Замовити рекламу на відеобордах у місті Одеса (Одеська область)
- 242863
Пушкинская ул., 58 - Б. Арнаутская ул.
- 248348
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 242869
Катерининська вул., 37
- 243494
Семена Палия - Южная дорога Крыжановка
- 242871
Краснова вул. - Артилерійська вул. - Середньофонтанська вул.
- 242870
Пушкінська вул. - Жуковського вул.
- 242866
Большая Арнаутская ул., 72
- 242864
10-го Апреля пл., дендропарк Победы
- 248393
Семена Палия ул. (уг. Крыжановка)., (разрешение 576х288)
- 248394
Семена Палия ул. (уг. Крыжановка)., (разрешение 576х288)
- 248395
Семена Палия ул. (уг. Крыжановка)., (разрешение 576х288)
- 248396
Семена Палия ул. (уг. Крыжановка)., (разрешение 576х288)
- 248397
Семена Палия ул. (уг. Крыжановка)., (разрешение 576х288)
- 248398
Семена Палия ул. (уг. Крыжановка)., (разрешение 576х288)
- 248399
Семена Палия ул. (уг. Крыжановка)., (разрешение 576х288)
- 248400
Семена Палия ул. (уг. Крыжановка)., (разрешение 576х288)
- 248401
Семена Палия ул. (уг. Крыжановка)., (разрешение 576х288)
- 248402
Семена Палия ул. (уг. Крыжановка)., (разрешение 576х288)
- 248309
Херсонский сквер, 1-з, (разрешение 480х336)
- 248298
Херсонский сквер, 1-з, (разрешение 480х336)
- 248299
Херсонский сквер, 1-з, (разрешение 480х336)
- 248259
Ришельевская ул., 20 - Бунина ул., (разрешение 480х336)
- 248260
Ришельевская ул., 20 - Бунина ул., (разрешение 480х336)
- 248270
Ришельевская ул., 20 - Бунина ул., (разрешение 480х336)
- 242862
Ришельевская ул., 20 - Бунина ул.
- 100888
Водопроводная угол Высокий (Стальканат)
- 248325
Генуезская ул., 5, (разрешение 480х336)
- 248326
Генуезская ул., 5, (разрешение 480х336)
- 248335
Генуезская ул., 5, (разрешение 480х336)
- 230329
Генуэзская - Посмитного - Гагаринское плато
- 234149
10-го Апреля пл. Сады Победы
- 248336
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248337
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248338
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248339
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248340
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248341
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248342
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248343
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248344
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248345
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248346
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248347
Троицкая ул., 35, (разрешение 480х336)
- 248349
Екатерининская ул., 37, (разрешение 480х336)
- 248350
Екатерининская ул., 37, (разрешение 480х336)
- 248351
Екатерининская ул., 37, (разрешение 480х336)
- 248352
Екатерининская ул., 37, (разрешение 480х336)
Відеоборди в місті Одеса - новий метод просування бізнесу
Коли традиційні формати зовнішньої реклами перестають приносити бажаний результат, на допомогу приходять нові способи інформування людей на вулиці. До них відносяться і відеоборди - габаритні екрани, що відрізняються гнучкими адаптаційними характеристиками. Такі конструкції тільки починають поширюватися, а тому особливо цінуються рекламодавцями. Причина: все нове завжди привертає увагу. А це і потрібно при зовнішньому просуванні.
Коротко про головне: що таке відеоборд у місті Одеса?
Відеоборди (digital network panel) - це Led екрани в місті Одеса, що є сучасною альтернативою класичним білбордам. Загальною характеристикою таких конструкцій є розміри. Стандартні розміри лед-екранів:
2,32х3,14 м;
3х6 м;
6х3 м;
4х8 м;
12х4 м.
Якщо говорити простими словами, відеоборд – це екран. Зібраний він із світлодіодних модулів. Їхня відмінна риса — підвищена яскравість. Необхідна вона для можливості перегляду реклами не тільки в нічний, а й денний час, коли промені сонця падають на екран у місті Одеса. Стандартна яскравість бордів – 7500 кд/кв. м. Деякі моделі оснащуються екранами з підвищеною інтенсивністю передачі — до 14 000 кд/кв.м.
Демонструється реклама на відеобордах безперервно. Стандартний хронометраж ролика – 10 секунд. Кожен відеоборд має блоки, наповнені контентом, середня періодичність становить 3-5 хвилин, тобто ваша реклама буде повторюватися кожні 3 хвилини. Цього достатньо для того, щоб зачепити увагу аудиторії, зацікавити її.
Реклама на екранах у місті Одеса тільки починає набирати обертів. Загалом у країні встановлено вже понад 1000 відеобордів. Частина з них – у місті Одеса. Тут високотехнологічні рекламні щити розміщуються на центральних вулицях, фасадах торгових центрів.
Відеоборд - як альтернатива TV, інтернет рекламі
Функціональні цифрові борди є симбіозом декількох форматів рекламування. Вони об'єднують у собі:
Привабливість, інноваційність інтернет реклами;
Ненав'язливість, звичність зовнішньої реклами;
Ефективність, охоплення широкої аудиторії TV реклами.
Відеоборди сприяють охопленню розширеної аудиторії різних сегментів. Як додатковий бонус вони позитивно позначаються на архітектурі вулиць, що також покращує сприйняття реклами споживачами.
Як працюють Led екрани у місті Одеса: про вплив щитів
Зовнішня реклама на світлодіодних екранах у місті Одеса працює особливо добре. По-перше, вона у рази краще привертає увагу перехожих, водіїв, пасажирів громадського транспорту. Можливо це за рахунок яскравої та динамічної картинки. Наш мозок краще реагує на рух і швидше сприймає його. Тому якщо на шляху перехожого виникнуть два щити — класичний білборд і відеоборд — то першочергову увагу він зверне на другу конструкцію.
Цікавий факт: За даними досліджень, динамічну інформацію запам'ятовують понад 86% людей.
По-друге, відеоборди у місті Одеса встановлені лише на вулицях, що відрізняються великим трафіком. Це сприяє охопленню широкої аудиторії. Високий показник досягається завдяки гарній зоні видимості конструкцій: реклама на екранах легко проглядається з великої відстані. Привертати увагу вона починає з відстані 500 м.
По-третє, за рахунок регулярної зміни роликів, реклама на світлодіодному екрані не встигає набридати перехожим. Як результат — позитивне ставлення до бренду, що просувається, підвищена довіра до нього.
Актуальною зовнішня реклама на екранах буде для будь-яких компаній, магазинів, брендів. З її допомогою можна вивести на ринок новий продукт, проінформувати мешканців міста про оновлення, сформувати попит на конкретний продукт. Позитивних результатів digital network panel дозволяє досягти брендування. Реклама на таких екранах завжди запам'ятовується, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Головне - правильно підходити до організації зовнішнього Led-просування.
Секрети ефективного зовнішнього просування
Щоб розміщення реклами на світлодіодних екранах дало бажаний ефект, необхідно пам'ятати кілька основних правил:
Утримуйте кадр із важливою інформацією не менше 3 секунд. Це може бути або логотип компанії або сайт, або адреса телефону;
Використовуйте великий шрифт;
Привертайте увагу динамікою, спалахами, контрастними кольорами;
Не ускладнюйте відео (використовуйте зрозумілі фрази, чіткі заклики до дії, виключіть деталі, що складно проглядаються з великої відстані);
Під час підготовки ролика враховуйте особливості місця, де розміщено відеоборд (дизайн фасаду будівлі, кольорова гама, навколишні об'єкти тощо).
Ще одне правило – комплексність. Відеореклама на екранах міста має супроводжуватися зовнішньою рекламою на інших форматах:
Комплексна організація просування дозволить розширити аудиторію, що охоплюється, і досягти кращих результатів рекламування.
5 причин популярності цифрових бордів
Сьогодні медіафасади в місті Одеса вважаються одним із найбільш затребуваних методів зовнішнього просування. Пояснити це можна тим, що вони:
Представлені у невеликій кількості. Споживачі досі сприймають відеоролики на вулиці з цікавістю. Як результат – велика ймовірність донесення інформації до ЦА.
Дозволяють заощаджувати. По-перше, кожен екран може демонструвати кілька роликів від кількох рекламодавців. За рахунок цього вартість розміщення реклами на світлодіодному екрані знижується. По-друге, у цьому випадку відсутня необхідність додаткових витрат на друк постерів.
Вирізняються високою результативністю. Як показують результати дослідження, реклама на екрані в місті Одеса ефективніша за рекламний банер на білборді.
Дозволяють змінювати ролик у потрібний момент. Змінити рекламу (у зв'язку з новою акцією, закриттям пропозиції або з інших причин) можна за лічені секунди без монтажу нового рекламного плаката.
Не дратують. На відміну від реклами в інтернеті, вуличні екрани не викликають у споживачів подразнення. Вони сприймаються як джерела, що дозволяють заповнити час очікування корисною інформацією.
Також до переваг відеобордів належить легкий алгоритм розміщення реклами. Все, що необхідно для запуску рекламної кампанії, — зняти ролик, вибрати локацію його розміщення, визначитися з частотою показів та надати файл рекламному агентству. Орендувати відповідну конструкцію та запустити на ній відеоролик можна навіть в онлайн режимі – за допомогою IDMedia. Ми пропонуємо широку базу відеобордів та вигідну ціну реклами на світлодіодних екранах.