Замовити рекламу на відеобордах у місті Луцьк (Волинська область)
- 267104

Карпенка-Карого - пр.Перемоги (АЗС Укрпетроль)
- 267798

Соборності - вул.Чорновола, розділова смуга
- 251032

Соборності - вул.Чорновола, розділова смуга
- 256190

Огієнка вул. - вул.Шопена (кільцеве перехерестя)
- 263196

Карпенка-Карого - Соборності, навпроти ТРЦ "Ювант"
- 263197

Дубнівська-Глушець_польське консульство_з центру
- 252055

Соборності - Кравчука (навпроти ТАМ-ТАМу, район Формула Варшавського ринку)
- 252056

Соборності - Кравчука (навпроти ТАМ-ТАМу, район Формула Варшавського ринку)
- 235390

Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець
- 235397

Словацького, 2_готель "Україна"
- 266101

Відродження пр. - вул.Рівненська перехрестя
- 266100

Міст Шевченка (до Нової лінії) ліворуч від кільця
- 266102

Василя Мойсея пров., 2
- 256186

Набережна вул. (навпроти вул.Тесленка) світлофор з вул.Яровиці
- 256187

Рівненська вул., 53, Міст (шляхопровід) (маг.Нива)
- 256188

Словацького вул., 12, Центр міста
- 256184

Навпроти заїзду до Macdonald (лівий)
- 256185

Навпроти заїзду до Macdonald (правий)
- 256183

Соборності 16а (розділова біля ТЦ"Троянда")
- 256182

Перемоги- Пр. Соборності , Міст
- 256189

Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець (верхній)
- 265606

Соборності, навпроти ТЦ Порт Сіті
- 264579

Соборності - Порт Сіті - перетин вул. Кравчука - Варшавський ринок.
- 264580

Соборності - Порт Сіті - перетин вул. Кравчука - Варшавський ринок.
- 248213

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248214

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248215

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248216

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248217

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248218

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248219

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248220

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248221

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248222

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248223

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248224

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248225

Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 235398

Словацького, 2_готель "Україна"
- 235399

Словацького, 2_готель "Україна"
- 235400

Словацького, 2_готель "Україна"
- 235401

Словацького, 2_готель "Україна"
- 235402

Словацького, 2_готель "Україна"
- 235403

Словацького, 2_готель "Україна"
- 235404

Словацького, 2_готель "Україна"
- 235372

Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235373

Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235374

Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235375

Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
Відеоборди в місті Луцьк - новий метод просування бізнесу
Коли традиційні формати зовнішньої реклами перестають приносити бажаний результат, на допомогу приходять нові способи інформування людей на вулиці. До них відносяться і відеоборди - габаритні екрани, що відрізняються гнучкими адаптаційними характеристиками. Такі конструкції тільки починають поширюватися, а тому особливо цінуються рекламодавцями. Причина: все нове завжди привертає увагу. А це і потрібно при зовнішньому просуванні.
Коротко про головне: що таке відеоборд у місті Луцьк?
Відеоборди (digital network panel) - це Led екрани в місті Луцьк, що є сучасною альтернативою класичним білбордам. Загальною характеристикою таких конструкцій є розміри. Стандартні розміри лед-екранів:
2,32х3,14 м;
3х6 м;
6х3 м;
4х8 м;
12х4 м.
Якщо говорити простими словами, відеоборд – це екран. Зібраний він із світлодіодних модулів. Їхня відмінна риса — підвищена яскравість. Необхідна вона для можливості перегляду реклами не тільки в нічний, а й денний час, коли промені сонця падають на екран у місті Луцьк. Стандартна яскравість бордів – 7500 кд/кв. м. Деякі моделі оснащуються екранами з підвищеною інтенсивністю передачі — до 14 000 кд/кв.м.
Демонструється реклама на відеобордах безперервно. Стандартний хронометраж ролика – 10 секунд. Кожен відеоборд має блоки, наповнені контентом, середня періодичність становить 3-5 хвилин, тобто ваша реклама буде повторюватися кожні 3 хвилини. Цього достатньо для того, щоб зачепити увагу аудиторії, зацікавити її.
Реклама на екранах у місті Луцьк тільки починає набирати обертів. Загалом у країні встановлено вже понад 1000 відеобордів. Частина з них – у місті Луцьк. Тут високотехнологічні рекламні щити розміщуються на центральних вулицях, фасадах торгових центрів.
Відеоборд - як альтернатива TV, інтернет рекламі
Функціональні цифрові борди є симбіозом декількох форматів рекламування. Вони об'єднують у собі:
Привабливість, інноваційність інтернет реклами;
Ненав'язливість, звичність зовнішньої реклами;
Ефективність, охоплення широкої аудиторії TV реклами.
Відеоборди сприяють охопленню розширеної аудиторії різних сегментів. Як додатковий бонус вони позитивно позначаються на архітектурі вулиць, що також покращує сприйняття реклами споживачами.
Як працюють Led екрани у місті Луцьк: про вплив щитів
Зовнішня реклама на світлодіодних екранах у місті Луцьк працює особливо добре. По-перше, вона у рази краще привертає увагу перехожих, водіїв, пасажирів громадського транспорту. Можливо це за рахунок яскравої та динамічної картинки. Наш мозок краще реагує на рух і швидше сприймає його. Тому якщо на шляху перехожого виникнуть два щити — класичний білборд і відеоборд — то першочергову увагу він зверне на другу конструкцію.
Цікавий факт: За даними досліджень, динамічну інформацію запам'ятовують понад 86% людей.
По-друге, відеоборди у місті Луцьк встановлені лише на вулицях, що відрізняються великим трафіком. Це сприяє охопленню широкої аудиторії. Високий показник досягається завдяки гарній зоні видимості конструкцій: реклама на екранах легко проглядається з великої відстані. Привертати увагу вона починає з відстані 500 м.
По-третє, за рахунок регулярної зміни роликів, реклама на світлодіодному екрані не встигає набридати перехожим. Як результат — позитивне ставлення до бренду, що просувається, підвищена довіра до нього.
Актуальною зовнішня реклама на екранах буде для будь-яких компаній, магазинів, брендів. З її допомогою можна вивести на ринок новий продукт, проінформувати мешканців міста про оновлення, сформувати попит на конкретний продукт. Позитивних результатів digital network panel дозволяє досягти брендування. Реклама на таких екранах завжди запам'ятовується, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Головне - правильно підходити до організації зовнішнього Led-просування.
Секрети ефективного зовнішнього просування
Щоб розміщення реклами на світлодіодних екранах дало бажаний ефект, необхідно пам'ятати кілька основних правил:
Утримуйте кадр із важливою інформацією не менше 3 секунд. Це може бути або логотип компанії або сайт, або адреса телефону;
Використовуйте великий шрифт;
Привертайте увагу динамікою, спалахами, контрастними кольорами;
Не ускладнюйте відео (використовуйте зрозумілі фрази, чіткі заклики до дії, виключіть деталі, що складно проглядаються з великої відстані);
Під час підготовки ролика враховуйте особливості місця, де розміщено відеоборд (дизайн фасаду будівлі, кольорова гама, навколишні об'єкти тощо).
Ще одне правило – комплексність. Відеореклама на екранах міста має супроводжуватися зовнішньою рекламою на інших форматах:
Комплексна організація просування дозволить розширити аудиторію, що охоплюється, і досягти кращих результатів рекламування.
5 причин популярності цифрових бордів
Сьогодні медіафасади в місті Луцьк вважаються одним із найбільш затребуваних методів зовнішнього просування. Пояснити це можна тим, що вони:
Представлені у невеликій кількості. Споживачі досі сприймають відеоролики на вулиці з цікавістю. Як результат – велика ймовірність донесення інформації до ЦА.
Дозволяють заощаджувати. По-перше, кожен екран може демонструвати кілька роликів від кількох рекламодавців. За рахунок цього вартість розміщення реклами на світлодіодному екрані знижується. По-друге, у цьому випадку відсутня необхідність додаткових витрат на друк постерів.
Вирізняються високою результативністю. Як показують результати дослідження, реклама на екрані в місті Луцьк ефективніша за рекламний банер на білборді.
Дозволяють змінювати ролик у потрібний момент. Змінити рекламу (у зв'язку з новою акцією, закриттям пропозиції або з інших причин) можна за лічені секунди без монтажу нового рекламного плаката.
Не дратують. На відміну від реклами в інтернеті, вуличні екрани не викликають у споживачів подразнення. Вони сприймаються як джерела, що дозволяють заповнити час очікування корисною інформацією.
Також до переваг відеобордів належить легкий алгоритм розміщення реклами. Все, що необхідно для запуску рекламної кампанії, — зняти ролик, вибрати локацію його розміщення, визначитися з частотою показів та надати файл рекламному агентству. Орендувати відповідну конструкцію та запустити на ній відеоролик можна навіть в онлайн режимі – за допомогою IDMedia. Ми пропонуємо широку базу відеобордів та вигідну ціну реклами на світлодіодних екранах.

