Замовити рекламу на відеобордах у місті Харків (Харківська область)
- 206410

Науки пр-кт - Культуры ул. (в центр) (А)
 - 123221

Клочковская ул., 23 - Бурсацкий спуск (из центра) (Б)
 - 225211

Григорія Сковороди вул. - Ярослава Мудрого вул. (із центру) (Б)
 - 123054

Григорія Сковороди вул. - Ярослава Мудрого вул. (із центру) (Б)
 - 123058

Незалежності пр-кт, 10б (до Науки пр-ту) (Б)
 - 206232

Нескорених, 9 (раніше Героїв Праці,9) вул. (ТРЦ "Дафі") - СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
 - 180155

Героїв Харкова,47 пр-т + Оборонний Вал майдан (раніше Фейєрбаха пл.)- СВІТЛОДІОДНИЙ ЕКРАН
 - 123255

Шевченко ул. - Фейербаха пер. (А)
 - 123248

Моисеевская ул. - Шевченко ул. с/м "Рост" (из центра) (А)
 - 123085

Науки пр-кт - Минская ул. (в центр левая) (А)
 - 264986

Героїв Харкова проспект - Молочна вул., м. Захисників України, до центру (10сек, 1 вих в 3хв)
 - 248599

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248600

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248601

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248602

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248603

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248604

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248605

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248606

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248607

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248608

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248609

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248610

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248611

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248612

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248613

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248614

Московский пр. - Харьковская наб., (разрешение 480х336)
 - 248615

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248616

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248617

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248618

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248619

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248620

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248621

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248622

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248623

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248624

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248625

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248626

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248627

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248628

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248629

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248630

Рыбная пл. - Университетская ул., (разрешение 480х336)
 - 248631

Университетская ул. - Соборный спуск, (разрешение 480х336)
 - 248632

Университетская ул. - Соборный спуск, (разрешение 480х336)
 - 248633

Университетская ул. - Соборный спуск, (разрешение 480х336)
 - 248634

Университетская ул. - Соборный спуск, (разрешение 480х336)
 - 248635

Университетская ул. - Соборный спуск, (разрешение 480х336)
 - 248636

Университетская ул. - Соборный спуск, (разрешение 480х336)
 - 248637

Университетская ул. - Соборный спуск, (разрешение 480х336)
 
Відеоборди в місті Харків - новий метод просування бізнесу
Коли традиційні формати зовнішньої реклами перестають приносити бажаний результат, на допомогу приходять нові способи інформування людей на вулиці. До них відносяться і відеоборди - габаритні екрани, що відрізняються гнучкими адаптаційними характеристиками. Такі конструкції тільки починають поширюватися, а тому особливо цінуються рекламодавцями. Причина: все нове завжди привертає увагу. А це і потрібно при зовнішньому просуванні.
Коротко про головне: що таке відеоборд у місті Харків?
Відеоборди (digital network panel) - це Led екрани в місті Харків, що є сучасною альтернативою класичним білбордам. Загальною характеристикою таких конструкцій є розміри. Стандартні розміри лед-екранів:
2,32х3,14 м;
3х6 м;
6х3 м;
4х8 м;
12х4 м.
Якщо говорити простими словами, відеоборд – це екран. Зібраний він із світлодіодних модулів. Їхня відмінна риса — підвищена яскравість. Необхідна вона для можливості перегляду реклами не тільки в нічний, а й денний час, коли промені сонця падають на екран у місті Харків. Стандартна яскравість бордів – 7500 кд/кв. м. Деякі моделі оснащуються екранами з підвищеною інтенсивністю передачі — до 14 000 кд/кв.м.
Демонструється реклама на відеобордах безперервно. Стандартний хронометраж ролика – 10 секунд. Кожен відеоборд має блоки, наповнені контентом, середня періодичність становить 3-5 хвилин, тобто ваша реклама буде повторюватися кожні 3 хвилини. Цього достатньо для того, щоб зачепити увагу аудиторії, зацікавити її.
Реклама на екранах у місті Харків тільки починає набирати обертів. Загалом у країні встановлено вже понад 1000 відеобордів. Частина з них – у місті Харків. Тут високотехнологічні рекламні щити розміщуються на центральних вулицях, фасадах торгових центрів.
Відеоборд - як альтернатива TV, інтернет рекламі
Функціональні цифрові борди є симбіозом декількох форматів рекламування. Вони об'єднують у собі:
Привабливість, інноваційність інтернет реклами;
Ненав'язливість, звичність зовнішньої реклами;
Ефективність, охоплення широкої аудиторії TV реклами.
Відеоборди сприяють охопленню розширеної аудиторії різних сегментів. Як додатковий бонус вони позитивно позначаються на архітектурі вулиць, що також покращує сприйняття реклами споживачами.
Як працюють Led екрани у місті Харків: про вплив щитів
Зовнішня реклама на світлодіодних екранах у місті Харків працює особливо добре. По-перше, вона у рази краще привертає увагу перехожих, водіїв, пасажирів громадського транспорту. Можливо це за рахунок яскравої та динамічної картинки. Наш мозок краще реагує на рух і швидше сприймає його. Тому якщо на шляху перехожого виникнуть два щити — класичний білборд і відеоборд — то першочергову увагу він зверне на другу конструкцію.
Цікавий факт: За даними досліджень, динамічну інформацію запам'ятовують понад 86% людей.
По-друге, відеоборди у місті Харків встановлені лише на вулицях, що відрізняються великим трафіком. Це сприяє охопленню широкої аудиторії. Високий показник досягається завдяки гарній зоні видимості конструкцій: реклама на екранах легко проглядається з великої відстані. Привертати увагу вона починає з відстані 500 м.
По-третє, за рахунок регулярної зміни роликів, реклама на світлодіодному екрані не встигає набридати перехожим. Як результат — позитивне ставлення до бренду, що просувається, підвищена довіра до нього.
Актуальною зовнішня реклама на екранах буде для будь-яких компаній, магазинів, брендів. З її допомогою можна вивести на ринок новий продукт, проінформувати мешканців міста про оновлення, сформувати попит на конкретний продукт. Позитивних результатів digital network panel дозволяє досягти брендування. Реклама на таких екранах завжди запам'ятовується, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Головне - правильно підходити до організації зовнішнього Led-просування.
Секрети ефективного зовнішнього просування
Щоб розміщення реклами на світлодіодних екранах дало бажаний ефект, необхідно пам'ятати кілька основних правил:
Утримуйте кадр із важливою інформацією не менше 3 секунд. Це може бути або логотип компанії або сайт, або адреса телефону;
Використовуйте великий шрифт;
Привертайте увагу динамікою, спалахами, контрастними кольорами;
Не ускладнюйте відео (використовуйте зрозумілі фрази, чіткі заклики до дії, виключіть деталі, що складно проглядаються з великої відстані);
Під час підготовки ролика враховуйте особливості місця, де розміщено відеоборд (дизайн фасаду будівлі, кольорова гама, навколишні об'єкти тощо).
Ще одне правило – комплексність. Відеореклама на екранах міста має супроводжуватися зовнішньою рекламою на інших форматах:
Комплексна організація просування дозволить розширити аудиторію, що охоплюється, і досягти кращих результатів рекламування.
5 причин популярності цифрових бордів
Сьогодні медіафасади в місті Харків вважаються одним із найбільш затребуваних методів зовнішнього просування. Пояснити це можна тим, що вони:
Представлені у невеликій кількості. Споживачі досі сприймають відеоролики на вулиці з цікавістю. Як результат – велика ймовірність донесення інформації до ЦА.
Дозволяють заощаджувати. По-перше, кожен екран може демонструвати кілька роликів від кількох рекламодавців. За рахунок цього вартість розміщення реклами на світлодіодному екрані знижується. По-друге, у цьому випадку відсутня необхідність додаткових витрат на друк постерів.
Вирізняються високою результативністю. Як показують результати дослідження, реклама на екрані в місті Харків ефективніша за рекламний банер на білборді.
Дозволяють змінювати ролик у потрібний момент. Змінити рекламу (у зв'язку з новою акцією, закриттям пропозиції або з інших причин) можна за лічені секунди без монтажу нового рекламного плаката.
Не дратують. На відміну від реклами в інтернеті, вуличні екрани не викликають у споживачів подразнення. Вони сприймаються як джерела, що дозволяють заповнити час очікування корисною інформацією.
Також до переваг відеобордів належить легкий алгоритм розміщення реклами. Все, що необхідно для запуску рекламної кампанії, — зняти ролик, вибрати локацію його розміщення, визначитися з частотою показів та надати файл рекламному агентству. Орендувати відповідну конструкцію та запустити на ній відеоролик можна навіть в онлайн режимі – за допомогою IDMedia. Ми пропонуємо широку базу відеобордів та вигідну ціну реклами на світлодіодних екранах.