Замовити рекламу на відеобордах у місті Луцьк (Волинська область)
- 266101
Відродження пр. - вул.Рівненська перехрестя
- 266100
Міст Шевченка (до Нової лінії) ліворуч від кільця
- 266102
Василя Мойсея пров., 2
- 256186
Набережна вул. (навпроти вул.Тесленка) світлофор з вул.Яровиці
- 256187
Рівненська вул., 53, Міст (шляхопровід) (маг.Нива)
- 256188
Словацького вул., 12, Центр міста
- 256190
Огієнка вул. - вул.Шопена (кільцеве перехерестя)
- 256184
Навпроти заїзду до Macdonald (лівий)
- 256185
Навпроти заїзду до Macdonald (правий)
- 256183
Соборності 16а (розділова біля ТЦ"Троянда")
- 256182
Перемоги- Пр. Соборності , Міст
- 256189
Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець (верхній)
- 265606
Соборності, навпроти ТЦ Порт Сіті
- 264579
Соборності - Порт Сіті - перетин вул. Кравчука - Варшавський ринок.
- 264580
Соборності - Порт Сіті - перетин вул. Кравчука - Варшавський ринок.
- 248213
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248214
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248215
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248216
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248217
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248218
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248219
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248220
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248221
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248222
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248223
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248224
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 248225
Грушевского пр., (разрешение 480х336)
- 263197
Дубнівська-Глушець_польське консульство_з центру
- 263196
Шопена_стадіон ВДУ_Наукова бібліотека_дитяча залізниця
- 252055
Соборності - Кравчука (навпроти ТАМ-ТАМу, район Формула Варшавського ринку)
- 252056
Соборності - Кравчука (навпроти ТАМ-ТАМу, район Формула Варшавського ринку)
- 235372
Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235373
Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235374
Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235375
Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235376
Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235377
Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235378
Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235379
Соборності-Перемоги-міст ТамТам_ТРЦ Порт Сіті
- 235389
Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець
- 235390
Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець
- 235391
Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець
- 235392
Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець
- 235393
Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець
- 235394
Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець
- 235395
Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець
- 235396
Соборності 13, навпроти ТЦ Гостинець
- 235397
Словацького, 2_готель "Україна"
Відеоборди в місті Луцьк - новий метод просування бізнесу
Коли традиційні формати зовнішньої реклами перестають приносити бажаний результат, на допомогу приходять нові способи інформування людей на вулиці. До них відносяться і відеоборди - габаритні екрани, що відрізняються гнучкими адаптаційними характеристиками. Такі конструкції тільки починають поширюватися, а тому особливо цінуються рекламодавцями. Причина: все нове завжди привертає увагу. А це і потрібно при зовнішньому просуванні.
Коротко про головне: що таке відеоборд у місті Луцьк?
Відеоборди (digital network panel) - це Led екрани в місті Луцьк, що є сучасною альтернативою класичним білбордам. Загальною характеристикою таких конструкцій є розміри. Стандартні розміри лед-екранів:
2,32х3,14 м;
3х6 м;
6х3 м;
4х8 м;
12х4 м.
Якщо говорити простими словами, відеоборд – це екран. Зібраний він із світлодіодних модулів. Їхня відмінна риса — підвищена яскравість. Необхідна вона для можливості перегляду реклами не тільки в нічний, а й денний час, коли промені сонця падають на екран у місті Луцьк. Стандартна яскравість бордів – 7500 кд/кв. м. Деякі моделі оснащуються екранами з підвищеною інтенсивністю передачі — до 14 000 кд/кв.м.
Демонструється реклама на відеобордах безперервно. Стандартний хронометраж ролика – 10 секунд. Кожен відеоборд має блоки, наповнені контентом, середня періодичність становить 3-5 хвилин, тобто ваша реклама буде повторюватися кожні 3 хвилини. Цього достатньо для того, щоб зачепити увагу аудиторії, зацікавити її.
Реклама на екранах у місті Луцьк тільки починає набирати обертів. Загалом у країні встановлено вже понад 1000 відеобордів. Частина з них – у місті Луцьк. Тут високотехнологічні рекламні щити розміщуються на центральних вулицях, фасадах торгових центрів.
Відеоборд - як альтернатива TV, інтернет рекламі
Функціональні цифрові борди є симбіозом декількох форматів рекламування. Вони об'єднують у собі:
Привабливість, інноваційність інтернет реклами;
Ненав'язливість, звичність зовнішньої реклами;
Ефективність, охоплення широкої аудиторії TV реклами.
Відеоборди сприяють охопленню розширеної аудиторії різних сегментів. Як додатковий бонус вони позитивно позначаються на архітектурі вулиць, що також покращує сприйняття реклами споживачами.
Як працюють Led екрани у місті Луцьк: про вплив щитів
Зовнішня реклама на світлодіодних екранах у місті Луцьк працює особливо добре. По-перше, вона у рази краще привертає увагу перехожих, водіїв, пасажирів громадського транспорту. Можливо це за рахунок яскравої та динамічної картинки. Наш мозок краще реагує на рух і швидше сприймає його. Тому якщо на шляху перехожого виникнуть два щити — класичний білборд і відеоборд — то першочергову увагу він зверне на другу конструкцію.
Цікавий факт: За даними досліджень, динамічну інформацію запам'ятовують понад 86% людей.
По-друге, відеоборди у місті Луцьк встановлені лише на вулицях, що відрізняються великим трафіком. Це сприяє охопленню широкої аудиторії. Високий показник досягається завдяки гарній зоні видимості конструкцій: реклама на екранах легко проглядається з великої відстані. Привертати увагу вона починає з відстані 500 м.
По-третє, за рахунок регулярної зміни роликів, реклама на світлодіодному екрані не встигає набридати перехожим. Як результат — позитивне ставлення до бренду, що просувається, підвищена довіра до нього.
Актуальною зовнішня реклама на екранах буде для будь-яких компаній, магазинів, брендів. З її допомогою можна вивести на ринок новий продукт, проінформувати мешканців міста про оновлення, сформувати попит на конкретний продукт. Позитивних результатів digital network panel дозволяє досягти брендування. Реклама на таких екранах завжди запам'ятовується, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Головне - правильно підходити до організації зовнішнього Led-просування.
Секрети ефективного зовнішнього просування
Щоб розміщення реклами на світлодіодних екранах дало бажаний ефект, необхідно пам'ятати кілька основних правил:
Утримуйте кадр із важливою інформацією не менше 3 секунд. Це може бути або логотип компанії або сайт, або адреса телефону;
Використовуйте великий шрифт;
Привертайте увагу динамікою, спалахами, контрастними кольорами;
Не ускладнюйте відео (використовуйте зрозумілі фрази, чіткі заклики до дії, виключіть деталі, що складно проглядаються з великої відстані);
Під час підготовки ролика враховуйте особливості місця, де розміщено відеоборд (дизайн фасаду будівлі, кольорова гама, навколишні об'єкти тощо).
Ще одне правило – комплексність. Відеореклама на екранах міста має супроводжуватися зовнішньою рекламою на інших форматах:
Комплексна організація просування дозволить розширити аудиторію, що охоплюється, і досягти кращих результатів рекламування.
5 причин популярності цифрових бордів
Сьогодні медіафасади в місті Луцьк вважаються одним із найбільш затребуваних методів зовнішнього просування. Пояснити це можна тим, що вони:
Представлені у невеликій кількості. Споживачі досі сприймають відеоролики на вулиці з цікавістю. Як результат – велика ймовірність донесення інформації до ЦА.
Дозволяють заощаджувати. По-перше, кожен екран може демонструвати кілька роликів від кількох рекламодавців. За рахунок цього вартість розміщення реклами на світлодіодному екрані знижується. По-друге, у цьому випадку відсутня необхідність додаткових витрат на друк постерів.
Вирізняються високою результативністю. Як показують результати дослідження, реклама на екрані в місті Луцьк ефективніша за рекламний банер на білборді.
Дозволяють змінювати ролик у потрібний момент. Змінити рекламу (у зв'язку з новою акцією, закриттям пропозиції або з інших причин) можна за лічені секунди без монтажу нового рекламного плаката.
Не дратують. На відміну від реклами в інтернеті, вуличні екрани не викликають у споживачів подразнення. Вони сприймаються як джерела, що дозволяють заповнити час очікування корисною інформацією.
Також до переваг відеобордів належить легкий алгоритм розміщення реклами. Все, що необхідно для запуску рекламної кампанії, — зняти ролик, вибрати локацію його розміщення, визначитися з частотою показів та надати файл рекламному агентству. Орендувати відповідну конструкцію та запустити на ній відеоролик можна навіть в онлайн режимі – за допомогою IDMedia. Ми пропонуємо широку базу відеобордів та вигідну ціну реклами на світлодіодних екранах.