впізнаваності. У сітілайтів розміри досить компактні (порівняно з іншими носіями наружки). Це дозволяє встановлювати конструкції у великій кількості у різних районах. Як результат (для компанії) – збільшена частота контактування з ЦА;
Напрям споживача. Грамотно виконане розміщення сітілайтів у місті Мелітополь дозволяє «провести» покупця до безпосередньої точки продажу конкретного товару чи надання послуги;
Формування попиту. На міських вулицях сітілайти завжди виділяються. Вони приковують увагу перехожих, змушують їх прочитати інформацію. І тут головне - правильно її надати, щоб потенційний клієнт став постійним і міг рекомендувати вас.
У місті Мелітополь сітілайти рекомендується використовувати одночасно з іншими носіями реклами:
Це дозволить досягти кращих результатів реклами та суттєво підвищить статус бренду в очах його аудиторії.
Сітілайти у місті Мелітополь, переваги використання city light
Захоплення широкої аудиторії – головна перевага сітілайтів. Використання таких лайтбоксів дозволяє впливати на велику кількість людей щодня. Головне — грамотно сформувати рекламну пропозицію, щоб перехожим хотілося не лише вивчити її, а й скористатися нею.
Також до переваг розміщення на сітілайтах реклами відноситься:
Цілодобова дія. Завдяки тому, що сітілайт забезпечений внутрішнім підсвічуванням, рекламна пропозиція добре проглядається незалежно від часу доби, а також видимості за поганих погодних умов.
Позитивний вплив на архітектуру. Реклама на сітілайт добре вписується в архітектурний ансамбль міста Мелітополь. Це сприятливо позначається як на загальній архітектурі міста, та на настрої перехожих.
Відсутність обслуговування. Рекламні банери розміщуються за міцним ударостійким склом. Вони не схильні до негативного впливу механічних впливів, опадів, вітру. Обслуговування таких щитів зводиться лише до регулярної заміни банерів.
Доступна вартість. У порівнянні з використанням інших носіїв, оренда сітілайтів більш бюджетна. Пояснюється це великою кількістю таких конструкцій та їх габаритами.
Серед істотних недоліків конструкцій можна назвати лише короткочасний зоровий контакт із нею. Мало хто зупиняється, щоб вивчити інформацію. Тому реклама на таких щитах має бути чіткою, зрозумілою, короткою.
Оренда сітілайтів у місті Мелітополь або правила працюючої реклами
Щоб досягти кращих результатів рекламної кампанії, необхідно грамотно підходити до її організації. У цьому процесі важливо враховувати 3 основні правила.
Перше – місце розташування. Якщо ви плануєте орендувати сітілайт у місті Мелітополь, віддавайте перевагу конструкціям, які розташовані в прохідних місцях. Дуже важливо враховувати «прохідність» цільової аудиторії, а не загальної кількості городян.
Друге правило – комплексне просування. На додаток до сітілайтів можна замовити білборди, скроли, розтяжки та інші носії реклами. Збільшена кількість використовуваних щитів позитивно позначиться на загальному результаті рекламування.
Третє правило – креативний макет. Пам'ятайте, що сітілайт швидко чіпляє увагу перехожих. Але її утримання залежить від розміщеного сюжету. Тому підходити для його розробки варто відповідально. Перед замовленням дизайну перегляньте банери великих брендів — вони мають те, чому треба повчитися.
Як замовити сітілайти в місті Мелітополь
Недорого і швидко орендувати сітілайт ви можете в IDMedia. На сайті рекламного агентства ви знайдете повний перелік доступних до оренди конструкцій з фотографіями, адресою, описом. Все, що потрібно вам - вибрати відповідний варіант і замовити розміщення на ньому банера.
Звертаючись до АйДіМедіа, ви гарантуєте собі:
Економію бюджету за рахунок лояльного прайсу;
Комплексне зовнішнє просування;
Розміщення банерів у будь-якій області країни;
Отримання професійної допомоги в організації рекламної кампанії.
Уточнити питання, що вас цікавлять, ви можете у менеджера агентства. Він не тільки детально розкаже що таке сітілайт і кому він необхідний. Але й допоможе визначитися зі схемою розміщення рекламних банерів, їхньою кількістю і не тільки.