Замовити рекламу на скроллах у місті Бровари (Київська область)
- 231635
м. Бровари, вул. Київська, 159 у напрямку м. Київ
- 231632
м. Бровари, вул. Київська, 159 у напрямку м. Київ
- 231633
м. Бровари, вул. Київська, 159 у напрямку м. Київ
- 231634
м. Бровари, вул. Київська, 159 у напрямку м. Київ
- 231636
м. Бровари, вул. Київська, 159 у напрямку м. Київ
- 231637
м. Бровари, вул. Київська, 159 у напрямку м. Київ
Скроли в місті Бровари - динамічне просування бренду
Скроли, ролери, скролери називають таку конструкцію по-різному. Але суть у кожному випадку однакова: європейський формат на вулицях України найпопулярнішого розміру 3.2х2.4, який може демонструвати по черзі до 10 зображень. Такі носії зовнішньої реклами набирають популярності у містах України. Так, у місті Бровари зустріти скролер можна на центральних вулицях, вздовж автомобільних доріг, площах. Така поширеність рекламних щитів пояснюється їхнім ефектом, органічним виглядом, вигідною вартістю.
Скролери в місті Бровари: детальніше про рекламну конструкцію
Скролер - це рекламна поверхня, що володіє можливістю ротації зображень і внутрішнім підсвічуванням. Зовні він виглядає як світловий короб. Стандартні розміри конструкції:
2х3 м;
6х3 м;
3.14х2.32 м.
Лицьова поверхня короба виконана з ударостійкого скла, рама — зі сталі. Усередині короба розміщується ролерний механізм та люмінесцентні лампи. Перший забезпечує можливість зміни рекламних зображень. Лампи використовуються для підсвічування постерів — щоб реклама на скролерах добре переглядалася навіть у нічний час.
Цікавий факт: Призначена для скролера реклама друкується на спеціальному папері, він глянцевий і здатен пропускати світло - Polyman або Поліпропілен.
Працюють рекламні ролери за простим алгоритмом: «перегортаючи» постери із заданою періодичністю. Середній час демонстрації одного зображення – 20 секунд. Усього в коробі може розміщуватися 5-10 постерів. Причому необов'язково одного рекламодавця. Часто такі конструкції зовнішньої реклами одночасно орендуються кількома замовниками, що дозволяє розмістити рекламу в затребуваних місцях.
Якими бувають рекламні скролери у місті Бровари: види конструкцій
Сьогодні у місті Бровари зустрічаються скроли для реклами кількох типів. Між собою конструкції розрізняються за способом установки, а також робочою поверхнею. Основними видами рекламних конструкцій з ролерами є:
Настінні динамічні (кріпляться на стіну будівлі, мають лише одну демонстраційну сторону);
Односторонні динамічні на опорі (можуть бути встановлені будь-де, демонструють рекламу з одного боку);
Двосторонні динамічно-статичні (популярні види носіїв реклами, здатні з одного боку змінювати зображення рекламодавців, а з іншого – постійно демонструвати постер);
Динамічні двосторонні (класичні конструкції для реклами, що мають опору та дві робочі сторони).
Цікаво, що скроли у місті Бровари лише набирають популярності. На відміну від класичних форматів зовнішньої реклами (рекламний борд, сітілайт), вони з'явилися на ринку відносно недавно. В Україні вже понад 10 років використовують цей формат зовнішньої реклами.
Особливості впливу скролів у місті Бровари
Невелика кількість динамічної реклами у місті Бровари посилює вплив скролів. За рахунок зміни зображень такі конструкції значно краще привертають увагу перехожих чи водіїв. Мозок оперативніше реагує на рух, ніж статичне становище картинки. Як результат — розміщена на скроллер реклама дозволяє привернути увагу більшої аудиторії.
Ще одна важлива особливість конструкцій, що відіграє важливу роль у їхньому рекламному впливі, — підсвічування. За рахунок яскравих ламп, встановлених усередині короба, і, що пропускає світло, постери чітко видно навіть у темний час доби. Крім зрозумілого подання інформації, вони сприяють підвищенню рівня світла конкретної ділянки. Це позитивно впливає на загальну архітектуру вулиці, а також ставлення перехожих до реклами.
Залежно від своїх розмірів, динамічні рекламні конструкції можуть впливати як на пішоходів, так і на водіїв, пасажирів громадського транспорту. Поле видимості рекламних щитів – близько 7 кв. м. Цього цілком достатньо для того, щоб людина, що проходить або проїжджає повз, встигла переглянути і вивчити подану інформацію.
Щоб охопити максимальну аудиторію, одних скролів недостатньо. У цьому випадку необхідно підключати додаткові щити:
Комплексне просування дозволяє досягти кращих результатів та сприяє більш швидкому підвищенню впізнаваності бренду.
Динамічна зовнішня реклама фірми, бренду, магазину: сфери використання скролів
Скроли - універсальний формат зовнішньої реклами, який буде актуальним для будь-яких компаній. Використовувати такі конструкції можна для:
Ознайомлення мешканців міста з новими акціями, пропозиціями, товарами;
Формування популярності, впізнаваності бренду;
Підвищення попиту на конкретний продукт, послуги;
Вказівки напрямку цільовим споживачам до місця здійснення покупки, замовлення та не тільки.
Найчастіше такі формати зовнішньої реклами використовуються магазинами. У цьому випадку скроли розміщуються на фасадних стінах торгового центру і використовуються для демонстрації пропозицій бутіків, магазинів (ТЦ). Це підвищує зацікавленість перехожих та збільшує відвідуваність торгової точки.
Переваги рекламних конструкцій
Головна перевага, яку має зовнішня реклама з ролерами, — ефективність. Динамічна картинка з підсвічуванням швидше привертає до себе увагу та краще проглядається з великої відстані (порівняно з класичними щитами). Понад 70% мешканців звертають увагу на скроли. Понад 50% із них — вивчають запропоновану інформацію до кінця. Похвалитися такими показниками можуть тільки деякі конструкції.
Також до переваг скролерів відносяться:
Вигідна ціна. Завдяки можливості розміщення кількох зображень, оренда рекламних конструкцій з ролерами обходиться рекламодавцям недорого.
Висока надійність. Стулки блоку виробляються із загартованого скла. По-перше, воно захищає рекламу, розміщену всередині короба. По-друге, такий матеріал стійкий до негативних впливів будь-якого характеру.
Можливість цілодобового використання. Розміщена на скролі зовнішня реклама працює у режимі 24/7. Вона може експлуатуватися за температури від -30 до +55 градусів, за будь-яких погодних умов, рівня освітлення.
Доступна вартість постерів.
Ще одна важлива перевага – можливість розміщення реклами у центрі. Майже всі білборди, встановлені на центральних вулицях міста Бровари, заброньовані на кілька місяців уперед. Скроли тут теж рідко порожні. Але завдяки їхній можливості розміщувати відразу кілька рекламних зображень, орендувати скрол у місті Бровари значно простіше. Особливо якщо ви звертаєтеся в IDMedia. Ми пропонуємо повну базу щитів для розміщення зовнішньої реклами всіх форматів та лояльні умови оренди рекламних конструкцій.