Замовити рекламу на відеобордах у місті Житомир (Житомирська область)
- 267952

Перемоги, 13, центр міста, офіси, зупинка транспорту, ЦНАП, "Єва"
- 242802

Большая Бердичевская ул., 4
- 260481

Рихтера, 2-ул.Кочерги, 2(центр города,"Приватбанк","Ева",ювелирный салон "КЮЗ","Детский мир","Вопак")
- 260482

Рихтера, 2-ул.Кочерги, 2(центр города,"Приватбанк","Ева",ювелирный салон "КЮЗ","Детский мир","Вопак")
- 260484

Рихтера, 2-ул.Кочерги, 2(центр города,"Приватбанк","Ева",ювелирный салон "КЮЗ","Детский мир","Вопак")
- 260486

Рихтера, 2-ул.Кочерги, 2(центр города,"Приватбанк","Ева",ювелирный салон "КЮЗ","Детский мир","Вопак")
- 260487

Рихтера, 2-ул.Кочерги, 2(центр города,"Приватбанк","Ева",ювелирный салон "КЮЗ","Детский мир","Вопак")
- 260485

Рихтера, 2-ул.Кочерги, 2(центр города,"Приватбанк","Ева",ювелирный салон "КЮЗ","Детский мир","Вопак")
- 260498

Бердичевская, 15, центр, обладминистрация, горсовет, пешеходная зона, кафе, рестораны
- 260499

Бердичевская, 15, центр, обладминистрация, горсовет, пешеходная зона, кафе, рестораны
- 260501

Бердичевская, 15, центр, обладминистрация, горсовет, пешеходная зона, кафе, рестораны
- 260502

Бердичевская, 15, центр, обладминистрация, горсовет, пешеходная зона, кафе, рестораны
- 260503

Бердичевская, 15, центр, обладминистрация, горсовет, пешеходная зона, кафе, рестораны
- 260504

Бердичевская, 15, центр, обладминистрация, горсовет, пешеходная зона, кафе, рестораны
- 260497

Бердичевская, 15, центр, обладминистрация, горсовет, пешеходная зона, кафе, рестораны
- 260493

Киевская, 20 - ул.Михайловская, центр, "Укртелеком", пешеходная зона (кинотеатр, рестораны, кафе), православный собор
- 260494

Киевская, 20 - ул.Михайловская, центр, "Укртелеком", пешеходная зона (кинотеатр, рестораны, кафе), православный собор
- 260495

Киевская, 20 - ул.Михайловская, центр, "Укртелеком", пешеходная зона (кинотеатр, рестораны, кафе), православный собор
- 260496

Киевская, 20 - ул.Михайловская, центр, "Укртелеком", пешеходная зона (кинотеатр, рестораны, кафе), православный собор
- 260489

Киевская, 20 - ул.Михайловская, центр, "Укртелеком", пешеходная зона (кинотеатр, рестораны, кафе), православный собор
- 260490

Киевская, 20 - ул.Михайловская, центр, "Укртелеком", пешеходная зона (кинотеатр, рестораны, кафе), православный собор
- 260491

Киевская, 20 - ул.Михайловская, центр, "Укртелеком", пешеходная зона (кинотеатр, рестораны, кафе), православный собор
- 260492

Киевская, 20 - ул.Михайловская, центр, "Укртелеком", пешеходная зона (кинотеатр, рестораны, кафе), православный собор
- 260488

Рихтера, 2-ул.Кочерги, 2(центр города,"Приватбанк","Ева",ювелирный салон "КЮЗ","Детский мир","Вопак")
- 267144

Східна-Грушевського
- 242805

Перемоги вул., 1
- 260500

Бердичевская, 15, центр, обладминистрация, горсовет, пешеходная зона, кафе, рестораны
- 260483

Рихтера, 2-ул.Кочерги, 2(центр города,"Приватбанк","Ева",ювелирный салон "КЮЗ","Детский мир","Вопак")
- 259629

Михайла Грушевського, 78 А
- 242804

Київська вул., 77 (розширення 480х336)
- 242803

Київська вул., 75, (розширення 480х336)
- 247154

Большая Бердичевская ул., 4, (разрешение 480х336)
- 247155

Большая Бердичевская ул., 4, (разрешение 480х336)
- 247156

Большая Бердичевская ул., 4, (разрешение 480х336)
- 247157

Большая Бердичевская ул., 4, (разрешение 480х336)
- 247149

Большая Бердичевская ул., 4, (разрешение 480х336)
- 247151

Большая Бердичевская ул., 4, (разрешение 480х336)
- 247152

Большая Бердичевская ул., 4, (разрешение 480х336)
- 247166

Киевская ул., 75, (разрешение 480х336)
- 247167

Киевская ул., 75, (разрешение 480х336)
- 247168

Киевская ул., 75, (разрешение 480х336)
- 247169

Киевская ул., 75, (разрешение 480х336)
- 247170

Киевская ул., 75, (разрешение 480х336)
- 247171

Киевская ул., 75, (разрешение 480х336)
Відеоборди в місті Житомир - новий метод просування бізнесу
Коли традиційні формати зовнішньої реклами перестають приносити бажаний результат, на допомогу приходять нові способи інформування людей на вулиці. До них відносяться і відеоборди - габаритні екрани, що відрізняються гнучкими адаптаційними характеристиками. Такі конструкції тільки починають поширюватися, а тому особливо цінуються рекламодавцями. Причина: все нове завжди привертає увагу. А це і потрібно при зовнішньому просуванні.
Коротко про головне: що таке відеоборд у місті Житомир?
Відеоборди (digital network panel) - це Led екрани в місті Житомир, що є сучасною альтернативою класичним білбордам. Загальною характеристикою таких конструкцій є розміри. Стандартні розміри лед-екранів:
2,32х3,14 м;
3х6 м;
6х3 м;
4х8 м;
12х4 м.
Якщо говорити простими словами, відеоборд – це екран. Зібраний він із світлодіодних модулів. Їхня відмінна риса — підвищена яскравість. Необхідна вона для можливості перегляду реклами не тільки в нічний, а й денний час, коли промені сонця падають на екран у місті Житомир. Стандартна яскравість бордів – 7500 кд/кв. м. Деякі моделі оснащуються екранами з підвищеною інтенсивністю передачі — до 14 000 кд/кв.м.
Демонструється реклама на відеобордах безперервно. Стандартний хронометраж ролика – 10 секунд. Кожен відеоборд має блоки, наповнені контентом, середня періодичність становить 3-5 хвилин, тобто ваша реклама буде повторюватися кожні 3 хвилини. Цього достатньо для того, щоб зачепити увагу аудиторії, зацікавити її.
Реклама на екранах у місті Житомир тільки починає набирати обертів. Загалом у країні встановлено вже понад 1000 відеобордів. Частина з них – у місті Житомир. Тут високотехнологічні рекламні щити розміщуються на центральних вулицях, фасадах торгових центрів.
Відеоборд - як альтернатива TV, інтернет рекламі
Функціональні цифрові борди є симбіозом декількох форматів рекламування. Вони об'єднують у собі:
Привабливість, інноваційність інтернет реклами;
Ненав'язливість, звичність зовнішньої реклами;
Ефективність, охоплення широкої аудиторії TV реклами.
Відеоборди сприяють охопленню розширеної аудиторії різних сегментів. Як додатковий бонус вони позитивно позначаються на архітектурі вулиць, що також покращує сприйняття реклами споживачами.
Як працюють Led екрани у місті Житомир: про вплив щитів
Зовнішня реклама на світлодіодних екранах у місті Житомир працює особливо добре. По-перше, вона у рази краще привертає увагу перехожих, водіїв, пасажирів громадського транспорту. Можливо це за рахунок яскравої та динамічної картинки. Наш мозок краще реагує на рух і швидше сприймає його. Тому якщо на шляху перехожого виникнуть два щити — класичний білборд і відеоборд — то першочергову увагу він зверне на другу конструкцію.
Цікавий факт: За даними досліджень, динамічну інформацію запам'ятовують понад 86% людей.
По-друге, відеоборди у місті Житомир встановлені лише на вулицях, що відрізняються великим трафіком. Це сприяє охопленню широкої аудиторії. Високий показник досягається завдяки гарній зоні видимості конструкцій: реклама на екранах легко проглядається з великої відстані. Привертати увагу вона починає з відстані 500 м.
По-третє, за рахунок регулярної зміни роликів, реклама на світлодіодному екрані не встигає набридати перехожим. Як результат — позитивне ставлення до бренду, що просувається, підвищена довіра до нього.
Актуальною зовнішня реклама на екранах буде для будь-яких компаній, магазинів, брендів. З її допомогою можна вивести на ринок новий продукт, проінформувати мешканців міста про оновлення, сформувати попит на конкретний продукт. Позитивних результатів digital network panel дозволяє досягти брендування. Реклама на таких екранах завжди запам'ятовується, що сприяє підвищенню впізнаваності бренду. Головне - правильно підходити до організації зовнішнього Led-просування.
Секрети ефективного зовнішнього просування
Щоб розміщення реклами на світлодіодних екранах дало бажаний ефект, необхідно пам'ятати кілька основних правил:
Утримуйте кадр із важливою інформацією не менше 3 секунд. Це може бути або логотип компанії або сайт, або адреса телефону;
Використовуйте великий шрифт;
Привертайте увагу динамікою, спалахами, контрастними кольорами;
Не ускладнюйте відео (використовуйте зрозумілі фрази, чіткі заклики до дії, виключіть деталі, що складно проглядаються з великої відстані);
Під час підготовки ролика враховуйте особливості місця, де розміщено відеоборд (дизайн фасаду будівлі, кольорова гама, навколишні об'єкти тощо).
Ще одне правило – комплексність. Відеореклама на екранах міста має супроводжуватися зовнішньою рекламою на інших форматах:
Комплексна організація просування дозволить розширити аудиторію, що охоплюється, і досягти кращих результатів рекламування.
5 причин популярності цифрових бордів
Сьогодні медіафасади в місті Житомир вважаються одним із найбільш затребуваних методів зовнішнього просування. Пояснити це можна тим, що вони:
Представлені у невеликій кількості. Споживачі досі сприймають відеоролики на вулиці з цікавістю. Як результат – велика ймовірність донесення інформації до ЦА.
Дозволяють заощаджувати. По-перше, кожен екран може демонструвати кілька роликів від кількох рекламодавців. За рахунок цього вартість розміщення реклами на світлодіодному екрані знижується. По-друге, у цьому випадку відсутня необхідність додаткових витрат на друк постерів.
Вирізняються високою результативністю. Як показують результати дослідження, реклама на екрані в місті Житомир ефективніша за рекламний банер на білборді.
Дозволяють змінювати ролик у потрібний момент. Змінити рекламу (у зв'язку з новою акцією, закриттям пропозиції або з інших причин) можна за лічені секунди без монтажу нового рекламного плаката.
Не дратують. На відміну від реклами в інтернеті, вуличні екрани не викликають у споживачів подразнення. Вони сприймаються як джерела, що дозволяють заповнити час очікування корисною інформацією.
Також до переваг відеобордів належить легкий алгоритм розміщення реклами. Все, що необхідно для запуску рекламної кампанії, — зняти ролик, вибрати локацію його розміщення, визначитися з частотою показів та надати файл рекламному агентству. Орендувати відповідну конструкцію та запустити на ній відеоролик можна навіть в онлайн режимі – за допомогою IDMedia. Ми пропонуємо широку базу відеобордів та вигідну ціну реклами на світлодіодних екранах.





