Новости, размышления и просто полезная информация о наружной рекламе.

Що треба знати для розміщення зовнішньої реклами навчальних закладів?

Система освіти в Україні визнана ЮНЕСКО, ООН та іншими міжнародними організаціями. Наша країна разом із 43 іншими державами є членом Лісабонської конвенції, це означає, що отриманий в Україні диплом буде прийнятий майже у всіх країнах Європи, а також США та Канаді. В Україні є державні та приватні навчальні заклади. Тенденція розвитку сучасного суспільства свідчить про зростаюче значення освіти як інструменту створення прогресивної держави. Молоді люди, які здобули освіту в Україні, можуть працювати по всьому світу і мають попит на ринку праці, це підтверджено тим, що щороку збільшується кількість іноземців, які здобувають освіту в нашій країні. Усе це сприяє постійному розвитку галузі освіти. Система освіти стає пріоритетною у наш час, вона є індикатором та каталізатором успішної держави. У цій сфері нині діють основні закони економіки: попит та пропозиція.

Щодо ринкової економіки - спостерігається дедалі більш запекла боротьба потенційного споживача – учня, студента чи вихованця. У таких умовах, навчальні заклади все більш гостро потребують комунікації з ринком та цільовою аудиторією, і саме таку результативну комунікацію дає зовнішня реклама.

Переваги зовнішньої реклами у сфері освіти

Переваг у зовнішньої реклами у порівнянні з іншими каналами комунікацій багато. Таку рекламу можна розмістити в місцях, де максимально висока кількість цільової аудиторії: паркові зони, дитячі розважальні центри, спортивні споруди, спальні райони. Завжди можна заявити про себе поруч із конкурентами. Обов'язково згадаємо про те, що зовнішня реклама – це престиж, це впізнаваність вашого бренду, адже завжди приємно усвідомлювати, що отримуєш знання у закладі, який у всіх на слуху, про який добре відгукуються і хочуть там вчитися. І звичайно, варто звернути увагу, що зовнішня реклама, організація її кампанії, це найменш витратний канал комунікації у порівнянні з іншими видами реклами.

Існують особливості зовнішньої реклами навчальних та виховних установ, вони залежать від віку їхніх відвідувачів та педагогічного спрямування навчального закладу. Ці особливості варто розділити на 4 категорії:

  1. Зовнішня реклама дошкільної освіти;

  2. Зовнішня реклама шкіл, ліцеїв, гімназій;

  3. Зовнішня реклама вищих навчальних закладів;

  4. Зовнішня реклама розвиваючих установ освіти.

Зовнішня реклама дошкільної освіти

Дитячий садок, центр раннього розвитку – це перший навчальний заклад дитини, де він набуває найнеобхідніших навичок та основних знань для отримання подальшої освіти та загального становлення особистості. З огляду на це вибір дошкільного навчального закладу - це дуже акуратний процес для батьків, на який вони не шкодують часу і не нехтують різними джерелами інформації, в тому числі і зовнішньою рекламою. Одним із перших критеріїв, на який зверне увагу дбайливий батько – це наявність ліцензії на право надання послуг у сфері дошкільної освіти, адже згідно із законодавством України – це обов'язкова умова для зайняття відповідною діяльністю. Таку ліцензію видають Міністерство освіти України чи місцеве представництво МОУ, ліцензія є безстроковою. На п. 7, ст. 8 закону України «Про рекламу» сказано, що реклама товару, що підлягає обов'язковому ліцензуванню, без такої ліцензії – заборонена. Використовуючи у своєму сюжеті зображення фізичної особи, згідно з п. 8 ст. 8 закону України «Про рекламу», ви повинні мати письмовий дозвіл від цієї особи, якщо ви використовуєте зображення дитини, то повинні бути письмові дозволи від обох батьків або опікунів, винятком є ​​зображення, взяті з фотостоків, підтвердженням чого буде посилання на це зображення або чек на придбання зображення. Вказуючи номер телефону згідно зі ст. 15 закону України «Про рекламу» слід написати фразу: «Тарифікація дзвінків згідно тарифів Вашого оператора». І звичайно ж не забуваємо, що будь-який текст має бути державною мовою, це також відображено у вищезгаданому законі, а саме у п.1 ст. 6, винятком можуть бути зареєстровані або торгові марки, що знаходяться в процесі реєстрації, а також адреси сайтів або сторінок в інтернеті. Ваш сюжет має бути яскравим, зрозумілим, гасло має бути коротким і лаконічним, загальна картина повинна легко засвоюватися і відображатися в пам'яті, щоб коли батько чи опікун задався метою знайти своїй дитині відповідний дитячий садок, він відразу ж згадав саме ваш сюжет.

Зовнішня реклама шкіл, ліцеїв, гімназій

Реклама шкіл, ліцеїв та гімназій також як і реклама дошкільних навчальних закладів спрямована на батьків. Вибір школи є дуже важливим для відповідального батька або опікуна, адже вони розуміють, що від цього етапу розвитку залежить успішне майбутнє. Чим вище кваліфікація школи, тим більше знань, а чим більше знань, тим престижніший ВНЗ, ну і чим престижніший ВНЗ, тим більше в житті можливостей. Сюжет цих установ повинен вміщувати повну назву установ, звичайно ж сайт, контакти. Можна використовувати фото фасаду будівлі, де більшість свого часу проводять учні, щоб показати добробут цього закладу. Одним з варіантів може бути використання в макеті зображення людини, яка навчалася свого часу в цій школі, яка досягла певних вершин і результатів у житті (тут не забуваємо про письмову згоду від фізичної особи). Якщо рекламована вами школа чи гімназія має певний ухил у знаннях, то природно це теж можна відобразити в сюжеті реклами. Також як і дошкільні навчальні заклади, ця категорія підлягає ліцензуванню, відповідно, номер та серію ліцензії треба вказати у вашому макеті.

Зовнішня реклама вищих навчальних закладів

Варто зазначити, що реклама ВНЗ спрямована не лише на батьків чи опікунів, а й на молодих людей, які вже самі можуть частково чи повністю визначати своє майбутнє, вибирати навчальний заклад, у якому вони отримуватимуть вищу освіту. Тут також будуть доречними зображення представницьких фасадів, успішних людей, які розпочинали свою кар'єру в цих стінах. Також однією з корисних порад для створення макета для реклами ВНЗ є згадка про зв'язок закладу з міжнародними та державними установами, з великими і відомими компаніями, які готові надавати робочі місця випускникам даних ВНЗ. Існують деякі особливості у рекламі спеціалізованих ВНЗ, наприклад Міністерства внутрішніх справ, зазначаємо тут, що відповідно до п. 6 ст. 8 закону України «Про рекламу», у зовнішній рекламі забороняється використання чи імітування використання державних символів нашої країни, а також інших держав та міжнародних організацій. При розміщенні зовнішньої реклами ВНЗ, який готує фахівців у сфері медицини, забороняється використання зображення лікарів або осіб, які нагадують зображення лікарів, докладно описано у статті «Як розмістити рекламу медичних закладів». У рекламі ВНЗ також актуальним є питання обов'язкової вказівки ліцензії.

Зовнішня реклама розвиваючої освіти

Окремою категорією є реклама розвиваючих установ освіти. Існує так звана проблема старіння знань. У результаті динамічного розвитку нашого суспільства та всіх сфер життєдіяльності виникла потреба у постійному придбанні людиною нових навичок і вдосконаленні вже наявних знань. Тому в останні пару десятиліть особливу популярність набули всілякі курси, тренінги та семінари. Зовнішня реклама подібних послуг відрізняється від попередніх трьох категорій тим, що ці види діяльності не потрібують ліцензії, а основними вимогами є стандартні вимоги до макетів зовнішньої реклами.

Вся реклама в Україні регламентується ЗУ «Про Рекламу», а це означає, що всі сюжети повинні відповідати єдиному стандарту чи це реклама садочка чи вищого навчального закладу. Єдиним відмінним нюансом є спрямованість на цільову аудиторію та емоцію, яку викличе рекламний сюжет: милий, у разі дитячого садочка і серйозний, у випадку з ВНЗ. Але не завжди навчальні заклади виступають як рекламодавець, іноді і вони можуть надати послугу розміщення зовнішньої реклами.

Як замовити рекламу у ВНЗ?

У глобальному понятті OOH (Out Of Home) Indoor реклама посідає друге місце після Outdoor. OOH – це всі рекламні сюжети, які ми зустрічаємо за межами будинку, а Indoor – та частина реклами, з якою ми контактуємо у приміщеннях. Це можуть бути торгові центри, залізничні вокзали, автостанції, кінотеатри та вищі навчальні заклади. Індор рясніє форматом, розміром і типом матеріалу для розміщення. Можна виділити такі найпоширеніші типи рекламних конструкцій усередині приміщень:

  • Сітілайт - це рекламна конструкція, розміром 1,2 м на 1,8 м, що часто має підсвічування всередині свого короба.

  • Беклайт - це рекламна конструкція, рекламний матеріал для якої друкується на банерній тканині і розміщується в коробі з внутрішнім підсвічуванням. Найпоширеніші розміри беклайтів: 3х4 та 3,14х2,32.

  • Екран - це рекламний носій, що є електронним екраном, у якому як джерело світла використовуються напівпровідникові світлодіоди. LED означає світлодіод (Light Emitting Diode).

  • Брендування меблів – це нанесення написів, малюнків, фото, логотипів, слоганів та інших елементів, що відповідають фірмовому стилю на меблі. Брендування спрямоване на отримання «вау-ефекту», що означає підкорення спочатку зовнішніх, а потім і внутрішніх рецепторів. Це приємний шок, внаслідок чого людина отримує задоволення.

Відповідно до закону України «Про рекламу», у внутрішній рекламі забороняється:

  • Розповсюджувати рекламу (включаючи анонси фільмів і телепередач), яка містить елементи жорстокості і насильства, порнографії, приниження людської гідності або честі, цинізму;

  • Анонси фільмів, які мають обмеження за віком. Вони проводяться лише під час періоду, відведеного для показу таких фільмів – п. 11, ст. 8;

  • Реклама азартних ігор;

  • Алкогольних напоїв;

  • Тютюнових виробів;

  • Реклама алкогольних напоїв, тютюнових виробів, знаків товарів, послуг та інших об'єктів прав інтелектуальної власності, під якими випускаються алкогольні напої та тютюнові вироби. Така реклама не може бути розміщена ближче ніж за 300 метрів прямої видимості від усіх навчальних закладів, де навчаються діти віком до 18 років.

Ви можете доповнити вищесказане, зазначивши, що реклама алкоголю та азартних ігор заборонені не тільки у ВНЗ, але і на всіх зовнішніх носіях. Тут є нюанс. Наше агентство має досвід проведення рекламних кампаній алкогольної продукції та азартних ігор. Докладніше про це читайте у статті «Як розмістити рекламу алкоголю та тютюну на зовнішніх носіях».

Де замовити рекламу в Україні?

Рекламне агентство IDMedia здійснить рекламну кампанію будь-якої освітньої установи у будь-якій галузі нашої держави на найвищому професійному рівні. Ми надаємо повний спектр послуг, пов'язаних із розміщенням зовнішньої реклами:

  • Готуємо актуальну адресну програму на ваш запит;

  • Бронюємо вам найбільш підходящі поверхні;

  • Погоджуємо макети з юристом на предмет відповідності законодавству України, якщо макету немає - надамо послуги дизайнера, який зробить вам бажаний сюжет, виходячи з технічного завдання;

  • Виготовляємо рекламний матеріал на всі види рекламних конструкцій;

  • Проводимо монтаж рекламного матеріалу на заброньовані вами конструкції;

  • Надаємо фото звіт.

Вся реалізація рекламної кампанії відбувається на підставі договору та адресної програми.

IDMedia – лідер у своїй галузі протягом багатьох років і допоможе вам швидко досягти бажаних результатів.

Зв'яжіться з нами

Залиште вашу заявку, ми зв'яжемося з вами через пару хвилин