Замовити рекламу на відеобордах у місті Дніпро (Дніпропетровська область)
- 242793

Курчатова ул., 5
- 242799

Дмитрия Яворницкого пр. - Юлиуша Словацкого ул.
- 242792

Гагарина пр. - Марии Кюри ул.
- 242801

Набережная Победы ул.
- 242795

Святослава Храброго ул., 11
- 242796

Сичеславская Набережная ул.
- 242797

Слобожанский пр.
- 242798

Слобожанский пр. (Укр. Почта)
- 242800

Ярослава Мудрого ул., 60-64
- 133595

ТРЦ КАРАВАН, медіафасад, на вул. Нижньодніпровській
- 133598

Шевченка, Дніпро – центральний вхід до парку Шевченка
- 133597

Науки та Ніла Армстронга
- 133594

ТРЦ ВАВІЛОН, вул. Маршала Малиновського, 2
- 266896

ТРК МОСТ СІТІ м. Дніпро, Глінки, 2 (6 Екранів)
- 266897

ТРЦ Караван передмістя Дніпра, смт. Слобожанський, вул. Нижньодніпровська, 17 (4 Екрани)
- 266898

ТРЦ Дафі м. Дніпро, бул. Зоряний, 1-А (2 Екрани)
- 133593

ТРЦ NEO Plaza медіафасад, вул. Марії Кюрі, 5, 30м х 8м *звук-
- 133591

ТРЦ ДАФІ, медіафасад, на Зоряному бульварі, 1а, 5,76м х 8м вертикальний *звук-
- 133596

ТРЦ ТЕРРА квартал, медіафасад, пр. Богдана Хмельницького, 118Д, 16м х 5,76м *звук-
- 133592

Гагарина, 8а, ТЦ Нагорка, Варус, АТБ
- 133590

ТРЦ МОСТ-СІТІ внутрішній медіафасад, вул.Королеви Єлизавети ІІ, 2, 97м х 2м *звук-
- 133599

Пассаж, вертикальный, ул.Ширшова *анимация
- 133600

Пассаж Медиа-фасад, пл.Героев Майдана
- 240758

Гагаріна- вул.Казакова, попереду Макдональдс, ТЦ Дафі
- 247135

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247136

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247137

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247138

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247139

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247140

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247141

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247142

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247143

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247144

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247120

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247121

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247122

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247123

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247124

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247125

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247126

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247127

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247128

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247129

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247130

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
- 247132

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247133

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247134

Набережная Победы ул., (разрешение 480х336)
- 247118

Ярослава Мудрого ул., 60-64, (разрешение 480х336)
Відеоборди в місті Дніпро - новий метод просування бізнесу
Коли традиційні формати зовнішньої реклами перестають приносити бажаний результат, на допомогу приходять нові способи інформування людей на вулиці. До них відносяться і відеоборди - габаритні екрани, що відрізняються гнучкими адаптаційними характеристиками. Такі конструкції тільки починають поширюватися, а тому особливо цінуються рекламодавцями. Причина: все нове завжди привертає увагу. А це і потрібно при зовнішньому просуванні.
Коротко про головне: що таке відеоборд у місті Дніпро?
Відеоборди (digital network panel) - це Led екрани в місті Дніпро, що є сучасною альтернативою класичним білбордам. Загальною характеристикою таких конструкцій є розміри. Стандартні розміри лед-екранів:
2,32х3,14 м;
3х6 м;
6х3 м;
4х8 м;
12х4 м.
Якщо говорити простими словами, відеоборд – це екран. Зібраний він із світлодіодних модулів. Їхня відмінна риса — підвищена яскравість. Необхідна вона для можливості перегляду реклами не тільки в нічний, а й денний час, коли промені сонця падають на екран у місті Дніпро. Стандартна яскравість бордів – 7500 кд/кв. м. Деякі моделі оснащуються екранами з підвищеною інтенсивністю передачі — до 14 000 кд/кв.м.
Демонструється реклама на відеобордах безперервно. Стандартний хронометраж ролика – 10 секунд. Кожен відеоборд має блоки, наповнені контентом, середня періодичність становить 3-5 хвилин, тобто ваша реклама буде повторюватися кожні 3 хвилини. Цього достатньо для того, щоб зачепити увагу аудиторії, зацікавити її.
Реклама на екранах у місті Дніпро тільки починає набирати обертів. Загалом у країні встановлено вже понад 1000 відеобордів. Частина з них – у місті Дніпро. Тут високотехнологічні рекламні щити розміщуються на центральних вулицях, фасадах торгових центрів.
Відеоборд - як альтернатива TV, інтернет рекламі
Функціональні цифрові борди є симбіозом декількох форматів рекламування. Вони об'єднують у собі:
Привабливість, інноваційність інтернет реклами;
Ненав'язливість, звичність зовнішньої реклами;
Ефективність, охоплення широкої аудиторії TV реклами.
Відеоборди сприяють охопленню розширеної аудиторії різних сегментів. Як додатковий бонус вони позитивно позначаються на архітектурі вулиць, що також покращує сприйняття реклами споживачами.
Як працюють Led екрани у місті Дніпро: про вплив щитів
Зовнішня реклама на світлодіодних екранах у місті Дніпро працює особливо добре. По-перше, вона у рази краще привертає увагу перехожих, водіїв, пасажирів громадського транспорту. Можливо це за рахунок яскравої та динамічної картинки. Наш мозок краще реагує на рух і швидше сприймає його. Тому якщо на шляху перехожого виникнуть два щити — класичний білборд і відеоборд — то першочергову увагу він зверне на другу конструкцію.
Цікавий факт: За даними досліджень, динамічну інформацію запам'ятовують понад 86% людей.
По-друге, відеоборди у місті Дніпро встановлені лише на вулицях, що відрізняються великим трафіком. Це сприяє охопленню широкої аудиторії. Високий показник досягається завдяки гарній зоні видимості конструкцій: реклама на екранах легко проглядається з великої відстані. Привертати увагу вона починає з відстані 500 м.
По-третє, за рахунок регулярної зміни роликів, реклама на світлодіодному екрані не встигає набридати перехожим. Як результат — позитивне ставлення до бренду, що просувається, підвищена довіра до нього.
Актуальною зовнішня реклама на екранах буде для будь-яких компаній, магазинів, брендів. З її допомогою можна вивести на ринок новий продукт, проінформувати мешканців міста про оновлення, сформувати попит на конкретний продукт. Позитивних результатів digital network panel дозволяє досягти брендування. Реклама на таких екранах завжди запам'ятовується, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Головне - правильно підходити до організації зовнішнього Led-просування.
Секрети ефективного зовнішнього просування
Щоб розміщення реклами на світлодіодних екранах дало бажаний ефект, необхідно пам'ятати кілька основних правил:
Утримуйте кадр із важливою інформацією не менше 3 секунд. Це може бути або логотип компанії або сайт, або адреса телефону;
Використовуйте великий шрифт;
Привертайте увагу динамікою, спалахами, контрастними кольорами;
Не ускладнюйте відео (використовуйте зрозумілі фрази, чіткі заклики до дії, виключіть деталі, що складно проглядаються з великої відстані);
Під час підготовки ролика враховуйте особливості місця, де розміщено відеоборд (дизайн фасаду будівлі, кольорова гама, навколишні об'єкти тощо).
Ще одне правило – комплексність. Відеореклама на екранах міста має супроводжуватися зовнішньою рекламою на інших форматах:
Комплексна організація просування дозволить розширити аудиторію, що охоплюється, і досягти кращих результатів рекламування.
5 причин популярності цифрових бордів
Сьогодні медіафасади в місті Дніпро вважаються одним із найбільш затребуваних методів зовнішнього просування. Пояснити це можна тим, що вони:
Представлені у невеликій кількості. Споживачі досі сприймають відеоролики на вулиці з цікавістю. Як результат – велика ймовірність донесення інформації до ЦА.
Дозволяють заощаджувати. По-перше, кожен екран може демонструвати кілька роликів від кількох рекламодавців. За рахунок цього вартість розміщення реклами на світлодіодному екрані знижується. По-друге, у цьому випадку відсутня необхідність додаткових витрат на друк постерів.
Вирізняються високою результативністю. Як показують результати дослідження, реклама на екрані в місті Дніпро ефективніша за рекламний банер на білборді.
Дозволяють змінювати ролик у потрібний момент. Змінити рекламу (у зв'язку з новою акцією, закриттям пропозиції або з інших причин) можна за лічені секунди без монтажу нового рекламного плаката.
Не дратують. На відміну від реклами в інтернеті, вуличні екрани не викликають у споживачів подразнення. Вони сприймаються як джерела, що дозволяють заповнити час очікування корисною інформацією.
Також до переваг відеобордів належить легкий алгоритм розміщення реклами. Все, що необхідно для запуску рекламної кампанії, — зняти ролик, вибрати локацію його розміщення, визначитися з частотою показів та надати файл рекламному агентству. Орендувати відповідну конструкцію та запустити на ній відеоролик можна навіть в онлайн режимі – за допомогою IDMedia. Ми пропонуємо широку базу відеобордів та вигідну ціну реклами на світлодіодних екранах.
